FreeCinema

Follow us

Ο ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ (2021)

(HITMAN'S WIFE'S BODYGUARD)

  • ΕΙΔΟΣ: Κωμική Περιπέτεια Δράσης
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Πάτρικ Χέτζες
  • ΚΑΣΤ: Ράιαν Ρέινολντς, Σάμιουελ Λ. Τζάκσον, Σάλμα Χάγεκ, Αντόνιο Μπαντέρας, Μόργκαν Φρίμαν
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 100'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Παρανοϊκός Έλληνας κροίσος θέλει να τιμωρήσει την Ευρώπη για τα πάθη της οικονομικής κρίσης που προκάλεσαν στη χώρα μας οι «μεταρρυθμίσεις» της στην προηγούμενη δεκαετία και κάπου ανάμεσα στα σατανικά του σχέδια έρχεται να εμπλακεί η Σόνια, παλιά και παντοτινή αγάπη του, μα… τωρινή σύζυγος του πληρωμένου εκτελεστή Ντάριους Κινκέιντ!

Upgraded sequel της περιπέτειας «Ο Σωματοφύλακας του Εκτελεστή» (2017), το «Ο Σωματοφύλακας της Γυναίκας του Εκτελεστή» προσθέτει ευπρόσδεκτες χιουμοριστικές δόσεις στο πλαίσιο του χαβαλέ που ξεκίνησε εξαρχής και, ειδικά για το ελληνικό κοινό, διαθέτει μία υποπλοκή με την οποία μπορούμε να ταυτιστούμε κανιβαλιστικά και… αγωνιστικά!

Οι αιώνιοι αντίπαλοι των Ράιαν Ρέινολντς και Σάμιουελ Λ. Τζάκσον, με κάμποσες παρελθούσες «ατυχίες» να βαραίνουν τις συνειδήσεις τους, αυτή τη φορά πρέπει να συνεργαστούν για το καλό της Σάλμα Χάγεκ, που βρίσκεται εκτός φυλακής (πια) και η καρδιά της διεκδικείται ξανά από τον Αντόνιο Μπαντέρας, ο οποίος υποδύεται Έλληνα κροίσο (!) που… τα έχει πάρει στο κρανίο πατριωτικά, εξαιτίας των συμφορών που έχουν φέρει στη χώρα μας οι πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Χάγεκ ήταν παλιό του αίσθημα, προτού νυμφευθεί τον Τζάκσον, με bonus τρελή «ανατροπή» που κάνει homage στο «Γυναίκα στη Θάλασσα» (1987), αποδεικνύοντας ότι οι σεναριογράφοι εδώ είχαν κέφια. Μέσα στο όλο μπάχαλο, ο Ρέινολντς έχει ολοκληρώσει την ψυχοθεραπεία του και δεν επιτρέπεται να πιάνει όπλα, ούτε και να ξανασκεφτεί τα καθήκοντά του ως σωματοφύλακας, αλλά μπλέκει στην όλη υπόθεση τόσο εξαιτίας του ζεύγους, όσο και του πατέρα του, ο οποίος δεν του πρόσφερε ποτέ την καλύτερη γονική καθοδήγηση, ασκώντας… το ίδιο επάγγελμα.

Τα αστεία, η εξωφρενική δράση και το γενναίο αιματοκύλισμα (!) κάνουν καλή παρέα, το καστ δείχνει να το καταδιασκεδάζει, όμως, η ροή της πλοκής σκαμπανεβάζει το ρυθμό του φιλμ και κάπου αισθάνεσαι μια επανάληψη στο γενικό μοτίβο της αφήγησης, όσο κι αν τα plot twists δίνουν τονωτικές ενέσεις που φρεσκάρουν το ενδιαφέρον του θεατή. Παρά τις (σχεδόν αναγκαστικές) άσφαιρες βολές της κλιμάκωσης στο τελευταίο μέρος της ταινίας, το όλο εγχείρημα δεν παύει να ψυχαγωγεί και σίγουρα μαρτυρά καλύτερες προθέσεις και επαγγελματισμό για ένα πιο βελτιωμένο sequel. Απλά, η δοσολογία ή η σειρά του «σερβιρίσματος» δεν ήταν η ιδανική. Καμία σχέση με… ξαναζεσταμένο φαγητό, όμως!

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Δεν είναι μια ταινία κριτικής, είναι ένα χαβαλετζίδικο θέαμα δράσης, με ενίοτε «μαύρη» ή πολύ βίαιη διάθεση χιούμορ, που λειτουργεί καλύτερα από το πρώτο φιλμ του 2017. Η ένθεση του χαρακτήρα που υποδύεται ο Αντόνιο Μπαντέρας κάνει το έργο πιο… δικό μας, λες και φτιάχτηκε για το ελληνικό κοινό (!) κι αποτελεί ένα σαφές ατού για επιπλέον γέλια. Με λίγο περισσότερη προσοχή σε κάποιες σεναριακές λεπτομέρειες και τον ρυθμό αφήγησης, θα μιλούσαμε για… πετσόκομμα του entertainment value! Τώρα, πιάνει άνετα τη βάση της καλοπέρασης στο σινεμά. Για το συγκεκριμένο genre, φυσικά.


MORE REVIEWS

ΕΚΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ

Ένας πιλότος θα βρεθεί αντιμέτωπος με μια κατάσταση ζωής και θανάτου, όταν αναγκαστεί να προσγειώσει το επιβατηγό αεροσκάφος του σε μια ζούγκλα, στη μέση του πουθενά.

JOYLAND

Υπό καθεστώς οικογενειακής πίεσης, προκειμένου να βρει δουλειά, ο μικρότερος γιος πακιστανικής φαμίλιας καταφεύγει στην έσχατη λύση της εργασίας σε… ερωτικό χοροθέατρο. Η καθημερινή συναναστροφή του με την transsexual πρωταγωνίστρια του θεάματος, εξελίσσεται σε έρωτα. Αυτά, όμως, είναι δύσκολα πράγματα για έναν νεαρό και… παντρεμένο Πακιστανό!

ΜΠΕΛ: Ο ΔΡΑΚΟΣ ΚΑΙ Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ

Ένα ντροπαλό νεαρό κορίτσι θ’ αποφασίσει να «δραπετεύσει» σ’ έναν εικονικό κόσμο, εκεί όπου ο καθένας μπορεί να είναι αυτό που θέλει. Σύντομα, όμως, θα συνειδητοποιήσει πως ο ψηφιακός κόσμος δεν διαφέρει και τόσο από τον πραγματικό.

ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ

Έπειτα από σαράντα χρόνια παραμονής στην ξενιτιά, ο Φελίτσε επιστρέφει στη Νάπολη. Νεανικές αναμνήσεις ξυπνούν στη θύμησή του, τα φαντάσματα του παρελθόντος, όμως, γυρίζουν για να τον στοιχειώσουν.

Η ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Στα τέλη του 19ου αιώνα, ένας Δανός ιερέας ταξιδεύει μέχρι την Ισλανδία με σκοπό να επιβλέψει το χτίσιμο μιας εκκλησίας σ’ ένα απομονωμένο μέρος του νησιού.