FreeCinema

Follow us

ΝΤΕΪΒΙΝΤ ΕΪΓΕΡ: The leader of the «Squad».


Σκηνοθέτης, παραγωγός και σεναριογράφος. Ο Ντέιβιντ Έιγερ έχει τον αέρα του «παλιόπαιδου», που όμως μπορεί να κοντρολάρει μια… «Ομάδα Αυτοκτονίας»! Ο Ηλίας Φραγκούλης τον συνάντησε στο Λονδίνο και μίλησαν για την τελευταία του ταινία. Αποκλειστικά για το FREE CINEMA.

Για μένα, το πιο αδύναμο στοιχείο της «Ομάδας Αυτοκτονίας» είναι η ιστορία της. Δεν περιμένεις κάποιο… σοβαρό σενάριο από τα φιλμ αυτού του είδους, συνήθως, όμως, ελπίζεις σε μια ανθεκτική πλοκή που θα κλιμακώνεται σταδιακά. Εκεί κάπου το έχασαν οι συντελεστές τούτης της ταινίας, και είναι λιγάκι παράδοξο, καθώς ο Ντέιβιντ Έιγερ προέρχεται από τον κόσμο των σεναριογράφων, αναλαμβάνοντας κατόπιν και χρέη σκηνοθέτη. Επιτυχημένα.

Η πρώτη του απάντηση, σχετικά με την επιλογή της συγκεκριμένης ιστορίας από το σύμπαν του κομιξικού franchise της DC, μου φάνηκε λίγο generic, διεκπεραιωτική. Τον καθησύχασα, λέγοντάς του ότι μου άρεσε η «Ομάδα Αυτοκτονίας», τη διασκέδασα. Αισθανόμουν, όμως, ότι πίσω από αυτή τη στάση τού «guru», της ήσυχης δύναμης, ο ίδιος ήταν έτοιμος να αμυνθεί (ίσως εξαιτίας αρκετών αρνητικών κριτικών παγκοσμίως…), ενώ ταυτόχρονα προσπαθούσε να (αυτο)συγκρατείται, για να μην εκθέσει εαυτόν μπροστά στον φακό της κάμερας.

Παρά την αίσθηση αυτής της κάποιας «εσωτερικής πίεσης» και το διακριτικό ξεγλίστρημα από ερωτήσεις που μπορεί και να μην του άρεσαν τόσο (ώστε να απαντήσει αρκετά ανοιχτά…), ο Ντέιβιντ Έιγερ ήταν μια ενδιαφέρουσα περίπτωση συνομιλητή, με ώριμη σκέψη και εξυπνάδα στον τρόπο διαφυγής από τις… «κακοτοπιές». Για τα υπόλοιπα, πατάς play στη video gallery (πάνω δεξιά), κλασικά.

Η ταινία «Ομάδα Αυτοκτονίας» παίζεται στους ελληνικούς κινηματογράφους σε διανομή της εταιρείας Tanweer.


MORE INTERVIEWS

Βασίλης Κεκάτος. Αγαπώντας τα άγρια παιδιά.

Ένα παγωμένο, χιονισμένο απόγευμα στο Βερολίνο (και στους -12 βαθμούς), στο πλαίσιο του 75ου Φεστιβάλ της πόλης, συναντήσαμε τον Βασίλη Κεκάτο στα studios της Unifrance, ώστε να κάνουμε μία συζήτηση για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, τις «Άγριες Μέρες μας».

Κάρλα Σοφία Γκασκόν. Χωρίς... tweets.

H απίθανη ζωή της Κάρλα Σοφία Γκασκόν ξεκίνησε μια μαρτιάτικη ημέρα του 1972 στην Ισπανία. Τη χρονιά που ο Γουίλιαμ Φρίντκιν έγραφε οσκαρική ιστορία με τον «Άνθρωπο από τη Γαλλία», το μαγικό αστέρι του σινεμά θα ευλογούσε με τα δώρα του έναν άνθρωπο που γεννήθηκε σε κάποιο προάστιο της Μαδρίτης ως… Χουάν Κάρλος Γκασκόν.

Γιώργος Τσεμπερόπουλος. Για όλα όσα έχει υπάρξει.

Ο Γιώργος Τσεμπερόπουλος είναι ένα από τα πιο σεβαστά ονόματα στα χρονικά της ελληνικής κινηματογραφίας. Δεν είχε τύχει να μιλήσουμε ποτέ ξανά έτσι στο παρελθόν. Βρεθήκαμε με αφορμή το «Υπάρχω». Άκουσα, έμαθα, μοιραστήκαμε. Ομολογώ πως ήταν μία συγκινητική εμπειρία για μένα.

Άγγελος Φραντζής. Μια κουβέντα... σαν ταινία!

Ο Άγγελος Φραντζής δεν κωλώνει! Και απαντά και ρωτάει. Συναντηθήκαμε για να μιλήσουμε για τον «Νόμο του Μέρφυ» και καταλήξαμε να βρισκόμαστε μπροστά από την κάμερα… για μιάμιση ώρα! Σαν να βλέπεις κανονική ταινία, δηλαδή. Αλλά θα τα ακούσεις… ΟΛΑ!

ΝΤΕΝΗΣ ΗΛΙΑΔΗΣ: MAKING A BUZZ... AGAIN.

Τελευταία φορά που το κάναμε αυτό, να μιλάμε μπροστά από κάμερες, ήταν Γενάρης του 2014. Πέρασαν αδικαιολόγητα πολλά χρόνια, μέχρι να ξαναδούμε ταινία του Ντένη Ηλιάδη στους κινηματογράφους. Και σήμερα, το «Buzzheart» βρίσκεται ήδη αντιμέτωπο με την κρίση του ελληνικού κοινού. Εδώ, λοιπόν, τα λέμε χωρίς spoilers και… χωρίς την αίσθηση ότι πρόκειται για μία «υποχρεωτική», προωθητική συνέντευξη.