FreeCinema

Follow us

Η ΠΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΩΡΑ (2011)

(THE DARKEST HOUR)

  • ΕΙΔΟΣ: Επιστημονικής Φαντασίας
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Κρις Γκόρακ
  • ΚΑΣΤ: Εμίλ Χερς, Ολίβια Θέρλμπι, Μαξ Μινγκέλα, Ρέιτσελ Τέιλορ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 89’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Ενεργοβόροι εξωγήινοι, κινούμενοι ως νέφη στρας φωτός, κάνουν στάχτη και μπούλμπερη αθώους, προκαλώντας την ερήμωση της Μόσχας. Αμερικανάκια προ deal στιλ «The Social Network» αγοράκια και τουρίστριες κοριτσάκια, αν προσφυώς κρυφτούν με παλικάρια ή geek ιθαγενείς, θα την πουλέψουν, σταματώντας τους μακάβριους εισβολείς;

(Spoiler alert!) Εεε, ναι – αφού ρίξει «Salt» στις πληγές μας ο Τιμούρ Μπεκμαμπέτοφ, ο οποίος δια του ενοικιαστηρίου ημιχρεώνεται την Κόκκινη Πλατεία και την «εκτέλεση» παραγωγής μίας… ωμέγα διαλογής χλαπάτσας του Κρις Γκόρακ, που πυρακτώνεται και αυτοκονιορτοποιείται επί μιάμιση ώρα, αφού έχει εισέλθει στην ατμόσφαιρα του είδους «sci-fi θρίλερ εφηβείας διασωστικών ταρζανιών, στο άσχετο στραβής πτωματικής καταστροφής από χουνέρι Ε.Τ. απειλής».

Δέον να διακτινιστούν στο υπερπέραν για πάντα: η κουλή ΑΤΙΑ φύση εχθρών – αερικών (ο «Κυνηγός» ως «Η Ομίχλη» στο πιο γκλίτερ), οι στερεότυπα κινδυνώδεις καταστάσεις σοκ και δέους οπτικοακουστικού μπούγιου που ψάχνει για λίγη ένταση (η σεκάνς «φσστ Boeing» στο… The Mall), η με top dollar πληρωμένη οιονεί λαίλαπα branding κολοσσών του εμπορίου βρώσης και πόσης σε εκδοχή Ρωσίας του Πούτιν και τα τριών διαστάσεων τρικ της προβλεπτής στερεοσκοπίας, που ψοφάει ζοφερά μετά την ουβερτούρα πλάι στην ψηφιακή μόστρα εφέ – όταν διακρίνονται στο ζόφο των δρωμένων underground.

Αυτά για το… άψυχο υλικό στον εδώ «Πολέμο των Κόσμων». Ό,τι έχει να κάνει με τους κάγκουρες «Στρατιώτες του Σύμπαντος» αυτού, σκάει ως ούφο εξίσου: η γκάου μπίου ανδραγαθηματική ανέλιξη couleur locale (βλέπε «Das Boot» σε έναν ποταμό – δεν είναι και ο Βόλγας, που να πάρει), οι ατάκες γιάνκι χιούμορ που στερούνται αλλά καίνε φαιά ουσία («Το Κυριλλλικό αλφάβητο μοιάζει με των Κλίνγκον!»), και οι post teenager φάτσες του ensemble σε… Αρμαγεδδώνα της καριέρας τους, σαρκώνοντας την αντι-ύλη χαρακτήρων σε στενές επαφές τελειωμένου τύπου. Κατάλαβες; Όχι save. Πιο φάση να σε τρώει το «The Blob»…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Πας καλά; Παρεκτός και είσαι ανήλικο ον του πλανήτη multiplex ΚΑΙ την καταβρήκες (μόνο εσύ) στο «Skyline» πέρσι. Διαστημόβλαχε μικρέ…


MORE REVIEWS

ΓΚΟΤΖΙΛΑ x ΚΟΝΓΚ: Η ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ

Ένα μυστηριώδες σήμα (κινδύνου;) έρχεται από τα βάθη της Κοίλης Γης και καλεί την ερευνητική ομάδα που προστατεύει τον Κονγκ στη Νήσο του Κρανίου να βρεθεί στα έγκατα αχαρτογράφητων περιοχών, ελπίζοντας να μην αναμειχθεί και ο Γκοτζίλα, προκαλώντας νέες επικές μάχες.

ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΟΡΜΙΑ

Ποια είναι τα όρια των δικαιωμάτων μας επάνω στο ίδιο μας το σώμα, σε συνάρτηση με τις ανά την Ευρώπη υπάρχουσες νομοθετικές ρυθμίσεις που ορίζουν το πόσο αυτό μας ανήκει; Ένα έργο τεκμηρίωσης που επιχειρεί να θίξει και να απαντήσει σε πολλά νομικά και ηθικά διλλήματα… ζωής και θανάτου.

ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Μπολόνια, 1858. Εξάχρονο αγόρι οικογένειας Εβραίων τίθεται αναγκαστικά υπό την επιμέλεια του Πάπα, προκειμένου να μεγαλώσει σύμφωνα με τις αρχές της Καθολικής Εκκλησίας. Οι γονείς του θα κάνουν τα πάντα για να το πάρουν πίσω, όμως, η κόντρα με την παπική Ρώμη δεν είναι απλή υπόθεση.

Η ΧΙΜΑΙΡΑ

Φυλακόβιος αρχαιοκάπηλος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος, όπου ξαναβρίσκοντας την παλιοπαρέα των συναδέλφων του, ξηγιέται… παλιά του τέχνη κόσκινο. Ή μήπως κυνηγάει χίμαιρες;

ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΗΣ ΔΡΕΣΔΗΣ

Νεαρή δημοσιογράφος ερωτεύεται αιρετικής στάσης ζωγράφο και performance artist. Όταν η δεύτερη πεθαίνει, η πρώτη αγωνίζεται να νικήσει την ελληνική γραφειοκρατία, ζητώντας να παραλάβει τη σορό της αγαπημένης της συντρόφου.

MR KLEIN

MR KLEIN

Κάτι geeks την πέφτουν σε κάτι τουρίστριες στη Μόσχα, αλλά τους το χαλάνε κάτι εξωγήινες ηλεκτρικές εκκενώσεις ή κάτι τέτοιο, δεν κατάλαβα. Καλύτερο 3D είχε το «χαράτσι» στο λογαριασμό της ΔΕΗ.