The art of Brandon Schaefer.
Συνεχίζοντας την προβολή ταλαντούχων καλλιτεχνών, των οποίων η δημιουργικότητα δεν γνωρίζει όρια, το FREE CINEMA σου παρουσιάζει τον Μπράντον Σέφερ και το εντυπωσιακό του έργο – το οποίο υποψιάζομαι πως δεν είναι άγνωστο σε μερικούς από εσάς…
«Ξεφυλλίζοντας» το album φωτογραφιών του Μπράντον Σέφερ, θα διαπιστώσεις ότι στο FREE CINEMA έχουμε παρουσιάσει πολλές φορές δουλειές του μέσω της θεματικής στήλης The Posters Ensemble, ιδιαίτερα όταν ο καλλιτέχνης αναλαμβάνει να «μεταφράσει» για το αμερικανικό κοινό τις αφίσες μη αγγλόφωνων φεστιβαλικών ταινιών, όπως το «Πατέρας & Γιος» ή το εκ των περσινών Καννών «Borgman», κάτι που συστηματικά σχεδιάζει με επιτυχία, καθώς καταφέρνει να διατηρήσει την ανεξάρτητη αύρα ενός καλλιτεχνικού φιλμ χωρίς να το κάνει να φαίνεται δυσπρόσιτο ή «ξένο».
Μια πιο προσεκτική ματιά στο portfolio του, όμως, αποκαλύπτει τη σαφώς πιο πολύπλευρη προσωπικότητα του καλλιτέχνη, ο οποίος αγκαλιάζει τόσο παλιές κλασικές ταινίες (όπως τη «Λάμψη», το «Νοσφεράτου: Ο Δράκουλας της Νύχτας» και το «Τραγουδώντας στη Βροχή») όσο και πιο σύγχρονα cult φιλμ (όπως το «RoboCop» και το «Ζουν Ανάμεσά μας»), με ένα πολυπρόσωπο στιλ το οποίο κυμαίνεται από μινιμαλιστικών επιρροών δημιουργήματα μέχρι εφευρετικά collage, που φέρνουν στο μυαλό την τσέχικη και την πολωνική σχολή. Το δυνατό του στοιχείο, βέβαια, παραμένει η αγάπη για τα μικρά indie φιλμ, γι’ αυτό εξάλλου όλο και περισσότερες αφίσες του βρίσκουν θέση στα σαλόνια τού Φεστιβάλ του Sundance και τα φουαγιέ των arthouse ή ανεξάρτητων αμερικανικών κινηματογράφων (λέγε με και… Drafthouse).
Επειδή, όμως, τα πολλά λόγια απλά καθυστερούν τη θέαση της τέχνης του, απόλαυσε τις αφίσες του Μπράντον Σέφερ και, κλασικά, προσπάθησε, να ανακαλύψεις πού αναφέρονται… χωρίς σκονάκι. Αν τα βρεις δύσκολα, παραδοσιακά ο τίτλος κάθε εικόνας προδίδει το μυστικό.