Υπάρχει ζωή μετά τη Μπέλα;
Αυτή ήταν η βασική απορία του Τζέι Λένο στη χθεσινοβραδινή εκπομπή του «The Tonight Show», όπου φιλοξένησε την – όπως πάντα εξωφρενικά αμήχανη – Κρίστεν Στιούαρτ. Πήρε απάντηση;
Έμμεση, ίσως. Σαφή, όχι. Υποθέτω, όμως, πως κάτι τέτοιο θα ήταν αδύνατο, αφού όσο κι αν θέλει η Στιούαρτ να ξεπεράσει τη Μπέλα, της πολυσυζητημένης και σφόδρα αμφιλεγόμενης «The Twilight Saga», η οποία ολοκληρώνεται παγκοσμίως την επόμενη εβδομάδα (στις 15 Νοεμβρίου στη χώρα μας) με το «Χαραυγή – Μέρος 2», η εξέλιξη της καριέρας της θα κριθεί από την επιθυμία του κοινού να τη δει και να την αποδεχθεί και σε άλλους, διαφορετικούς ρόλους. Το γεγονός, πάντως, πως η πρώτη μετά-Μπέλα επαγγελματική της κίνηση είναι η ανάδειξή της σε πρόσωπο ενός αρώματος του οίκου Balenciaga δεν είναι και ότι πιο (κινηματογραφικά) ελπιδοφόρο…
Στο προκείμενο τώρα. Αν και δεν είμαι από αυτούς που την θεωρούν κακή ηθοποιό (ναι, τη βρήκα εξαιρετική και στο «Δωμάτιο Πανικού» και στο «Ταξίδι στην Άγρια Φύση» και, κυρίως, στο – ατυχές σε όλα πλην των ερμηνειών – «The Runaways»), μετά και από αυτή την χαρακτηριστικά νευρική, σπασμωδική και άγαρμπη παρουσία της, είμαι πολύ περίεργη να δω το κατά πόσο πειστική προκύπτει ως βαμπίρ Μπέλα, που είναι το ακριβώς αντίθετο από νευρική, σπασμωδική και άγαρμπη. Περιέργεια, βέβαια, που ελάχιστα (μη σου πω, καθόλου) απασχολεί οποιονδήποτε εκτός των (θηλυκών) fans του εν λόγω κινηματογραφικού έπους. Και, αναγκαστικά και τον Λένο. Η ίδια προτιμά να κάνει χιούμορ, απαντώντας πως, πλέον, ως «σούπερ θεαματικό» βαμπίρ, είναι ικανή για τα πάντα.
Υπό την αμέριστη συμπαράσταση (βλέπε και ουρλιαχτά) του προφανώς προκατειλημμένου, τίγκα στους «twihearts» κοινού στο studio, λέει επίσης γιατί προτιμά τους Ιάπωνες από τους δυτικούς fans που την πλησιάζουν, ζητώντας αυτόγραφο, τι πως και γιατί (στο περίπου και με τις λιγότερες δυνατές λέξεις) αποφάσισε να διαφημίσει ένα άρωμα, καθώς και τα… λιγότερα ενδιαφέροντα μυστικά των οπτικών εφέ του δεύτερου μέρους της «Χαραυγής»: «Το λιοντάρι που σκοτώνω ήταν ένα μεγάλο, βαμμένο μπλε, κομμάτι αφρού!». Ιντριγκάρει, πάντως, μιλώντας – όσο μπορεί – χωρίς να υποκύψει σε spoiler, για το διαφορετικό από τα βιβλία, ανατρεπτικό φινάλε της ταινίας: «Είναι σοκαριστικό, για να είμαι ειλικρινής… Κάθε φορά που το βλέπω ή το σκέφτομαι, ζαλίζομαι. Φρικάρω… Δεν έχουμε απομακρυνθεί πολύ από το βιβλίο… Μπορεί εύκολα να την προσπεράσεις, αλλά η ρίζα της μικρής ανατροπής μας υπάρχει στα βιβλία». Ακούτε, κορίτσια;
Και, αναπάντεχα, καταφέρνει να μας κερδίσει με λανθάνοντα ψήγματα αυτοσαρκασμού, που, παραδόξως, ο Λένο άφησε ασχολίαστα. Στην ερώτηση τι σου αρέσει να κάνεις, ώστε να ξεφεύγεις από το φως των προβολέων και το φακό των paparazzi, η απάντηση της είναι σχεδόν μονολεκτική, αλλά γεμάτη νόημα: «Μου αρέσει να οδηγώ!». Θυμίζω πως αυτό ακριβώς έκανε, προς κάθε απομονωμένη (και καλά) γωνιά του Λος Άντζελες, για να αφεθεί σε ερωτικές περιπτύξεις με τον παντρεμένο σκηνοθέτη της «Χιονάτης και του Κυνηγού», Ρούπερτ Σάντερς, προκαλώντας το πιο περιβόητο, αστείο και αμφίβολου αυθορμητισμού, καλοκαιρινό σκάνδαλο στο Χόλιγουντ.
Χαριτωμένη λεπτομέρεια: το ίδιο βράδυ, ο… ξανά – μανά, νυν αγαπημένος της επί και εκτός οθόνης, Ρόμπερτ Πάτινσον, έδωσε μια ταιριαστή, εξίσου εξωφρενικά αμήχανη συνέντευξη στον Τζίμι Κίμελ, όπου μίλησε, εκτός των άλλων, για τα… θορυβώδη φιλιά και τα άτακτα χείλη του! Κορίτσια, τα σάλια σας…
Παρακολούθησε ολόκληρη τη συνέντευξη της Στιούαρτ στο «The Tonight Show» του Τζέι Λένο, από το official site του αμερικανικού NBC εδώ: Μέρος Α & Μέρος Β.