FreeCinema

Follow us

ΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΤΖΗΔΕΣ (2013)

(THE INTERNSHIP)

  • ΕΙΔΟΣ: Κωμωδία
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Σον Λίβι
  • ΚΑΣΤ: Βινς Βον, Όουεν Γουίλσον, Ρόουζ Μπερν, Αασίφ Μάντβι
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 119’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Κολλητοί 40κάτι πωλητές φαλιρισμένης ωρολογοποιίας, δεκτοί σε διαγωνιστικό campus ταλέντων για ασκούμενους της Google, τρώνε πακέτο: έλλειψη κατάρτισης, άτεγκτο υπερεπιβλέποντα, γκάου ομάδα εργασίας nerds και κακιασμένο Άγγλο αντίπαλο σε εν εξελίξει project – κρησάρα, οι νικητές του οποίου θα προσληφθούν. Ενώ ο ένας τους χτυπάει hot techie υπάλληλο, «το έχουν», για πρώτη φορά στη ζωή τους, και on line;

Ο webmaster (που λέει ο λόγος) του «Ραντεβού για Παντρεμένους» κι ο πιο λογάς ιλαρός ρολίστας των ΗΠΑ (ξαναμπαίνοντας στο λογαριασμό του με password «σεναριογράφος») βάζουν στη μηχανή αναζήτησης (όχι σε όποια κι όποια, ξέρεις σε ποια) μαζί «Γαμομπελάδες», «The Hangover» και «The Social Network». Τα αποτελέσματα; Πολλά αστεία hangouts, κάποιες αγγιχτικές ρυθμίσεις, χύμα επιφάνεια εργασίας και μολυσμένο πρόγραμμα περιήγησης. Κρίμα γιατί αυτό το, σχεδόν φαρσικού upload «η ισχύς εν τη ενώσει» αυτοπραγμάτωσης, σερφάρισμα στο angst τής «συμβαίνει τώρα» εργασιακής βάσης δεδομένων με host / διαφημιζόμενο το απόλυτο εταιρικό success story της τρίτης χιλιετίας έχει σελίδες για τα Favorites.

Η Νόρα Έφρον κι ο Μπίλι Γουάιλντερ θα σκρόλαραν μαζί ξανά και ξανά το πιο αντι-ιπποτικό ραντεβού του πρόσφατου κινηματογραφικού ιστορικού (προσέξτε πώς μοιράζονται το έγγραφο και την παρουσίαση ο Γουίλσον και η Μπερν, επιτέλους με την αυστραλέζικη προφορά της), η σύσταση του forum των outsiders (ένας εκφοβισμένος μαμάκιας σχιστομάτης, μια «Never Been Kissed» Ινδή, ένας υπερόπτης smartphoneάς και ένας geek υπάλληλος με σεβντά) ξεκινάει σαν εύρεση στο Foursquare νέων ταλέντων για το «Saturday Night Live», η natural καπατσοσύνη του Βον τρέχει την εφαρμογή «script γραφίδα» με viral ανθρωπιά στη σκηνή των πλασιέ στην πιτσαρία (go to «The Prime Gig», όσοι δεν το έχετε δει, για τις ομοιότητες) ή του refresh παρεακίου στη γέφυρα του Σαν Φρανσίσκο.

Τα analytics, ωστόσο, εκθέτουν τους digerati της δεκάρας περίπου όπως και στην ταινία, κατ’ αρχήν στον φιλμοφιλικό Chrome, όπου ένα ματς Κουίντιτς επί εδάφους βρίσκει (και κλέβει) «Dodgeball» αγοραία στην ανοιχτωσιά, ενώ για το restore down του «Flashdance» (leitmotiv χωρατό και γέφυρα – toolbar στο εδώ διακωμωδούμενο πληροφοριακό χάσμα των γενεών) θα ψάχνεις pop-up blocker. Βάλε και το ότι στο Picasa μεταφορτώνονται (υπερ)βολικά γραφικά οι περισσότεροι Android χαρακτήρες, ενώ σωρευτικά το Gmail δέχεται ανεπιθύμητη αλληλογραφία απ’ το καταφερτζίδικο υπολογιστικό φύλλο καταστάσεων – και το minimize του εισερχόμενου φορτίου διασκέδασης μετριέται σε Mega κι όχι Giga. Γι’ αυτό «Οι Καταφερτζήδες», αν και όχι προς διαγραφή, δεν πιάνουν Bing(ο) συν ότι δεν ξέρουν κι από απόρρητο. Κλικάρεις άπαξ κι είσαι του ιστού…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Ανήκεις στην κοινότητα του ξανθού και του γλιστρίδα ΚΑΙ συμφωνείς με τη χρήση των cookies απ’ το Χόλιγουντ; Κάνε log in τώρα. Θες κάτι σημερινό και fun να σε δικτυώσει απ’ τη μικρή στη μεγάλη οθόνη; Ψάξ’ το, αλλά συχνά δεν είναι για +1. Είσαι ψηφιακά αγράμματος και του arthouse; Ούτε το Κέντρο Bοήθειας δε σε σώζει.


MORE REVIEWS

ΜΗΤΡΙΚΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ

Στα αμερικανικά suburbs του ’60, δύο αγαπημένες γειτόνισσες βιώνουν μία τραγωδία που θα μετατρέψει τις ζωές τους σε θρίλερ. Ή μήπως κάποια από τις δύο έχει φαντασία που οργιάζει;

ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Ο Άλεν πρόκειται να αποτοξινωθεί από τη βία. Πως πρόκειται να επιζήσει, όμως, σε μια κοινωνία στην οποία η άσκηση της βίας αποτελεί θεμελιακή αρχή;

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ

Έπειτα από τον θάνατο του έφηβου γιου της μπροστά στα μάτια της, ανύπαντρη μητέρα εγκαταλείπει τη Μαδρίτη για τη Βαρκελώνη, προς αναζήτηση του πατέρα του παιδιού της, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια αγνοούσε την ύπαρξή του. Η απόφασή της αυτή θ’ αποδειχθεί άκρως αποκαλυπτική για μια σειρά από γυναίκες και... άνδρες που συναντά στο διάβα της.

Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Οι φλόγες του πολέμου φαίνεται πως θα φουντώσουν ξανά στην Ευρώπη, όμως, η γαλλική μπουρζουαζία έχει άλλες έγνοιες: να ερωτευτεί και να πάει για κυνήγι!

ΤΙΓΡΗΣ

Κτηνίατρος ζωολογικού κήπου επαρχιακής πόλης της Ρουμανίας, η οποία βρίσκεται σε ψυχολογική πίεση λόγω απώλειας νεογέννητου μωρού και απιστίας συντρόφου, χάνει από την προσοχή της την τίγρη που φρόντιζε, με αποτέλεσμα το άγριο θηρίο να περιπλανιέται ελεύθερο στους δρόμους.