FreeCinema

Follow us

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕΤΑ… (2023)

(WHAT HAPPENS LATER)

  • ΕΙΔΟΣ: Ρομαντική Κωμωδία
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μεγκ Ράιαν
  • ΚΑΣΤ: Μεγκ Ράιαν, Ντέιβιντ Ντουκόβνι
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 103'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: THE FILM GROUP

Ένα πρώην ζευγάρι συναντιέται τυχαία στο αεροδρόμιο κατά τη διάρκεια της ανταπόκρισης της πτήσης τους, ταξίδι που τελικά αναβάλλεται για την επόμενη μέρα, λόγω χιονοθύελλας. Έτσι, η Γουίλα, μια γλυκιά, πρόσχαρη οπτιμίστρια, και ο Μπιλ, ένας κουρασμένος απ’ τη ζωή καταστροφολόγος, αναγκάζονται να διανυκτερεύσουν στον αερολιμένα, ενθυμούμενοι αυτά που τους χωρίζουν, αλλά κι εκείνα που τους ενώνουν.

Η πάλαι ποτέ βασίλισσα των rom-coms Μεγκ Ράιαν επιστρέφει στο είδος που την καθιέρωσε μ’ ένα απόλυτα «νοραεφρονικο» φιλμ, κι αυτή τη φορά σε διττό ρόλο: ως σκηνοθέτις και πρωταγωνίστρια. Δυστυχώς, το αποτέλεσμα δεν την δικαιώνει στον παραμικρό βαθμό, καταλήγοντας να μοιάζει με ένα «Πριν τα Μεσάνυχτα» (2013) αν η… Hallmark είχε κάνει την παραγωγή, και με ρυθμό που κάνει τον «Ιρλανδό» (2019) του Μάρτιν Σκορσέζε να μοιάζει με τον «Άνθρωπο Χωρίς Παρελθόν» (2002) του Άκι Καουρισμάκι!

Ειλικρινά μιλώντας, από τα πρώτα 15 λεπτά, ένα βασανιστικό ερώτημα κυριαρχεί στο μυαλό του θεατή: θα πρέπει ν’ αντέξουμε ακόμα 90 λεπτά αυτών των δύο μέσα σ’ ένα αεροδρόμιο; Η κυνική (όσο και εξωφρενική) απάντηση είναι πως… ναι. Και το πρόβλημα δεν είναι τόσο η Ράιαν και ο (θαρρείς αγουροξυπνημένος συνταξιούχος που πάει για το τελευταίο μεροκάματο) Ντέιβιντ Ντουκόβνι, μιας και η χημεία μεταξύ τους είναι το μοναδικό αξιοπρεπές στοιχείο του «Τι Συνέβη Μετά…». Η αλήθεια είναι πως αμφότεροι μοιράζονται μια κοινή εμπειρία και στην πραγματικότητα, όντας θύματα μιας αδηφάγας βιομηχανίας: η μεν Ράιαν με τις υπέρ του δέοντος αισθητικές επεμβάσεις λόγω του χολιγουντιανού motto «μετά τα late ‘30s δεν είσαι αρκετά ελκυστική για να είσαι το love interest σε μια ταινία», ο δε Ντουκόβνι σ’ ένα εντυπωσιακά κακό… hair day, απόρροια του πρότερου βίου του ως σέξι womanizer. They shoot horses, don’t they?

Έτσι, στα πρώτα λεπτά θα παρακολουθήσουμε ουκ ολίγες «εξωφρενικές» σεκάνς, όπως την Γουίλα να προσπαθεί να συνδέσει τον φορτιστή της στην πρίζα του αεροδρομίου για κάνα πεντάλεπτο (χωρίς να τα καταφέρνει) και λίγο αργότερα ν’ αποφασίζει χαλαρά να απαντήσει το κινητό του Μπιλ στην κλήση που δέχεται από τη νυν γυναίκα του. Μιλάμε για δύο πρώην εραστές που έχουν να βρεθούν για χρόνια, έτσι; Το έργο θα συνεχιστεί, με το δίδυμο να περιφέρεται από δωμάτιο σε δωμάτιο κι από διάδρομο σε bar, πιστοποιώντας έτσι το εμφανώς χαμηλότατο budget, αλλά και το γεγονός πως το σενάριο βασίζεται σε θεατρική παράσταση.

Ανάμεσα, θα δούμε και κάποια ατάκτως ερριμμένα στοιχεία «μαγικού ρεαλισμού», για να τελειώσει η ταινία μετά από 103 ψυχοφθόρα (για εμάς…) λεπτά, δύο ηθοποιούς που μοιάζουν παραιτημένοι και, ίσως το χειρότερο όλων, μια πάρα πολύ κακοσκηνοθετημένη φωνή ανακοινώσεων στο αεροδρόμιο, που έχει μάλιστα κομβικό ρόλο στο φιλμ.

Συγγνώμη, αλλά χίλιες φορές να περιμένεις σε 24ωρη ανταπόκριση στο αεροδρόμιο. Ή το ΕΚΑΒ.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Σίγουρα όλο και κάποιος συγγενής σας στα 50+ (το κοινό στο οποίο απευθύνεται η ταινία) θ’ αναφωνήσει… «Ω, τι γλυκό!».


MORE REVIEWS

LONGLEGS

Ντετέκτιβ του FBI που παρουσιάζει «παράξενα» δείγματα ενσυναίσθησης σε σχέση με τη δράση ενός επί σειρά δεκαετιών ασύλληπτου serial killer, εντοπίζει σταδιακά τα στοιχεία ενός εκκεντρικού puzzle του οποίου ίσως και η ίδια αποτελεί κομμάτι (από το παρελθόν).

FLY ME TO THE MOON

Καπάτσα δημοσιοσχετίστρια καταφθάνει στη Φλόριντα φορτωμένη με ιδέες χίλιες, ώστε να προσδώσει στη δύσκαμπτη NASA έναν σύγχρονο… pop αέρα! Οι πάλιουρες της υπηρεσίας δεν την παίρνουν με καθόλου καλό μάτι, όμως, εκείνη έχει στα χέρια της το ελευθέρας από δεξί χέρι του Προέδρου, αλλά και εναλλακτικό σχέδιο... τηλεσκηνοθετημένης προσομοίωσης της επικείμενης, κρίσιμης αποστολής του Apollo 11 στη Σελήνη!

ALL THAT JAZZ

«Bye-bye, life. Bye-bye, happiness. Hello, loneliness. I think I'm gonna die.»

ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΟΙ ΦΟΝΟΙ

Όταν οι σκελετοί έντεκα γυναικών και κοριτσιών ανακαλύπτονται σε μια έρημο του Νέου Μεξικού, ξεκινά η εξονυχιστική έρευνα για την εντόπιση του ιθύνοντα νου πίσω από το ειδεχθές έγκλημα, κάτι που οδηγεί σε επιπλοκές και συγκρούσεις μεταξύ του αρχηγού της Αστυνομίας, Κάρτερ, του ντετέκτιβ Ορτέγκα και του πράκτορα Πέτροβικ, τριών ανθρώπων με τελείως διαφορετική μεθοδολογία και agenda.

ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ

Στη μεταπολεμική Ρώμη, παντρεμένη γυναίκα με τρία παιδιά ονειρεύεται ένα καλύτερο αύριο, ασφυκτιώντας στα αυστηρά δεσμά του πατριαρχικού περιβάλλοντος της εποχής.