FreeCinema

Follow us
17.0620:00

Ελληνικό box-office: Τα ανήλικα «Μυαλά»… σας κουβαλήσανε!


Τι πραγματικά συμβαίνει στο ελληνικό box-office; Το FREE CINEMA σχολιάζει τις τάσεις των θεατών, τη συνολική εικόνα από τα ταμεία και τα… κακώς κείμενα από κάθε πλευρά της ντόπιας κινηματογραφικής αγοράς. Αυτή την εβδομάδα, το sequel του animated «Τα Μυαλά που Κουβαλάς» ξύπνησε το… «τέρας»: το ανήλικο κοινό! Απλά, δίνε τους franchise και… πάρε τους τα μυαλά!

Από το προηγούμενο box-office report των 57.267 εισιτηρίων περνάμε στην εκτίναξη στα… 139.729 τούτων των ημερών, αποκλειστικά εξαιτίας της πρεμιέρας του animated sequel «Τα Μυαλά που Κουβαλάς 2»! Στις αρχές Σεπτεμβρίου του 2015, η πρώτη ταινία είχε ανοίξει με 62.766 εισιτήρια (από 146 οθόνες), για να καταλήξει να ξεπερνά τα τριακόσια χιλιάρικα σε σύνολο καριέρας. Ο συνδυασμός της απουσίας μεγάλου και δελεαστικού στουντιακού τίτλου εδώ και πολλές εβδομάδες (η οποία επέτρεψε στην ταινία του «Γκάρφιλντ» να φτάσει τα 70.854 εισιτήρια) μαζί με τη δημοφιλία του προηγούμενου «Inside Out» της Pixar είχαν ως αποτέλεσμα τα ταμεία να μετρήσουν 98.084 εισιτήρια (από 213 οθόνες)! Η πορεία του φιλμ στο τετραήμερο αναλυτικά: 14.781, 20.826, 32.052 και 30.425, στις αντίστοιχες μέρες. Ξεχωριστά, οι αγγλόφωνες προβολές έκοψαν 10.052 εισιτήρια (από 29 οθόνες) και οι 3D μεταγλωττισμένες 1.772 (από 8 οθόνες). Είναι προφανές ότι ο τίτλος θα… σολάρει όλο το καλοκαίρι, μέχρι την έλευση του καινούργιου «Εγώ ο Απαισιότατος» στα μέσα Αυγούστου (αρχικά στην original version του). Συμπτωματικά, τα «Minions» ήταν εκείνα που είχαν ρίξει «Τα Μυαλά που Κουβαλάς» από τον θρόνο τους το 2015, κόβοντας 91.770 εισιτήρια (από 153 οθόνες).

Το sequel «Bad Boys: Ride or Die» κρατήθηκε ανέλπιστα καλά (-32%), κόβοντας 7.238 εισιτήρια (από 81 οθόνες), με σαββατόβραδο στα 2.678. Κοινώς, κινείται στη μετριότητα, με σύνολο μέχρι στιγμής στα 23.040. Στο #3 συναντάμε την τελευταία ταινία της σειράς Χάρι Πότερ (φωτό), σε αποκλειστική επανέκδοση των Village Cinemas, στο πλαίσιο των Epic Movie Nights, με 4.167 εισιτήρια (από 10 οθόνες). Όπως και την προηγούμενη εβδομάδα, και πάλι η Πέμπτη (1.388) είχε το προβάδισμα! Συνολικά, ένα πραγματικά επιτυχημένο concept. Στο #4 άνοιξε το «Παριζιάνικες Ιστορίες», με 4.058 εισιτήρια (από 21 οθόνες), μία από τις τυπικές ταινίες του καλοκαιριού που ανάλογα με τα αθηναϊκά σινεμά στα οποία παίζουν μπορούν να κάνουν και μικρά «θαύματα». Κινητοποίησε δραστικότερα το ενήλικο κοινό το Σάββατο (1.839), προφανώς. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσε το «Ιστορίες Καλοσύνης» (-75%) του Γιώργου Λάνθιμου, κόβοντας 3.947 εισιτήρια (από 30 οθόνες). Δίχως την «υποχρέωση» των δύο εβδομάδων προβολής, αλλά και για να βάλουν στο πρόγραμμά τους «Τα Μυαλά που Κουβαλάς 2», τα περισσότερα σινεμά… «λάκισαν», με αποτέλεσμα να δούμε τούτη τη συντριβή. Το weekend (1.276 και 1.118, στις αντίστοιχες μέρες) στήριξε. Σύνολο στα 59.177.

Στο #6 έκανε ποδαρικό το ελληνικό «Καλοκαίρι της Κάρμεν» (φωτό) του Ζαχαρία Μαυροειδή, με 3.559 εισιτήρια (από 9 οθόνες). Υγιές ξεκίνημα, λειτούργησε το ευχάριστο vibe του φιλμ, μικρή μερίδα θεατών σοκαρίστηκε (και αποχώρησε…) εξαιτίας του συνεχούς full frontal γυμνού και κάποιων ομοφυλοφιλικών σκηνών σεξ. Ξάφνιασε την Κυριακή, κόβοντας 1.091 εισιτήρια (τα καλύτερά του). Μπορεί να έχει διάρκεια. Στο #7 συναντάμε την «Furiosa» (-54%), με 1.973 (από 32 οθόνες). Μεγάλη απογοήτευση τα 25.407 σε σύνολο. Ακολουθεί το πρώτο ανεξάρτητο hit της φετινής θερινής σεζόν, η «Τελευταία Συνεδρία του Φρόιντ» (+21%!), με 1.957 εισιτήρια (από 22 οθόνες). Έχει φτάσει τα 18.066 σε σύνολο. Στο #9 έχουμε ένα… γαλλικό new entry, από αυτές τις «κωμωδίες του καλοκαιριού» που με τόσο κορεσμό προσφοράς δεν πείθουν πια, το «Κυνήγι Γειτόνων», με 1.696 εισιτήρια (από 15 οθόνες). Τέλος, «Τα Ταρώ του Θανάτου» (-40%) άντεξαν ώστε να παραμείνουν στο top 10, κόβοντας 1.568 εισιτήρια (από 22 οθόνες). Φτωχό σύνολο στα 13.191.

Τρεις ενδιαφέρουσες επισημάνσεις από το υπόλοιπο top του ελληνικού box-office. Η επανέκδοση της «Θηλιάς» (φωτό) του Άλφρεντ Χίτσκοκ ξεκίνησε με 1.414 εισιτήρια (από 9 οθόνες), η «Ερωτική Επιθυμία» του Γουόνγκ Καρ Γουάι έσκασε μύτη σε κάτι βραδινές του Ciné Paris κι έκοψε 1.196 εισιτήρια (!), ενώ η «Ζώνη Ενδιαφέροντος» του Τζόναθαν Γκλέιζερ έκοψε 950 εισιτήρια (από 7 οθόνες) στην… εικοστή έβδομη εβδομάδα προβολής της!