FreeCinema

Follow us

Η ΠΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΩΡΑ (2011)

(THE DARKEST HOUR)

  • ΕΙΔΟΣ: Επιστημονικής Φαντασίας
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Κρις Γκόρακ
  • ΚΑΣΤ: Εμίλ Χερς, Ολίβια Θέρλμπι, Μαξ Μινγκέλα, Ρέιτσελ Τέιλορ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 89’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Ενεργοβόροι εξωγήινοι, κινούμενοι ως νέφη στρας φωτός, κάνουν στάχτη και μπούλμπερη αθώους, προκαλώντας την ερήμωση της Μόσχας. Αμερικανάκια προ deal στιλ «The Social Network» αγοράκια και τουρίστριες κοριτσάκια, αν προσφυώς κρυφτούν με παλικάρια ή geek ιθαγενείς, θα την πουλέψουν, σταματώντας τους μακάβριους εισβολείς;

(Spoiler alert!) Εεε, ναι – αφού ρίξει «Salt» στις πληγές μας ο Τιμούρ Μπεκμαμπέτοφ, ο οποίος δια του ενοικιαστηρίου ημιχρεώνεται την Κόκκινη Πλατεία και την «εκτέλεση» παραγωγής μίας… ωμέγα διαλογής χλαπάτσας του Κρις Γκόρακ, που πυρακτώνεται και αυτοκονιορτοποιείται επί μιάμιση ώρα, αφού έχει εισέλθει στην ατμόσφαιρα του είδους «sci-fi θρίλερ εφηβείας διασωστικών ταρζανιών, στο άσχετο στραβής πτωματικής καταστροφής από χουνέρι Ε.Τ. απειλής».

Δέον να διακτινιστούν στο υπερπέραν για πάντα: η κουλή ΑΤΙΑ φύση εχθρών – αερικών (ο «Κυνηγός» ως «Η Ομίχλη» στο πιο γκλίτερ), οι στερεότυπα κινδυνώδεις καταστάσεις σοκ και δέους οπτικοακουστικού μπούγιου που ψάχνει για λίγη ένταση (η σεκάνς «φσστ Boeing» στο… The Mall), η με top dollar πληρωμένη οιονεί λαίλαπα branding κολοσσών του εμπορίου βρώσης και πόσης σε εκδοχή Ρωσίας του Πούτιν και τα τριών διαστάσεων τρικ της προβλεπτής στερεοσκοπίας, που ψοφάει ζοφερά μετά την ουβερτούρα πλάι στην ψηφιακή μόστρα εφέ – όταν διακρίνονται στο ζόφο των δρωμένων underground.

Αυτά για το… άψυχο υλικό στον εδώ «Πολέμο των Κόσμων». Ό,τι έχει να κάνει με τους κάγκουρες «Στρατιώτες του Σύμπαντος» αυτού, σκάει ως ούφο εξίσου: η γκάου μπίου ανδραγαθηματική ανέλιξη couleur locale (βλέπε «Das Boot» σε έναν ποταμό – δεν είναι και ο Βόλγας, που να πάρει), οι ατάκες γιάνκι χιούμορ που στερούνται αλλά καίνε φαιά ουσία («Το Κυριλλλικό αλφάβητο μοιάζει με των Κλίνγκον!»), και οι post teenager φάτσες του ensemble σε… Αρμαγεδδώνα της καριέρας τους, σαρκώνοντας την αντι-ύλη χαρακτήρων σε στενές επαφές τελειωμένου τύπου. Κατάλαβες; Όχι save. Πιο φάση να σε τρώει το «The Blob»…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Πας καλά; Παρεκτός και είσαι ανήλικο ον του πλανήτη multiplex ΚΑΙ την καταβρήκες (μόνο εσύ) στο «Skyline» πέρσι. Διαστημόβλαχε μικρέ…


MORE REVIEWS

ΝΥΧΤΕΡΙΝΟΣ ΕΚΦΩΝΗΤΗΣ

«Εδώ και αρκετό καιρό, ξέρω ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα ήθελα να κάνω όταν γίνω πενήντα χρονών. Θα ήθελα να κλείσω έναν ξεχασμένο λογαριασμό ερωτικού ενδιαφέροντος με τη νεότητά μου.»

ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΡΙΑ ΒΡΙΚΟΛΑΚΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΚΟ ΑΤΟΜΟ

Η Σάσα, θυγατέρα οικογένειας βρικολάκων, από μικρή είχε ψυχολογικά προβλήματα σε σχέση με τον τρόπο με τον οποίο επρόκειτο ν’ αναζητά την τροφή της (σκοτώνοντας ανθρώπους) στο μέλλον. Μεγαλώνοντας, εξακολουθεί να βρίσκεται σε εμπόλεμη κόντρα με τους δικούς της γι’ αυτό, όμως, η γνωριμία της μ’ ένα αυτοκτονικό νεαρό αγόρι εμφανίζει ξαφνικά θετικές προοπτικές.

ΜΝΗΜΗ

Κοινωνική λειτουργός που κουβαλά σοβαρά τραύματα από το παρελθόν συνδέεται με ανοϊκό συνομήλικό της άνδρα, τον οποίο ενδεχομένως να γνώριζε από παλιά. Η μνήμη, όμως, παίζει παράξενα παιχνίδια.

ΑΔΑΜ

Ανύπαντρη έγκυος γυναίκα βρίσκει καταφύγιο στο σπίτι χήρας μάνας με μικρή κόρη. Στο Μαρόκο, όμως, αμφότερες οι συνθήκες είτε είναι διόλου αποδεκτές, είτε δέχονται ισχυρές πιέσεις ώστε να διαφοροποιηθούν.

Η ΚΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ

Παρίσι, 7 Μαΐου 1995. Ο Ζακ Σιράκ εκλέγεται Πρόεδρος της Γαλλίας. Η σύζυγος του, Μπερναντέτ, ονειρεύεται σπουδαία καριέρα πλάι του ως η Πρώτη Κυρία της χώρας, πλην όμως, τόσο ο άντρας της όσο και οι συμβουλάτορες του δεν έχουν καθόλου σε εκτίμηση το πολιτικό της ένστικτο.

MR KLEIN

MR KLEIN

Κάτι geeks την πέφτουν σε κάτι τουρίστριες στη Μόσχα, αλλά τους το χαλάνε κάτι εξωγήινες ηλεκτρικές εκκενώσεις ή κάτι τέτοιο, δεν κατάλαβα. Καλύτερο 3D είχε το «χαράτσι» στο λογαριασμό της ΔΕΗ.