FreeCinema

Follow us

ΠΟΥ ΠΑΩ ΠΑΛΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ; (2022)

(IRRÉDUCTIBLE)

  • ΕΙΔΟΣ: Κωμωδία
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ζερόμ Κομαντέρ
  • ΚΑΣΤ: Ζερόμ Κομαντέρ, Λετισιά Ντος, Πασκάλ Αρμπιγιό, Νικόλ Καλφόν, Κριστιάν Κλαβιέ, Ζεράρ Νταρμόν, Ζεράρ Ντεπαρντιέ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 83'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ΣΠΕΝΤΖΟΣ

Κατά το δελτίο Τύπου, «ένας δημόσιος υπάλληλος από μικρός ονειρευόταν να δουλέψει για το κράτος και το κατάφερε! Τώρα ζει μία άνετη ζωή και απολαμβάνει τα προνόμιά του. Όλα αυτά μέχρι την ημέρα που η Κυβέρνηση θα αποφασίσει να καταργήσει την υπηρεσία του».

Για το φιλμ δεν πραγματοποιήθηκε δημοσιογραφική προβολή, πιθανότερα… προς αποφυγήν ύπαρξης κριτικών. Γιατί, άραγε; Εάν η άνωθεν σύνοψη σας θυμίζει αμυδρά κάτι, τότε σας έχει αφήσει «τραύματα» το καλοκαίρι του 2016 και η έξοδος στα θερινά σινεμά της ιταλικής κωμωδίας «Που Πάω, Θεέ μου;», της πρώτης από τις τρεις ταινίες τις οποίες είχαμε «απολαύσει» μέσα σε μία (και μόνο) διετία με πρωταγωνιστή τον Κέκο Τζαλόνε. Τούτο εδώ αποτελεί το γαλλικό της remake και υπογράφεται από… ακόμη έναν ηθοποιό που θεωρεί ότι το ταλέντο του υπερβαίνει της υποκριτικής. Το 2016, ο Ζερόμ Κομαντέρ ήταν ο συν-σκηνοθέτης της κωμικής… τραγωδίας «Η Οικογένειά μου σε Λατρεύει». Σήμερα, διαπράττει από μόνος του το σκηνοθετικό κακούργημα, καθώς υποθέτουμε ότι κάτι «ωρίμασε» μέσα του δημιουργικά. Να προσθέσουμε ότι στο καστ της ταινίας συναντάμε μέχρι και τον Κριστιάν Κλαβιέ! Κατά τα άλλα, αναρωτιέστε ακόμη αν υπάρχει Θεός (για τους κριτικούς κινηματογράφου, σίγουρα όχι…)!


MORE REVIEWS

ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ 2022

Το κορυφαίο ετήσιο κινηματογραφικό γεγονός της πρωτεύουσας είναι ξανά εθιμικά πιστό στο ραντεβού του με το κοινό, εκ νέου και υγειονομικών συνθηκών επιτρεπουσών σε χειμερινές αίθουσες αποκλειστικά (ΑΣΤΟΡ, ΔΑΝΑΟ, ΙΝΤΕΑΛ, ΤΡΙΑΝΟΝ και, φέτος για πρώτη φορά, ΑΣΤΥ).

ΧΑΜΟΓΕΛΑ

Νοσοκομειακή ψυχίατρος καλείται να εξετάσει νεοεισαχθείσα σε κατάσταση κρίσης, η οποία πιστεύει πως κάποια υπερφυσική δύναμη «καταλαμβάνει» τα πρόσωπα των ανθρώπων γύρω της, με αναγνωρίσιμο χαρακτηριστικό ένα αρρωστημένο χαμόγελο. Έξαφνα, αυτοκτονεί μπροστά στα μάτια της κι εκείνη υποψιάζεται πως πρόκειται για ένα είδος «κατάρας» που, πλέον, πέρασε σ’ αυτήν!

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΛΑ

Η Χίλντι, μετά την απεξάρτησή της από το αλκοόλ, ανασυνθέτει την καριέρα της στη Νέα Αγγλία, επαναπροσδιορίζοντας αξίες οικημάτων και ζωής, μιλώντας απευθείας στην κάμερα, «στα κορίτσια της» (δύο πανέμορφα σκυλιά και όχι στις κόρες της), στον ψυχίατρο της περιοχής και στον Φρανκ, ένα παλιό της flirt που αναθερμαίνεται. Το οικογενειακό (και όχι μόνο) περιβάλλον θα εκφράσει ανησυχία και gay πρώην σύζυγος θα παρευρεθεί σε δείπνο, κατά το οποίο η Χίλντι μας εξηγεί γιατί τους άφησε να τη στείλουν στην απεξάρτηση και πώς είναι η ζωή της τώρα.

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΒΑΣΙΛΙΑΣ

Μία δραματοποιημένη απόπειρα καταγραφής της ιστορίας των Αγκότζι, μιας αποκλειστικά γυναικείας ομάδας πολεμιστριών οι οποίες προστάτευαν το Αφρικανικό Βασίλειο της Δαχομέης, από τον 17ο έως τον 19ο αιώνα.

Η ΦΛΕΓΟΜΕΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Όταν δεξαμενή άντλησης πετρελαίου στις νορβηγικές ακτές καταρρέει, διασώστες και ερευνητές ανακαλύπτουν πως το γεγονός οφείλεται σε κάτι που υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια του συνηθισμένου ατυχήματος.