Pop και λαϊκό πεντάγραμμο #2
Από τα χρόνια της θρυλικής «Καταιγίδας» του Τζορτζ Κλούνεϊ και του… Αντύπα, η εκπομπή CINEMaD φρόντιζε να δίνει νέο νόημα στις σχέσεις του χολιγουντιανού θεάματος με την ελληνική λαϊκο-pop. Πιάσε ένα πριόνι να στο ξηγήσω καλύτερα…
Το CINEMaD εκτός από τον τίτλο της μακροβιότερης εκπομπής με κινηματογραφική κριτική στην ελληνική τηλεόραση (since 1999, bitches!), σίγουρα κρατάει και τα σκήπτρα στον κανιβαλισμό και την παντελή έλλειψη σοβαροφάνειας (που χαρακτηρίζει το χώρο…). Ουδέποτε σφίχτηκα για να βγει το μονόπετρο, αρκετές φορές πόνεσα τη διανομή (ειδικά όταν δεν άντεχε την κριτική και το χιούμορ) και, στο φινάλε, επέζησα των κακουχιών, με το κοινό να με παραδέχεται και να με μισεί του θανατά, ταυτόχρονα (απόλυτα υγιή και τα δύο).
Ένα από τα πλέον controversial θέματα της εκπομπής ήταν τα music videos… παραγωγής μας! Το κλασικό παράδειγμα της «Καταιγίδας», το καλοκαίρι του 2000, με το πανάθλιο video clip από το λαϊκό άσμα του Αντύπα, «ντυμένο» με επιπλέον σκηνές από το ομώνυμο blockbuster με τον Τζορτζ Κλούνεϊ, τραυμάτισε για χρόνια τη σχέση του γραφείου διανομής με το MAD TV και εμένα τον ίδιο, αλλά έγινε απόλυτο cult και ακόμη ζει στη μνήμη του – τότε – απροετοίμαστου τηλεοπτικού κοινού…
Το πιο πρόσφατο παράδειγμα… ύπουλου μοντάζ συνέβη την περασμένη εβδομάδα, με αφορμή την έξοδο της ταινίας «Ο Δολοφόνος με το Πριόνι 3D». Μοιραία, ο original ελληνικός τίτλος της ταινίας του Τόμπι Χούπερ που ξεκίνησε το μύθο του Leatherface ήταν «Ο Σχιζοφρενής Δολοφόνος με το Πριόνι» και, αυτή τη φορά, ήταν αδύνατο να αφήσω την ευκαιρία να πάει χαμένη. Ειδικά με αυτή την προφορά… Μια διάσημη λαϊκο-pop επιτυχία συναντά, επιτέλους, τα ηχητικά εφέ που της ταιριάζουν!