FreeCinema

Follow us

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ (2012)

(PLAYING FOR KEEPS)

  • ΕΙΔΟΣ: Ρομαντική Κομεντί
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Γκαμπριέλε Μουτσίνο
  • ΚΑΣΤ: Τζέραρντ Μπάτλερ, Τζέσικα Μπίελ, Νόα Λόμαξ, Ντένις Κουέιντ, Κάθριν Ζίτα-Τζόουνς, Ούμα Θέρμαν
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 105’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Ενώ η Αμερικανίδα πρώην του πάει για νέο στεφάνι με φερέγγυο δικηγόρο, Σκωτσέζος άστατος και ρέστος, πρώην διεθνής άσος των γηπέδων στις ΗΠΑ, «τραβιέται» να προπονεί την ομάδα τσικό γιόκα. Τον μαρκάρει τρόικα soccer MILFs, έχει διάφορα πριμ απ’ τον πουλ μουρ άνδρα της μίας, σκοράρει πιθανή καριέρα αθλητικογράφου – αλλά θα βρει τέρμα όπως πρέπει, και στου τζούνιορ και σ’ εκείνης (που ακόμα κυνηγάει) την καρδιά;

Αποτέλεσε για λίγο, χάρη στο «Κυνήγι της Ευτυχίας», την πιο επιτυχημένη μεταγραφή της κινηματογραφικής Σκουάντρα Ατζούρα στο Χόλιγουντ. Δε βρήκε δίχτυα στο «Επτά Ζωές». Έκανε ένα διάλειμμα επιστρέφοντας προ διετίας στον τρικολόρε χλοοτάπητα για να τ’ αρπάξει με τον επαναληπτικό – ρεβάνς τού «Το Τελευταίο Φιλί», «Baciami Ancora». Και τώρα, αξιολύπητα, σέρνει τα κουλά του ξανά πίσω στα αγοραία cinepanettone απ’ όπου ξεκίνησε την καριέρα του, αλλά στα αγγλικά και υπό τις οδηγίες των ιδιοκτητών του συμβολαίου του. Γιατί το τρίτο (το… γάμα με αλφαβητικούς και ποιοτικούς, ουχί ποδοσφαιρικούς όρους) χολιγουντιανό +90λεπτο του Ιταλού υποψήφιου ξοφλημένου Μουτσίνο είναι σαν τα «Bad News Bears», «Ο Δόκτωρ Τ και οι Γυναίκες», «School of Rock» και «Ο Γάμος του Καλύτερού μου Φίλου» να αλλάζουν πάσες για το κύπελλο «Δεύτερης Ευκαιρίας, Μεταμέλειας και Γνώθι Σαυτόν Ωρίμανσης Νταβραντισμένου Αρσενικού Ως Αγαπητικού και Ως Γονιού». Και το χειρότερο: ζητώντας τις ιαχές της κερκίδας, ενώ πατούν τη μπάλα συνεχώς.

Βροχή οι κόκκινες κάρτες. Στο (με ότι να ’ναι τακτική) επίθεσης μπουλβάρ χατ τρικ θηλυκών, τα οποία η πλοκή στο δεύτερο ημίχρονο αποβάλλει με το έτσι για το «Είσαι το Ταίρι Μου» μονότερμα. Στη φαιδρή περιγραφή ματς γυναικείας σεξουαλικότητας (το τρακ της επανεισόδου στον αγώνα της χωρισμένης μετά το γάμο, το pressing της λυσσάρας χειραφετημένης, η άμυνα της κατά φαντασία μοιχού συζύγου – τρόπαιου στις φανέλες με τα νούμερα 1, 2 και 3, αντιστοίχως). Στων καρικατουρίστικων ρολάκων το σορτσάκι που δεν κάνει στους Κουέιντ, Θέρμαν, Ζίτα-Τζόουνς. Σε στημένες φάσεις, όπως το ξεμονάχιασμα στο γύρισμα του δοκιμαστικού στο άδειο κανάλι. Σε στόπερ φιγούρες, όπως ο Ινδός σπιτονοικοκύρης, που δεν κάνουν για αναπληρωματικοί ψυχαγωγίας. Σε άγαρμπες κατεβασιές υπόβαθρου περσόνων και ιστορίας, όπως (σε μία φράση) οι απιστίες του αρχηγού της ενδεκάδας της ταινίας. Και στο ανδρικό αυτογκόλ τσακωτού στο ντέρμπι τέλους, που είναι «παλτό» σε πουλημένο φιλικό («Λιονάιντας», άλλαξε ατζέντη!). ΟΚ, η κα Τζάστιν Τίμπερλεϊκ μυξοκλαίει πολύ πειστικά στο διαιτητή και ο ντουβρουτζάς μετανοημένου daddy / συμβίου για λίγο πριν από τη λήξη πάει για ντρίπλα. Ο κόουτς εδώ, όμως, εφαρμόζει αντι-κατενάτσιο και βλέπει πάγκο, ενώ «Παίζοντας (για κι όχι) Με την Αγάπη» του φιλοθεάμονος το studio του κάνει φάουλ. Θα το σφυρίξεις…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Μόνο αν είσαι της στρογγυλής θεάς των plex – αλλά κι εσύ θα πεις «φτούσου, δοκάρι». Οι άλλοι μακριά απ’ αυτό το Τσαμπιολίγκ, είναι σικέ.


MORE REVIEWS

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΒΑΛΙΤΣΑΣ

Πιλότος με ένοχο μυστικό ικανό να του στερήσει τη θέση στο cockpit των αργεντίνικων αερογραμμών, πέφτει θύμα εκβιασμού από μέλη κυβερνητικής υπηρεσίας, αναγκάζοντάς τον να μεταφέρει μια αγνώστου περιεχομένου μαύρη βαλίτσα σε κάθε του πτήση από Μπουένος Άιρες προς Μαδρίτη. Θα πάει μακριά η… βαλίτσα;

ΚΕΝΑ ΑΕΡΟΣ

Άννα, δεν ήμουνα εγώ για αεροπλάνα.

Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΤΟΥ ΦΡΟΪΝΤ

Στο Λονδίνο του 1939, δύο μέρες μετά την εισβολή των Γερμανών στην Πολωνία, ο συγγραφέας και ακαδημαϊκός Κ. Σ. Λιούις επισκέπτεται τον Σίγκμουντ Φρόιντ για να κουβεντιάσουν (ή μήπως να συγκρουστούν;) για την ύπαρξη (ή όχι) του Θεού και την Επιστήμη.

ΤΟ ΛΥΣΑΡΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ

Σκηνοθέτης που βλέπει πως οι παραγωγοί της επερχόμενης ταινίας του πάνε να τη… «σφάξουν» στο μοντάζ δίχως την έγκρισή του, κλέβει όλο το υλικό της και φυγαδεύεται μαζί με τους πιο στενούς του συνεργάτες στην επαρχιακή κατοικία μιας θείας του, ελπίζοντας εκεί να βρει την ελευθερία της δημιουργικής έκφρασης, πόσω μάλλον κι ένα final cut του… αμάζευτου από τα γυρίσματά του!

ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ ΦΙΛΟΙ

Ένα κορίτσι ανακαλύπτει ξαφνικά την ικανότητα να βλέπει τα «IF», τους φανταστικούς φίλους όλων των παιδιών του κόσμου. Κάποια αναζητούν την καινούργια τους ανήλικη συντροφιά, άλλα νοσταλγούν τους παλιούς τους ιδιοκτήτες που ενηλικιώθηκαν και τα ξέχασαν. Θα μπορέσει να τα βοηθήσει η Μπι;