ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ (2012)
(PLAYING FOR KEEPS)
- ΕΙΔΟΣ: Ρομαντική Κομεντί
- ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Γκαμπριέλε Μουτσίνο
- ΚΑΣΤ: Τζέραρντ Μπάτλερ, Τζέσικα Μπίελ, Νόα Λόμαξ, Ντένις Κουέιντ, Κάθριν Ζίτα-Τζόουνς, Ούμα Θέρμαν
- ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 105’
- ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON
Ενώ η Αμερικανίδα πρώην του πάει για νέο στεφάνι με φερέγγυο δικηγόρο, Σκωτσέζος άστατος και ρέστος, πρώην διεθνής άσος των γηπέδων στις ΗΠΑ, «τραβιέται» να προπονεί την ομάδα τσικό γιόκα. Τον μαρκάρει τρόικα soccer MILFs, έχει διάφορα πριμ απ’ τον πουλ μουρ άνδρα της μίας, σκοράρει πιθανή καριέρα αθλητικογράφου – αλλά θα βρει τέρμα όπως πρέπει, και στου τζούνιορ και σ’ εκείνης (που ακόμα κυνηγάει) την καρδιά;
Αποτέλεσε για λίγο, χάρη στο «Κυνήγι της Ευτυχίας», την πιο επιτυχημένη μεταγραφή της κινηματογραφικής Σκουάντρα Ατζούρα στο Χόλιγουντ. Δε βρήκε δίχτυα στο «Επτά Ζωές». Έκανε ένα διάλειμμα επιστρέφοντας προ διετίας στον τρικολόρε χλοοτάπητα για να τ’ αρπάξει με τον επαναληπτικό – ρεβάνς τού «Το Τελευταίο Φιλί», «Baciami Ancora». Και τώρα, αξιολύπητα, σέρνει τα κουλά του ξανά πίσω στα αγοραία cinepanettone απ’ όπου ξεκίνησε την καριέρα του, αλλά στα αγγλικά και υπό τις οδηγίες των ιδιοκτητών του συμβολαίου του. Γιατί το τρίτο (το… γάμα με αλφαβητικούς και ποιοτικούς, ουχί ποδοσφαιρικούς όρους) χολιγουντιανό +90λεπτο του Ιταλού υποψήφιου ξοφλημένου Μουτσίνο είναι σαν τα «Bad News Bears», «Ο Δόκτωρ Τ και οι Γυναίκες», «School of Rock» και «Ο Γάμος του Καλύτερού μου Φίλου» να αλλάζουν πάσες για το κύπελλο «Δεύτερης Ευκαιρίας, Μεταμέλειας και Γνώθι Σαυτόν Ωρίμανσης Νταβραντισμένου Αρσενικού Ως Αγαπητικού και Ως Γονιού». Και το χειρότερο: ζητώντας τις ιαχές της κερκίδας, ενώ πατούν τη μπάλα συνεχώς.
Βροχή οι κόκκινες κάρτες. Στο (με ότι να ’ναι τακτική) επίθεσης μπουλβάρ χατ τρικ θηλυκών, τα οποία η πλοκή στο δεύτερο ημίχρονο αποβάλλει με το έτσι για το «Είσαι το Ταίρι Μου» μονότερμα. Στη φαιδρή περιγραφή ματς γυναικείας σεξουαλικότητας (το τρακ της επανεισόδου στον αγώνα της χωρισμένης μετά το γάμο, το pressing της λυσσάρας χειραφετημένης, η άμυνα της κατά φαντασία μοιχού συζύγου – τρόπαιου στις φανέλες με τα νούμερα 1, 2 και 3, αντιστοίχως). Στων καρικατουρίστικων ρολάκων το σορτσάκι που δεν κάνει στους Κουέιντ, Θέρμαν, Ζίτα-Τζόουνς. Σε στημένες φάσεις, όπως το ξεμονάχιασμα στο γύρισμα του δοκιμαστικού στο άδειο κανάλι. Σε στόπερ φιγούρες, όπως ο Ινδός σπιτονοικοκύρης, που δεν κάνουν για αναπληρωματικοί ψυχαγωγίας. Σε άγαρμπες κατεβασιές υπόβαθρου περσόνων και ιστορίας, όπως (σε μία φράση) οι απιστίες του αρχηγού της ενδεκάδας της ταινίας. Και στο ανδρικό αυτογκόλ τσακωτού στο ντέρμπι τέλους, που είναι «παλτό» σε πουλημένο φιλικό («Λιονάιντας», άλλαξε ατζέντη!). ΟΚ, η κα Τζάστιν Τίμπερλεϊκ μυξοκλαίει πολύ πειστικά στο διαιτητή και ο ντουβρουτζάς μετανοημένου daddy / συμβίου για λίγο πριν από τη λήξη πάει για ντρίπλα. Ο κόουτς εδώ, όμως, εφαρμόζει αντι-κατενάτσιο και βλέπει πάγκο, ενώ «Παίζοντας (για κι όχι) Με την Αγάπη» του φιλοθεάμονος το studio του κάνει φάουλ. Θα το σφυρίξεις…