FreeCinema

Follow us
31.0822:00

Στα πόσα εισιτήρια έκλεισε βδομάδα το «Οπενχάιμερ»;


Όχι απλά το ζήσαμε κι εδώ το… Barbenheimer, αλλά κρατάμε και τα σαγόνια μας από το εισπρακτικό αποτέλεσμα της εξόδου της ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν στην Ελλάδα, έναντι του τεράστιου σουξέ της «Barbie». Διότι και στο σύνολο εβδομάδας, το «Οπενχάιμερ» την έκανε σκόνη!

Μετά το κλείσιμο της πρώτης εβδομάδας προβολής της «Barbie» στη χώρα μας και μετρώντας 131.091 εισιτήρια σ’ αυτό το επταήμερο, είχα γράψει ένα σχετικό άρθρο, για το πώς η ταινία της Γκρέτα Γκέργουιγκ έσωσε το ελληνικό καλοκαίρι. Πλέον, το φιλμ (μέχρι και την Τετάρτη 30 Αυγούστου) έχει φτάσει σε σύνολο τα 426.517 εισιτήρια! Υπενθυμίζω ότι είχε ξεκινήσει την προβολή του στις 20 Ιουλίου…

Πάμε να δούμε τώρα τι συνέβη με το «Οπενχάιμερ». Πρώτο τετραήμερο προβολής: 110.143 εισιτήρια. Πρώτη εβδομάδα προβολής: 176.219 εισιτήρια! Ναι. Σε επτά μέρες! Για τρίωρη (σε διάρκεια) ταινία!

Γνωρίζοντας τα νούμερα του τετραημέρου, ήταν λογικό να αναμένω κάτι κοντά στα εκατόν ογδόντα χιλιάρικα (αν όχι και να τα ξεπεράσει). Η συμπεριφορά της προσέλευσης των επόμενων ημερών ήταν η εξής (από 162 οθόνες, πάντοτε): 21.217, 19.363 και 25.495 εισιτήρια. Για να καταλάβετε καλύτερα το μέγεθος του χαμού, έως την Τετάρτη που μας πέρασε, ο τελευταίος Ιντιάνα Τζόουνς είχε φτάσει τα 162.595 εισιτήρια (σε εννέα εβδομάδες προβολής!) και το έβδομο «Mission: Impossible» τα 153.686 εισιτήρια (σε επτά εβδομάδες προβολής!). Θα ξεμείνω από θαυμαστικά…

Όσο αισιόδοξος και να ήταν κανείς, και για την «Barbie» και για το «Οπενχάιμερ», οι αριθμοί που προέκυψαν από τα ελληνικά κινηματογραφικά ταμεία ξεπέρασαν και τις προσδοκίες (της παγκόσμιας υστερίας) του… Barbenheimer! Τώρα, απλά, θα μετράμε με στόχο τα τετρακόσια. Και βλέπουμε…

Η ταινία «Οπενχάιμερ» διανέμεται στους ελληνικούς κινηματογράφους από την εταιρεία Tanweer.