FreeCinema

Follow us

ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ (2012)

(SEEKING A FRIEND FOR THE END OF THE WORLD)

  • ΕΙΔΟΣ: Ρομαντική Δραμεντί
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Λορίν Σκαφάρια
  • ΚΑΣΤ: Στιβ Καρέλ, Κίρα Νάιτλι, Άνταμ Μπρόντι, Ντέρεκ Λιουκ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 101’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: SEVEN FILMS

Μετρώντας μέρες για αστεροειδή που πέφτοντας στην (σε ανθρώπινη εκρυθμία) Γη θα μας… τελειώσει, δύο άγνωστοι γείτονες, πεταχτούλα Βρετανίδα στο LA κι ασφαλιστής άρτι παρατημένος από σύζυγο, ψάχνουν αυτή πώς πάει overseas στους δικούς της και εκείνος μεγάλο αμόρε, που ίσως ξαναέχασε από λάθος της. Θα σώσουν ο ένας τον άλλο;

Boy meets girl φόροι τιμής στο «Breakfast at Tiffany’s», ΟΚ. Ύμνοι στο βινύλιο από τραγούδια – σεκάνς και σχοινοτενείς στιχομυθίες, μέσα. Αλλά μπορείς να κάνεις σατιρικό (σπιτικά party με ενέσεις ηρωίνης και martini για πεντάχρονα) μελό (πατρικές συγγνώμες στο… αμήν) ειδύλλιο (του τύπου «δεύτε τελευταίον ασπασμόν») το «Last Night» του Ντον ΜακΚέλαρ και να επιβιώσεις; Στην πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής της πίσω από το φακό, η ηθοποιός και σεναριογράφος Λορίν Σκαφάρια βρίσκει πυρηνικό καταφύγιο σε στιγμές και οδηγεί σε οιονεί όλεθρο το… σύμπαν ενός προ-Αποκαλυπτικού «τα ετερώνυμα έλκονται» road movie γνώθι σαυτόν, μεταμελειών και αναθεώρησης εκπλήρωσης τελευταίων επιθυμιών.

Η τσουρούτικου προϋπολογισμού σκηνογραφία που υποχρεώνει τον dp Τιμ Όρ σε ενίοτε τηλε-Αρμαγεδώνες, ο δραματουργικός κομήτης του Χάλεϊ της υποσχετικής αλληλοβοήθειας του κεντροντουέτου που γίνεται κουρελόχαρτο κατά βούληση, γυρίσματα σκηνών (σαν την ταραχώδη εγκατάλειψη boyfriend) ή της τύχης (σαν την ανδρομεταστροφή απ’ την πρώην στη νυν) που φέρνουν τη συντέλεια μπρος στα μάτια σου, και ο Καρέλ, που ξεκινάει το ταξίδι του με χρονώσεις και εκφράσεις παραπεμπτικές στο «The Office» (επικουρούν τα γκαγκ), κάνει στάσεις στον καταθλιπτικό του «Little Miss Sunshine» και καταλήγει αντιγόης στο love sorry κρεσέντο, όλα σίγουρα θα περιλαμβάνονταν σε μια, εν προκειμένω, αντι-bucket list του FREE CINEMA.

Μέλανι Λίνσκι και Μάρτιν Σιν μπορούν να βάλουν στη διαθήκη τους δύο ακόμα ωραίους β’ ρόλους, εκλάμψεις σαν το φαγάδικο – όργιο κι η ελευθεριαζόντων αγγλισμών Νάιτλι το παλεύουν αλλά είναι script doctoring και «Melancholia» οράματος που (τώρα είναι αργά) θα χάριζαν μια θέση στην αιωνιότητα σ’ αυτό το ακροθιγώς sci-fi «Είσαι το Ταίρι Μου». Γαλαξίες μακριά απ’ το φιλμ που θα φυλάξεις για τα ύστερα του κόσμου. Ίσως στην τρύπα του Σαββάτου…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Ερωτευμενάκι, ίσως σε αγγίξει. Cine-fantastique freak, δες κι αυτό πριν… συγκρουστούμε – αλλά δε θα σου αρέσει.


MORE REVIEWS

ΜΗΤΡΙΚΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ

Στα αμερικανικά suburbs του ’60, δύο αγαπημένες γειτόνισσες βιώνουν μία τραγωδία που θα μετατρέψει τις ζωές τους σε θρίλερ. Ή μήπως κάποια από τις δύο έχει φαντασία που οργιάζει;

ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Ο Άλεν πρόκειται να αποτοξινωθεί από τη βία. Πως πρόκειται να επιζήσει, όμως, σε μια κοινωνία στην οποία η άσκηση της βίας αποτελεί θεμελιακή αρχή;

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ

Έπειτα από τον θάνατο του έφηβου γιου της μπροστά στα μάτια της, ανύπαντρη μητέρα εγκαταλείπει τη Μαδρίτη για τη Βαρκελώνη, προς αναζήτηση του πατέρα του παιδιού της, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια αγνοούσε την ύπαρξή του. Η απόφασή της αυτή θ’ αποδειχθεί άκρως αποκαλυπτική για μια σειρά από γυναίκες και... άνδρες που συναντά στο διάβα της.

Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Οι φλόγες του πολέμου φαίνεται πως θα φουντώσουν ξανά στην Ευρώπη, όμως, η γαλλική μπουρζουαζία έχει άλλες έγνοιες: να ερωτευτεί και να πάει για κυνήγι!

ΤΙΓΡΗΣ

Κτηνίατρος ζωολογικού κήπου επαρχιακής πόλης της Ρουμανίας, η οποία βρίσκεται σε ψυχολογική πίεση λόγω απώλειας νεογέννητου μωρού και απιστίας συντρόφου, χάνει από την προσοχή της την τίγρη που φρόντιζε, με αποτέλεσμα το άγριο θηρίο να περιπλανιέται ελεύθερο στους δρόμους.

MR KLEIN

MR KLEIN

Η Κίρα Νάιτλι πρωταγωνιστεί σε ταινία όπου έρχεται το τέλος του κόσμου. Θα μπορούσε να είναι η καλύτερη κωμωδία της χρονιάς. Αν γινόταν πραγματικότητα.