FreeCinema

Follow us

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕΤΑ… (2023)

(WHAT HAPPENS LATER)

  • ΕΙΔΟΣ: Ρομαντική Κωμωδία
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μεγκ Ράιαν
  • ΚΑΣΤ: Μεγκ Ράιαν, Ντέιβιντ Ντουκόβνι
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 103'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: THE FILM GROUP

Ένα πρώην ζευγάρι συναντιέται τυχαία στο αεροδρόμιο κατά τη διάρκεια της ανταπόκρισης της πτήσης τους, ταξίδι που τελικά αναβάλλεται για την επόμενη μέρα, λόγω χιονοθύελλας. Έτσι, η Γουίλα, μια γλυκιά, πρόσχαρη οπτιμίστρια, και ο Μπιλ, ένας κουρασμένος απ’ τη ζωή καταστροφολόγος, αναγκάζονται να διανυκτερεύσουν στον αερολιμένα, ενθυμούμενοι αυτά που τους χωρίζουν, αλλά κι εκείνα που τους ενώνουν.

Η πάλαι ποτέ βασίλισσα των rom-coms Μεγκ Ράιαν επιστρέφει στο είδος που την καθιέρωσε μ’ ένα απόλυτα «νοραεφρονικο» φιλμ, κι αυτή τη φορά σε διττό ρόλο: ως σκηνοθέτις και πρωταγωνίστρια. Δυστυχώς, το αποτέλεσμα δεν την δικαιώνει στον παραμικρό βαθμό, καταλήγοντας να μοιάζει με ένα «Πριν τα Μεσάνυχτα» (2013) αν η… Hallmark είχε κάνει την παραγωγή, και με ρυθμό που κάνει τον «Ιρλανδό» (2019) του Μάρτιν Σκορσέζε να μοιάζει με τον «Άνθρωπο Χωρίς Παρελθόν» (2002) του Άκι Καουρισμάκι!

Ειλικρινά μιλώντας, από τα πρώτα 15 λεπτά, ένα βασανιστικό ερώτημα κυριαρχεί στο μυαλό του θεατή: θα πρέπει ν’ αντέξουμε ακόμα 90 λεπτά αυτών των δύο μέσα σ’ ένα αεροδρόμιο; Η κυνική (όσο και εξωφρενική) απάντηση είναι πως… ναι. Και το πρόβλημα δεν είναι τόσο η Ράιαν και ο (θαρρείς αγουροξυπνημένος συνταξιούχος που πάει για το τελευταίο μεροκάματο) Ντέιβιντ Ντουκόβνι, μιας και η χημεία μεταξύ τους είναι το μοναδικό αξιοπρεπές στοιχείο του «Τι Συνέβη Μετά…». Η αλήθεια είναι πως αμφότεροι μοιράζονται μια κοινή εμπειρία και στην πραγματικότητα, όντας θύματα μιας αδηφάγας βιομηχανίας: η μεν Ράιαν με τις υπέρ του δέοντος αισθητικές επεμβάσεις λόγω του χολιγουντιανού motto «μετά τα late ‘30s δεν είσαι αρκετά ελκυστική για να είσαι το love interest σε μια ταινία», ο δε Ντουκόβνι σ’ ένα εντυπωσιακά κακό… hair day, απόρροια του πρότερου βίου του ως σέξι womanizer. They shoot horses, don’t they?

Έτσι, στα πρώτα λεπτά θα παρακολουθήσουμε ουκ ολίγες «εξωφρενικές» σεκάνς, όπως την Γουίλα να προσπαθεί να συνδέσει τον φορτιστή της στην πρίζα του αεροδρομίου για κάνα πεντάλεπτο (χωρίς να τα καταφέρνει) και λίγο αργότερα ν’ αποφασίζει χαλαρά να απαντήσει το κινητό του Μπιλ στην κλήση που δέχεται από τη νυν γυναίκα του. Μιλάμε για δύο πρώην εραστές που έχουν να βρεθούν για χρόνια, έτσι; Το έργο θα συνεχιστεί, με το δίδυμο να περιφέρεται από δωμάτιο σε δωμάτιο κι από διάδρομο σε bar, πιστοποιώντας έτσι το εμφανώς χαμηλότατο budget, αλλά και το γεγονός πως το σενάριο βασίζεται σε θεατρική παράσταση.

Ανάμεσα, θα δούμε και κάποια ατάκτως ερριμμένα στοιχεία «μαγικού ρεαλισμού», για να τελειώσει η ταινία μετά από 103 ψυχοφθόρα (για εμάς…) λεπτά, δύο ηθοποιούς που μοιάζουν παραιτημένοι και, ίσως το χειρότερο όλων, μια πάρα πολύ κακοσκηνοθετημένη φωνή ανακοινώσεων στο αεροδρόμιο, που έχει μάλιστα κομβικό ρόλο στο φιλμ.

Συγγνώμη, αλλά χίλιες φορές να περιμένεις σε 24ωρη ανταπόκριση στο αεροδρόμιο. Ή το ΕΚΑΒ.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Σίγουρα όλο και κάποιος συγγενής σας στα 50+ (το κοινό στο οποίο απευθύνεται η ταινία) θ’ αναφωνήσει… «Ω, τι γλυκό!».


MORE REVIEWS

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΝΕΥΜΑ

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών της διακοπών, η μικρή Σαλομέ βιώνει τον θάνατο της αγαπημένης της γιαγιάς. Εν μέσω οικογενειακών φιλονικιών περί των διαδικαστικών της κηδείας, το πνεύμα της μακαρίτισσας «στοιχειώνει» την αθώα πιτσιρίκα.