FreeCinema

Follow us

Ο ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ (2021)

(HITMAN'S WIFE'S BODYGUARD)

  • ΕΙΔΟΣ: Κωμική Περιπέτεια Δράσης
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Πάτρικ Χέτζες
  • ΚΑΣΤ: Ράιαν Ρέινολντς, Σάμιουελ Λ. Τζάκσον, Σάλμα Χάγεκ, Αντόνιο Μπαντέρας, Μόργκαν Φρίμαν
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 100'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Παρανοϊκός Έλληνας κροίσος θέλει να τιμωρήσει την Ευρώπη για τα πάθη της οικονομικής κρίσης που προκάλεσαν στη χώρα μας οι «μεταρρυθμίσεις» της στην προηγούμενη δεκαετία και κάπου ανάμεσα στα σατανικά του σχέδια έρχεται να εμπλακεί η Σόνια, παλιά και παντοτινή αγάπη του, μα… τωρινή σύζυγος του πληρωμένου εκτελεστή Ντάριους Κινκέιντ!

Upgraded sequel της περιπέτειας «Ο Σωματοφύλακας του Εκτελεστή» (2017), το «Ο Σωματοφύλακας της Γυναίκας του Εκτελεστή» προσθέτει ευπρόσδεκτες χιουμοριστικές δόσεις στο πλαίσιο του χαβαλέ που ξεκίνησε εξαρχής και, ειδικά για το ελληνικό κοινό, διαθέτει μία υποπλοκή με την οποία μπορούμε να ταυτιστούμε κανιβαλιστικά και… αγωνιστικά!

Οι αιώνιοι αντίπαλοι των Ράιαν Ρέινολντς και Σάμιουελ Λ. Τζάκσον, με κάμποσες παρελθούσες «ατυχίες» να βαραίνουν τις συνειδήσεις τους, αυτή τη φορά πρέπει να συνεργαστούν για το καλό της Σάλμα Χάγεκ, που βρίσκεται εκτός φυλακής (πια) και η καρδιά της διεκδικείται ξανά από τον Αντόνιο Μπαντέρας, ο οποίος υποδύεται Έλληνα κροίσο (!) που… τα έχει πάρει στο κρανίο πατριωτικά, εξαιτίας των συμφορών που έχουν φέρει στη χώρα μας οι πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Χάγεκ ήταν παλιό του αίσθημα, προτού νυμφευθεί τον Τζάκσον, με bonus τρελή «ανατροπή» που κάνει homage στο «Γυναίκα στη Θάλασσα» (1987), αποδεικνύοντας ότι οι σεναριογράφοι εδώ είχαν κέφια. Μέσα στο όλο μπάχαλο, ο Ρέινολντς έχει ολοκληρώσει την ψυχοθεραπεία του και δεν επιτρέπεται να πιάνει όπλα, ούτε και να ξανασκεφτεί τα καθήκοντά του ως σωματοφύλακας, αλλά μπλέκει στην όλη υπόθεση τόσο εξαιτίας του ζεύγους, όσο και του πατέρα του, ο οποίος δεν του πρόσφερε ποτέ την καλύτερη γονική καθοδήγηση, ασκώντας… το ίδιο επάγγελμα.

Τα αστεία, η εξωφρενική δράση και το γενναίο αιματοκύλισμα (!) κάνουν καλή παρέα, το καστ δείχνει να το καταδιασκεδάζει, όμως, η ροή της πλοκής σκαμπανεβάζει το ρυθμό του φιλμ και κάπου αισθάνεσαι μια επανάληψη στο γενικό μοτίβο της αφήγησης, όσο κι αν τα plot twists δίνουν τονωτικές ενέσεις που φρεσκάρουν το ενδιαφέρον του θεατή. Παρά τις (σχεδόν αναγκαστικές) άσφαιρες βολές της κλιμάκωσης στο τελευταίο μέρος της ταινίας, το όλο εγχείρημα δεν παύει να ψυχαγωγεί και σίγουρα μαρτυρά καλύτερες προθέσεις και επαγγελματισμό για ένα πιο βελτιωμένο sequel. Απλά, η δοσολογία ή η σειρά του «σερβιρίσματος» δεν ήταν η ιδανική. Καμία σχέση με… ξαναζεσταμένο φαγητό, όμως!

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Δεν είναι μια ταινία κριτικής, είναι ένα χαβαλετζίδικο θέαμα δράσης, με ενίοτε «μαύρη» ή πολύ βίαιη διάθεση χιούμορ, που λειτουργεί καλύτερα από το πρώτο φιλμ του 2017. Η ένθεση του χαρακτήρα που υποδύεται ο Αντόνιο Μπαντέρας κάνει το έργο πιο… δικό μας, λες και φτιάχτηκε για το ελληνικό κοινό (!) κι αποτελεί ένα σαφές ατού για επιπλέον γέλια. Με λίγο περισσότερη προσοχή σε κάποιες σεναριακές λεπτομέρειες και τον ρυθμό αφήγησης, θα μιλούσαμε για… πετσόκομμα του entertainment value! Τώρα, πιάνει άνετα τη βάση της καλοπέρασης στο σινεμά. Για το συγκεκριμένο genre, φυσικά.


MORE REVIEWS

BLOW-UP

Mod φωτογράφος μόδας κυκλοφορεί αμέριμνος σε λονδρέζικο πάρκο και τραβά ό,τι του αποσπά την προσοχή. Ανάμεσα στις εικόνες που θα εμφανίσει αργότερα, θα εντοπίσει ένα χέρι μ’ ένα πιστόλι που σημαδεύει δυο εραστές και θα πιστέψει εμμονικά πως υπήρξε μάρτυρας φόνου.

Η ΧΑΜΕΝΗ ΚΟΡΗ

Αγγλίδα μόνη, σε διακοπές στις Σπέτσες, παρατηρεί φασαριόζικη οικογένεια λουόμενων και, συνειρμικά, ο νους της «σκαλίζει» διαρκώς τραύματα του δικού της νεανικού παρελθόντος, λάθη μητρότητας κι επιλογές μιας ζωής που… έχασε.

ΟΥΠΣ 2! Ο ΝΩΕ ΞΑΝΑ ΕΦΥΓΕ...

Οι περιπέτειες του Φίνι και της Λία συνεχίζονται, αυτή τη φορά εκτός κιβωτού, όταν μετά από ένα απρόσμενο συμβάν καταλήγουν στον ωκεανό. Τώρα θα πρέπει να βάλουν τα δυνατά τους προκειμένου να επανενωθούν με την οικογένειά τους πριν να είναι αργά!

ΤΑ ΤΡΙΑ ΠΑΤΩΜΑΤΑ

Τρεις οικογένειες, οι οποίες διαμένουν σε τριώροφο κτήριο στα προάστια της Ρώμης, αντιμετωπίζουν σωρεία προβλημάτων στις εσωτερικές σχέσεις τους, που δεν λένε να λυθούν όσα χρόνια κι αν περάσουν.

ΜΑΪΣΑΜΠΕΛ

Χήρα δολοφονημένου Βάσκου πολιτικού λαμβάνει επιστολή από τον φυλακισμένο, πλέον, εκτελεστή του συζύγου της, ο οποίος εκφράζει την επιθυμία να τη συναντήσει. Τα έντεκα χρόνια που έχουν μεσολαβήσει, άραγε, μπορούν να έχουν γιατρέψει τις πληγές;