FreeCinema

Follow us

ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ (2012)

(PLAYING FOR KEEPS)

  • ΕΙΔΟΣ: Ρομαντική Κομεντί
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Γκαμπριέλε Μουτσίνο
  • ΚΑΣΤ: Τζέραρντ Μπάτλερ, Τζέσικα Μπίελ, Νόα Λόμαξ, Ντένις Κουέιντ, Κάθριν Ζίτα-Τζόουνς, Ούμα Θέρμαν
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 105’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Ενώ η Αμερικανίδα πρώην του πάει για νέο στεφάνι με φερέγγυο δικηγόρο, Σκωτσέζος άστατος και ρέστος, πρώην διεθνής άσος των γηπέδων στις ΗΠΑ, «τραβιέται» να προπονεί την ομάδα τσικό γιόκα. Τον μαρκάρει τρόικα soccer MILFs, έχει διάφορα πριμ απ’ τον πουλ μουρ άνδρα της μίας, σκοράρει πιθανή καριέρα αθλητικογράφου – αλλά θα βρει τέρμα όπως πρέπει, και στου τζούνιορ και σ’ εκείνης (που ακόμα κυνηγάει) την καρδιά;

Αποτέλεσε για λίγο, χάρη στο «Κυνήγι της Ευτυχίας», την πιο επιτυχημένη μεταγραφή της κινηματογραφικής Σκουάντρα Ατζούρα στο Χόλιγουντ. Δε βρήκε δίχτυα στο «Επτά Ζωές». Έκανε ένα διάλειμμα επιστρέφοντας προ διετίας στον τρικολόρε χλοοτάπητα για να τ’ αρπάξει με τον επαναληπτικό – ρεβάνς τού «Το Τελευταίο Φιλί», «Baciami Ancora». Και τώρα, αξιολύπητα, σέρνει τα κουλά του ξανά πίσω στα αγοραία cinepanettone απ’ όπου ξεκίνησε την καριέρα του, αλλά στα αγγλικά και υπό τις οδηγίες των ιδιοκτητών του συμβολαίου του. Γιατί το τρίτο (το… γάμα με αλφαβητικούς και ποιοτικούς, ουχί ποδοσφαιρικούς όρους) χολιγουντιανό +90λεπτο του Ιταλού υποψήφιου ξοφλημένου Μουτσίνο είναι σαν τα «Bad News Bears», «Ο Δόκτωρ Τ και οι Γυναίκες», «School of Rock» και «Ο Γάμος του Καλύτερού μου Φίλου» να αλλάζουν πάσες για το κύπελλο «Δεύτερης Ευκαιρίας, Μεταμέλειας και Γνώθι Σαυτόν Ωρίμανσης Νταβραντισμένου Αρσενικού Ως Αγαπητικού και Ως Γονιού». Και το χειρότερο: ζητώντας τις ιαχές της κερκίδας, ενώ πατούν τη μπάλα συνεχώς.

Βροχή οι κόκκινες κάρτες. Στο (με ότι να ’ναι τακτική) επίθεσης μπουλβάρ χατ τρικ θηλυκών, τα οποία η πλοκή στο δεύτερο ημίχρονο αποβάλλει με το έτσι για το «Είσαι το Ταίρι Μου» μονότερμα. Στη φαιδρή περιγραφή ματς γυναικείας σεξουαλικότητας (το τρακ της επανεισόδου στον αγώνα της χωρισμένης μετά το γάμο, το pressing της λυσσάρας χειραφετημένης, η άμυνα της κατά φαντασία μοιχού συζύγου – τρόπαιου στις φανέλες με τα νούμερα 1, 2 και 3, αντιστοίχως). Στων καρικατουρίστικων ρολάκων το σορτσάκι που δεν κάνει στους Κουέιντ, Θέρμαν, Ζίτα-Τζόουνς. Σε στημένες φάσεις, όπως το ξεμονάχιασμα στο γύρισμα του δοκιμαστικού στο άδειο κανάλι. Σε στόπερ φιγούρες, όπως ο Ινδός σπιτονοικοκύρης, που δεν κάνουν για αναπληρωματικοί ψυχαγωγίας. Σε άγαρμπες κατεβασιές υπόβαθρου περσόνων και ιστορίας, όπως (σε μία φράση) οι απιστίες του αρχηγού της ενδεκάδας της ταινίας. Και στο ανδρικό αυτογκόλ τσακωτού στο ντέρμπι τέλους, που είναι «παλτό» σε πουλημένο φιλικό («Λιονάιντας», άλλαξε ατζέντη!). ΟΚ, η κα Τζάστιν Τίμπερλεϊκ μυξοκλαίει πολύ πειστικά στο διαιτητή και ο ντουβρουτζάς μετανοημένου daddy / συμβίου για λίγο πριν από τη λήξη πάει για ντρίπλα. Ο κόουτς εδώ, όμως, εφαρμόζει αντι-κατενάτσιο και βλέπει πάγκο, ενώ «Παίζοντας (για κι όχι) Με την Αγάπη» του φιλοθεάμονος το studio του κάνει φάουλ. Θα το σφυρίξεις…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Μόνο αν είσαι της στρογγυλής θεάς των plex – αλλά κι εσύ θα πεις «φτούσου, δοκάρι». Οι άλλοι μακριά απ’ αυτό το Τσαμπιολίγκ, είναι σικέ.


MORE REVIEWS

STRANGE DARLING

Σ’ αυτό το one-night stand υπάρχει σίγουρα ένας… serial killer! Αλλά ας… μην πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά τους!

ΜΙΚΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΡΩΤΑ

Ο 19χρονος ορφανός Τόμεκ παρακολουθεί εμμονικά μέσα από ένα τηλεσκόπιο τη Μάγκντα, μία μεγαλύτερή του σε ηλικία γυναίκα που κατοικεί στο απέναντι διαμέρισμα. Παράλληλα, εκμεταλλευόμενος τη θέση του στο Ταχυδρομείο, οργανώνει συναντήσεις μαζί της, στέλνοντάς της ψεύτικες ειδοποιήσεις. Όταν ομολογεί τις πράξεις του και δηλώνει την αγάπη του, η Μάγκντα αντιμετωπίζει κυνικά τον έρωτά του, οδηγώντας τον σε μία καθοριστική απόφαση.

Ο ΚΟΜΗΣ ΜΟΝΤΕ ΚΡΙΣΤΟ

Προδομένος από τους φίλους του, ο Εντμόντ Νταντές συλλαμβάνεται ανήμερα του γάμου του, υπομένοντας άδικη φυλάκιση δεκατεσσάρων ετών. Όταν καταφέρνει ν’ αποδράσει, υιοθετεί το όνομα και τα πλούτη του μυστηριώδους Κόμη του Μόντε Κρίστο, απεργαζόμενος την τέλεια εκδίκηση.

ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΚΟΛΝΤΜΑΝ

Γαλλία, 1976. Ο αριστερός ακτιβιστής Πιερ Γκολντμάν, έπειτα από πενταετή εγκλεισμό στη φυλακή, δικάζεται για δεύτερη φορά, κατηγορούμενος για υποθέσεις ένοπλων ληστειών και δολοφονιών. Έχει αποδεχθεί την πρώτη κατηγορία, όμως, αρνείται σθεναρά τη δεύτερη. Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα.

ΣΚΑΘΑΡΟΖΟΥΜΗΣ ΣΚΑΘΑΡΟΖΟΥΜΗΣ

Τα εναπομείναντα μέλη των Ντιτζ επιστρέφουν στο στοιχειωμένο επαρχιακό σπιτικό τους για να κηδέψουν τον πάτερ φαμίλια τους, ενώ ο Σκαθαροζούμης αγωνίζεται να βρεθεί ξανά στην αγκαλιά της Λίντια, χωρίς να υπολογίζει στον γυρισμό της… πρώτης του συζύγου, μιας φλογερής και… διαμελισμένης Ιταλιάνας με δαιμονικές δυνάμεις!