FreeCinema

Follow us

ΟΥΠΣ 2! Ο ΝΩΕ ΞΑΝΑ ΕΦΥΓΕ… (2020)

(OOOPS! THE ADVENTURE CONTINUES...)

  • ΕΙΔΟΣ: Animation
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Τόμπι Γκένκελ, Σον ΜακΚόρμακ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 85'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ROSEBUD.21

Οι περιπέτειες του Φίνι και της Λία συνεχίζονται, αυτή τη φορά εκτός κιβωτού, όταν μετά από ένα απρόσμενο συμβάν καταλήγουν στον ωκεανό. Τώρα θα πρέπει να βάλουν τα δυνατά τους προκειμένου να επανενωθούν με την οικογένειά τους πριν να είναι αργά!

Η αλήθεια είναι πως «αριστουργήματα» όπως το πρώτο «Ουπς! Ο Νώε Έφυγε…», το οποίο είδαμε στις ελληνικές αίθουσες το χειμώνα του 2020 (κι ας είχε βγει το φιλμ σε αγορές του εξωτερικού από το 2015!), χρειάζονται κι ένα sequel για να ολοκληρωθούν! Και τι πιο ευφάνταστο από μια συνέχεια με τίτλο «Ουπς 2! Ο Νώε Ξανά Έφυγε….». Ποντάρουμε ήδη και σε μια τρίτη ταινία με τίτλο «Ουπς 3! Ο Νώε θα μας Θάψει Όλους…».

Έχοντας εξασφαλίσει θέσεις στην πολυπόθητη κιβωτό, ο Φίνι και η Λία περνούν τις μέρες τους ξέγνοιαστα όσο και σκανταλιάρικα, την ίδια στιγμή που ο μπαμπάς Ντέιβ και η μαμά Χέιζελ πασχίζουν να κρατήσουν τα ζώα χορτάτα, έχοντας αναλάβει το δύσκολο ρόλο των μαγείρων. Σύντομα, η ειρηνική διαβίωση των σαρκοφάγων και των φυτοφάγων ζώων θα βρεθεί σε άμεσο κίνδυνο, αφού τα τρόφιμα έχουν σχεδόν τελειώσει και στον ορίζοντα δε φαίνεται στεριά ούτε για δείγμα. Μέσα στη γενικότερη αναμπουμπούλα, ο Φίνι και η Λία θα καταλήξουν στη θάλασσα από λάθος και θα παλέψουν για την επιβίωσή τους, μέχρι (τουλάχιστον) τη στιγμή που θα ξεβραστούν σ’ ένα νησί. Τα πράγματα θα δείξουν ότι αρχίζουν να βελτιώνονται μονάχα προσωρινά, καθώς ένα ενεργό ηφαίστειο και μια στρατιά από… φρουφρούληδες θα σταθούν εμπόδιο στην επανένωση των παιδιών με τους γονείς τους. Θα καταφέρουν, άραγε, ο Φίνι και η Λία να ξανασυναντήσουν τους δικούς τους;

Αυτά και άλλα τόσα συγκλονιστικά (#not) θα κληθούν να παρακολουθήσουν οι μεγάλοι και οι μικροί θεατές που θα τρέξουν (κάργα #not) στα σινεμά προκειμένου να δουν τούτη εδώ την ολοκληρωτικά αχρείαστη συνέχεια, ενός ολοκληρωτικά αδιάφορου animation. Ακόμα κι αν κάποιος θελήσει να το δει έστω και από περιέργεια, δεν νομίζω πως θα βρει και πολλά πράγματα που βγάζουν νόημα από ένα σενάριο αχταρμά, γεμάτο υποπλοκές οι οποίες δεν εξυπηρετούν σε τίποτα ή χλιαρά αστειάκια για να γεμίσει ο στοιχειώδης κινηματογραφικός χρόνος.

Είχα προειδοποιήσει πριν λίγες εβδομάδες, να πάτε να δείτε το «Ίκαρος και Δαίδαλος», ένα απρόσμενα καλό animation βασισμένο στην ελληνική μυθολογία, μιας που ήταν απλά θέμα χρόνου μέχρι να κάνουν την εμφάνισή τους φιλμ όπως τούτο εδώ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στο σινεμά, και δη σε κινούμενα σχέδια όπως το εν λόγω, είναι η αδιαφορία σε επίπεδο γραφής και συνοχής της ιστορίας. Υπάρχει, για παράδειγμα, μια σκηνή στην οποία οι βασικοί χαρακτήρες, ο Φίνι και η Λία, πέφτουν στη θάλασσα μαζί με καμιά ντουζίνα βαρέλια και τρόφιμα, εμείς τους βλέπουμε να κρατιούνται με νύχια και με δόντια από τα βαρέλια προκειμένου να επιπλεύσουν και, στην αμέσως επόμενη σκηνή, έχουν ήδη φτιάξει σχεδία, καλάμι ψαρέματος και μια σκαλιστή επιγραφή για το πλεούμενό τους! Είναι σαν να είπανε οι σεναριογράφοι, «δε βαριέσαι, μωρέ, μικρά παιδιά θα το δουν, ποιος νοιάζεται για το αν βγάζει νόημα κι αυτό;». Επειδή, λοιπόν, νόημα εδώ δεν πρόκειται να βρείτε ούτε εσείς, πόσω μάλλον τα μικρά σας, μην την πατήσετε… ξανά!

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Αρχικά, δεν θα έπρεπε να είναι για κανέναν ένας ήρωας που ανήκει στο ζωικό βασίλειο των φρουφρούληδων (σοβαρά τώρα;) και απευθύνεται στη βασίλισσα ως φρουφρουλοτάτη, για να μην αναφερθώ καν στο «πωποπαρατηρητήριο» (οι πιο άτυχοι θα καταλάβετε περί τίνος πρόκειται εάν όντως αποφασίσετε να πάτε να το δείτε). Είναι το «Ουπς 2! Ο Νώε Ξανά Έφυγε…» χάσιμο χρόνου; Είναι. Μπορεί ο Νώε να πάει στα τσακίδια κι ακόμα παραπέρα; Το ευχόμαστε.


MORE REVIEWS

ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΟΡΜΙΑ

Ποια είναι τα όρια των δικαιωμάτων μας επάνω στο ίδιο μας το σώμα, σε συνάρτηση με τις ανά την Ευρώπη υπάρχουσες νομοθετικές ρυθμίσεις που ορίζουν το πόσο αυτό μας ανήκει; Ένα έργο τεκμηρίωσης που επιχειρεί να θίξει και να απαντήσει σε πολλά νομικά και ηθικά διλλήματα… ζωής και θανάτου.

ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Μπολόνια, 1858. Εξάχρονο αγόρι οικογένειας Εβραίων τίθεται αναγκαστικά υπό την επιμέλεια του Πάπα, προκειμένου να μεγαλώσει σύμφωνα με τις αρχές της Καθολικής Εκκλησίας. Οι γονείς του θα κάνουν τα πάντα για να το πάρουν πίσω, όμως, η κόντρα με την παπική Ρώμη δεν είναι απλή υπόθεση.

Η ΧΙΜΑΙΡΑ

Φυλακόβιος αρχαιοκάπηλος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος, όπου ξαναβρίσκοντας την παλιοπαρέα των συναδέλφων του, ξηγιέται… παλιά του τέχνη κόσκινο. Ή μήπως κυνηγάει χίμαιρες;

ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΞΑ

Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Lancia θέλει να κερδίσει πάση θυσία το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 1983, όμως, το μοντέλο της 037 υστερεί σημαντικά έναντι της τετρακίνητης γερμανικής τεχνολογίας του Audi Quattro. Ο εκτελεστικός της Διευθυντής, Τσέζαρε Φιόρι, έχει μερικές πονηρές ιδέες οι οποίες ενδεχομένως μπορούν ν’ αλλάξουν τη διαφαινόμενη πορεία των πραγμάτων. Εμπνευσμένο από αληθινά γεγονότα.

MINORE

Μυστηριώδη τέρατα εμφανίζονται σε παραθαλάσσιο location του Σαρωνικού κόλπου με εχθρικές και φονικές διαθέσεις. Θα μπορέσουν να τα αντιμετωπίσουν ένα ναυτάκι, μια σερβιτόρα, μια γιαγιά, ένας μποντιμπιλντεράς κι ένα τσούρμο… μπουζουξήδων;