FreeCinema

Follow us

ΠΟΥ ΠΑΩ ΠΑΛΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ; (2022)

(IRRÉDUCTIBLE)

  • ΕΙΔΟΣ: Κωμωδία
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ζερόμ Κομαντέρ
  • ΚΑΣΤ: Ζερόμ Κομαντέρ, Λετισιά Ντος, Πασκάλ Αρμπιγιό, Νικόλ Καλφόν, Κριστιάν Κλαβιέ, Ζεράρ Νταρμόν, Ζεράρ Ντεπαρντιέ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 83'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ΣΠΕΝΤΖΟΣ

Κατά το δελτίο Τύπου, «ένας δημόσιος υπάλληλος από μικρός ονειρευόταν να δουλέψει για το κράτος και το κατάφερε! Τώρα ζει μία άνετη ζωή και απολαμβάνει τα προνόμιά του. Όλα αυτά μέχρι την ημέρα που η Κυβέρνηση θα αποφασίσει να καταργήσει την υπηρεσία του».

Για το φιλμ δεν πραγματοποιήθηκε δημοσιογραφική προβολή, πιθανότερα… προς αποφυγήν ύπαρξης κριτικών. Γιατί, άραγε; Εάν η άνωθεν σύνοψη σας θυμίζει αμυδρά κάτι, τότε σας έχει αφήσει «τραύματα» το καλοκαίρι του 2016 και η έξοδος στα θερινά σινεμά της ιταλικής κωμωδίας «Που Πάω, Θεέ μου;», της πρώτης από τις τρεις ταινίες τις οποίες είχαμε «απολαύσει» μέσα σε μία (και μόνο) διετία με πρωταγωνιστή τον Κέκο Τζαλόνε. Τούτο εδώ αποτελεί το γαλλικό της remake και υπογράφεται από… ακόμη έναν ηθοποιό που θεωρεί ότι το ταλέντο του υπερβαίνει της υποκριτικής. Το 2016, ο Ζερόμ Κομαντέρ ήταν ο συν-σκηνοθέτης της κωμικής… τραγωδίας «Η Οικογένειά μου σε Λατρεύει». Σήμερα, διαπράττει από μόνος του το σκηνοθετικό κακούργημα, καθώς υποθέτουμε ότι κάτι «ωρίμασε» μέσα του δημιουργικά. Να προσθέσουμε ότι στο καστ της ταινίας συναντάμε μέχρι και τον Κριστιάν Κλαβιέ! Κατά τα άλλα, αναρωτιέστε ακόμη αν υπάρχει Θεός (για τους κριτικούς κινηματογράφου, σίγουρα όχι…)!


MORE REVIEWS

ΜΗΤΡΙΚΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ

Στα αμερικανικά suburbs του ’60, δύο αγαπημένες γειτόνισσες βιώνουν μία τραγωδία που θα μετατρέψει τις ζωές τους σε θρίλερ. Ή μήπως κάποια από τις δύο έχει φαντασία που οργιάζει;

ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Ο Άλεν πρόκειται να αποτοξινωθεί από τη βία. Πως πρόκειται να επιζήσει, όμως, σε μια κοινωνία στην οποία η άσκηση της βίας αποτελεί θεμελιακή αρχή;

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ

Έπειτα από τον θάνατο του έφηβου γιου της μπροστά στα μάτια της, ανύπαντρη μητέρα εγκαταλείπει τη Μαδρίτη για τη Βαρκελώνη, προς αναζήτηση του πατέρα του παιδιού της, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια αγνοούσε την ύπαρξή του. Η απόφασή της αυτή θ’ αποδειχθεί άκρως αποκαλυπτική για μια σειρά από γυναίκες και... άνδρες που συναντά στο διάβα της.

Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Οι φλόγες του πολέμου φαίνεται πως θα φουντώσουν ξανά στην Ευρώπη, όμως, η γαλλική μπουρζουαζία έχει άλλες έγνοιες: να ερωτευτεί και να πάει για κυνήγι!

ΤΙΓΡΗΣ

Κτηνίατρος ζωολογικού κήπου επαρχιακής πόλης της Ρουμανίας, η οποία βρίσκεται σε ψυχολογική πίεση λόγω απώλειας νεογέννητου μωρού και απιστίας συντρόφου, χάνει από την προσοχή της την τίγρη που φρόντιζε, με αποτέλεσμα το άγριο θηρίο να περιπλανιέται ελεύθερο στους δρόμους.