FreeCinema

Follow us

ΑΓΝΩΣΤΟΙ (2016)

(COMPLETE UNKNOWN)

  • ΕΙΔΟΣ: Δράμα
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Τζόσουα Μάρστον
  • ΚΑΣΤ: Ρέιτσελ Βάις, Μάικλ Σάνον, Αζίτα Γκανιζάντα, Κάθι Μπέιτς, Ντάνι Γκλάβερ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 91'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ΣΠΕΝΤΖΟΣ

Μετά από 15 χρόνια, ο Τομ συναντά τυχαία (;) την παλιά του ερωμένη. Εκείνος είναι πια παντρεμένος και εκείνη συστήνεται με άλλο όνομα. Η νύχτα που θα ακολουθήσει θα είναι γεμάτη απορίες και απαντήσεις.

Τι έχουν απογίνει οι άνθρωποι που έχουν περάσει από τη ζωή μας; Άλλοι συνεχίζουν να υπάρχουν, άλλοι έχουν εξαφανιστεί, για άλλους δε μας νοιάζει ή δε θέλουμε καν να ξέρουμε, για άλλους έχουμε την περιέργεια: «Τι να κάνει τώρα;». Για την Άλις αυτή η ανάγκη εξακολουθεί να είναι ισχυρή ακόμη και 15 χρόνια μετά τον χωρισμό της απ’ τον Τομ. Η ζωή τους έχει αλλάξει, πια. Εκείνος είναι παντρεμένος και αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στη σταθερότητα της καθημερινότητάς του από την οποία δεν είναι ιδιαίτερα διατεθειμένος να ξεφύγει και στη δυνατότητα να αλλάξει κάτι, συνοδεύοντας τη γυναίκα του σε μια επαγγελματική ευκαιρία που βρίσκεται κάπου αλλού.

Για την Άλις τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Έχει κάνει πολλές, διαδοχικές αλλαγές. Έχει αλλάξει χώρες, επαγγέλματα, ακόμη και ονόματα. Και τόσα χρόνια μετά, εμφανίζεται ξαφνικά στο party γενεθλίων τού Τομ, συνοδεύοντας έναν φίλο του που μόλις γνώρισε. Κανείς από τους υπόλοιπους δεν την ξέρει. Ακόμη κι ο Τομ έχει κάποιες αμφιβολίες, που σύντομα διαλύονται όταν την αντιμετωπίζει ιδιαιτέρως. Όταν ήταν μαζί, το όνομά της ήταν Τζένι. Μετά έγινε Κονσουέλο, αργότερα Άλις. Ταξίδεψε ως βιολόγος στην Τανζανία, ως βοηθός ταχυδακτυλουργού στην Κίνα, στα επείγοντα νοσοκομείου. Οι ιστορίες της είναι πολύ εξωτικές για να είναι αληθοφανείς και θα αμφισβητηθούν και από τους υπόλοιπους καλεσμένους τού party, που – αν και σε ένταση – μεταφέρονται για τη συνέχεια της βραδιάς σε ένα club.

Από εκεί και πέρα θα αρχίσει μια μακριά νυχτερινή βόλτα και ένας ατέλειωτος διάλογος του τύπου «τι έκανες, γιατί το έκανες, πού ήσουν, ποια είσαι κ.λπ.», η οποία διακόπτεται μόνο από ένα σύντομο περιστατικό με ένα ηλικιωμένο ζευγάρι (με την Κάθι Μπέιτς και τον Ντάνι Γκλάβερ σε μικρότερους και λιγότερο σημαντικούς απ’ ό,τι περιμένεις ρόλους). Αν νομίζεις ότι είναι πληκτικό το να ακούς για ώρα ένα πρώην ζευγάρι να συζητά με γενικότητες για τη ζωή του, κατά τη διάρκεια και μετά τη σχέση, έχεις δίκιο. Ειδικά όταν ο διάλογος μοιάζει να κάνει κύκλους και να μην οδηγεί πουθενά, ούτε να εξελίσσει ιδιαίτερα τους χαρακτήρες, παρά να δείχνει την αντίθεσή τους. Με ματιές και χρωματισμούς φωνής που γνωρίζει πολύ καλά να χρησιμοποιεί γοητευτικά, η Ρέιτσελ Βάις παίζει μια ηρωίδα που μοιάζει ενδιαφέρουσα, αλλά τελικά δε δικαιολογεί τις αυξημένες προσδοκίες που δημιουργεί η α λα ερωτικό θρίλερ έναρξη, η οποία ξεφουσκώνει γρήγορα. Απέναντί της, ο Μάικλ Σάνον, συνήθως αγριωπός και επιθετικός στους ρόλους του, εδώ είναι κυρίως σιωπηλός και σαστισμένος.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Οι διάλογοι «- Είπες εσύ… – Όχι έκανες εσύ…» των χωρισμένων ζευγαριών μπορεί να είναι απολαυστικοί ακόμη κι όταν λόγια και πράξεις γδέρνουν ή κυρίως τότε. Οι «Άγνωστοι» αυτής της ταινίας θα παραμείνουν αρκετά άγνωστοι. Και δε θα σε νοιάζει κιόλας.


MORE REVIEWS

ΜΗΤΡΙΚΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ

Στα αμερικανικά suburbs του ’60, δύο αγαπημένες γειτόνισσες βιώνουν μία τραγωδία που θα μετατρέψει τις ζωές τους σε θρίλερ. Ή μήπως κάποια από τις δύο έχει φαντασία που οργιάζει;

ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Ο Άλεν πρόκειται να αποτοξινωθεί από τη βία. Πως πρόκειται να επιζήσει, όμως, σε μια κοινωνία στην οποία η άσκηση της βίας αποτελεί θεμελιακή αρχή;

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ

Έπειτα από τον θάνατο του έφηβου γιου της μπροστά στα μάτια της, ανύπαντρη μητέρα εγκαταλείπει τη Μαδρίτη για τη Βαρκελώνη, προς αναζήτηση του πατέρα του παιδιού της, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια αγνοούσε την ύπαρξή του. Η απόφασή της αυτή θ’ αποδειχθεί άκρως αποκαλυπτική για μια σειρά από γυναίκες και... άνδρες που συναντά στο διάβα της.

Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Οι φλόγες του πολέμου φαίνεται πως θα φουντώσουν ξανά στην Ευρώπη, όμως, η γαλλική μπουρζουαζία έχει άλλες έγνοιες: να ερωτευτεί και να πάει για κυνήγι!

ΤΙΓΡΗΣ

Κτηνίατρος ζωολογικού κήπου επαρχιακής πόλης της Ρουμανίας, η οποία βρίσκεται σε ψυχολογική πίεση λόγω απώλειας νεογέννητου μωρού και απιστίας συντρόφου, χάνει από την προσοχή της την τίγρη που φρόντιζε, με αποτέλεσμα το άγριο θηρίο να περιπλανιέται ελεύθερο στους δρόμους.