FreeCinema

Follow us
06.0210:00

Και τα αγόρια… πλαντάζουν!


Τα «αγόρια» του «Οδηγός Αισιοδοξίας», Ρόμπερτ Ντε Νίρο και Μπράντλεϊ Κούπερ, μαζί με το σκηνοθέτη τους, Ντέιβιντ Ο. Ράσελ, πέρασαν από την εκπομπή της Κέιτι Κούρικ και… έτρεξαν τα δάκρυα ποτάμι! Στεγνό μάτι δεν έμεινε επί και (πιθανότατα) εκτός οθόνης.

Η συγκίνηση άρχισε να φουντώνει όταν ο Ο. Ράσελ μίλησε για το γιο του, που πάσχει από – ανάλογες των ηρώων του φιλμ – διαταραχές προσωπικότητας και διάθεσης. «Κάποια στιγμή μου εξομολογήθηκε ότι του ήταν πολύ δύσκολο να συνεχίσει να παλεύει. Να προχωρήσει…», είπε και συνέχισε: «Θα έκανα τα πάντα γι’ αυτόν. Και αισθάνθηκα πως αυτή η ιστορία ήταν ότι έπρεπε για να τον κάνει να νιώσει κομμάτι αυτού του κόσμου».

Ύστερα, αφού αποκάλυψε πως ο γιος του έχει ένα cameo στην ταινία και ποιο είναι αυτό (είναι ο ενοχλητικός νεαρός γείτονας με την κάμερα!), εκθείασε τον «κύριο Ντε Νίρο» και την ερμηνεία του. Και μίλησε για τις δύο σκηνές που ο τελευταίος αυτοσχεδίασε ιδιοφυώς, τόσο τη δική του αντίδραση (εκεί που καταρρέει, κλαίγοντας μπροστά στον Πατ του Κούπερ), όσο και εκείνη του ηθοποιού απέναντί του (όταν αντιμετωπίζει με τις πυτζάμες τον εν λόγω γείτονα, έξω από την πόρτα του σπιτιού του), χωρίς προηγουμένως να έχουν συζητήσει ή αποφασίσει κάτι τέτοιο.

Τότε, η Κέιτι Κούρικ απευθύνθηκε στο «Μπομπ» Ντε Νίρο και τον ρώτησε πως ήταν η συνεργασία του με τον Ο. Ρασελ, γνωρίζοντας την ιδιαίτερη σχέση του σκηνοθέτη του με το θέμα της ταινίας. Απάντηση δεν πήρε. Ο Ντε Νίρο ξέσπασε σε κλάματα! Ζήτησε συγνώμη. «Δεν θέλω να συγκινούμαι…», μπόρεσε μόνο να πει. Πριν βρει καταφύγιο στο χέρι συμπαράστασης που άπλωσε ο επίσης κατασυγκινημένος Κούπερ στην πλάτη του, και δύο – τρία χαρτομάντιλα. Ακολούθησε αμήχανη σιωπή, την οποία έσπασε ηρωικά ο – και αυτός – δακρυσμένος Ο. Ράσελ. Το κοινό στο studio πλάνταξε, φυσικά. Δες το αφοπλιστικό video (επάνω δεξιά) και, αν μπορείς, τόλμα να του αντισταθείς, συγκρατώντας τα δάκρυά σου.

Μήπως ο κύριος Ντε Νίρο απέκτησε ένα λίγο καλύτερο ποσοστό επιτυχίας στα στοιχήματα για το Όσκαρ δεύτερου ανδρικού ρόλου;