FreeCinema

Follow us

ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ (2012)

(HIT AND RUN)

  • ΕΙΔΟΣ: Κωμική Περιπέτεια
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ντέιβιντ Πάλμερ, Νταξ Σέπαρντ
  • ΚΑΣΤ: Νταξ Σέπαρντ, Κρίστεν Μπελ, Τομ Άρνολντ, Μπράντλεϊ Κούπερ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 100'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: AUDIO VISUAL

Δόκτωρ / εφευρέτις της επιστήμης της Ειρηνικής Επίλυσης Διενέξεων θέλει να πάει στο Λος Άντζελες για να δώσει συνέντευξη σε περίφημο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας όπου ονειρεύεται να πιάσει δουλειά. Όταν ο – σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων – καλός της προσφέρεται να την πάει με το… σούπερ-ντούπερ, χειροποίητο αμάξι του, κάθε δυσάρεστη πτυχή του παρελθόντος του αποκαλύπτεται, ενώ παλιοί, επικίνδυνοι εχθροί επιστρέφουν δριμύτεροι.

Κάτω του μετρίου, κοντά στον πάτο του βαρελιού, χωράνε κακές ταινίες, βαρετές ταινίες, αδιάφορες ταινίες και ταινίες που δε θα έπρεπε να γυριστούν ποτέ. Ταινίες, με άλλα λόγια, τελευταίες, που βρωμούσαν ήδη στο χαρτί, όταν ήταν ακόμα μόνο σενάρια. Οι «Ανοιχτοί Λογαριασμοί» ανήκουν ακριβώς σε αυτή την κατηγορία, και επ’ ουδενί άξιζαν να γυριστούν και να βγουν στις αίθουσες, για το ευρύ κοινό τουλάχιστον. Γιατί μόνο ως αυτοσχέδιο, παρεΐστικο home video εσωτερικής κατανάλωσης μεταξύ του – σκηνοθέτη, σεναριογράφου και πρωταγωνιστή του – Σέπαρντ, της καλής του Μπελ και όλων των κολλητών τους, που βοήθησαν, μπρος και πίσω από τις κάμερες, στην πραγματοποίησή του, στέκουν. Κάπως; Ε; Μπα…

Παραδόξως, ούτε κακοσκηνοθετημένοι, ούτε κακοερμηνευμένοι είναι. Αντίθετα τα άνευ κασκαντέρ και ειδικών εφέ (μόλις 2.000.000 δολαρίων το κόστος τους γαρ) «ακροβατικά» με τα… τζαμάτα αυτοκίνητα (από την προσωπική συλλογή τού πωρωμένου με την αυτοκίνηση Σέπαρντ τα περισσότερα) ξυπνούν συχνά – πυκνά το βλέμμα. Ταυτόχρονα, είναι πάντα απόλαυση να συνειδητοποιείς, έστω και στιγμιαία, πόσο πραγματικά ατρόμητος (κωμικός) ηθοποιός είναι ο Μπράντλεϊ Κούπερ, ιδιαίτερα για όσους από εμάς τον είχαμε ανακαλύψει και ξεχωρίσει ως εν δυνάμει super star στο τηλεοπτικό «Alias», 8 χρόνια πριν από το πρώτο «The Hangover» και 11 πριν από τη δικαιότατη οσκαρική του υποψηφιότητα για τον «Οδηγό Αισιοδοξίας».

Τι να το κάνεις, όμως, που τα μεν μοιάζουν να χώρεσαν στο φιλμ από σπόντα, αφού ελάχιστα έως καθόλου υπηρετούν ουσιαστικά την ιστορία, ενώ ο δε δείχνει να παίζει σε μια εντελώς διαφορετική ταινία από ότι καθένας από τους συμπρωταγωνιστές του; Το «Hit and Run», βλέπεις, με τον εντελώς άστοχο, άτοπο και παραπλανητικό πρωτότυπο τίτλο, ούτε ξέρει, ούτε αποφασίζει ποτέ τι ακριβώς είναι. Τυπικό κωμειδύλλιο; Slapstick κωμωδία (με τον Τομ Άρνολντ σε μηδαμινά αστεία υστερία αγαρμποσύνης); Ιδιότροπη, πιο φιλική στα αρσενικά, ρομαντική κομεντί (με άθλιο χιούμορ αποδυτηρίων); «Fast & Furious» του φτωχού; Αστυνομική dramedy; Τίποτα από αυτά και όλα αυτά μαζί. Ούτε ρομαντικό, ούτε αστείο, ούτε εύστοχο, ούτε συναρπαστικό, ούτε… ούτε απ’ έξω.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Αν έχεις κάνει κανένα (μαζοχιστικό) τάμα να παρακολουθείς ακόμα και την παραμικρή αμερικάνικη φιλμική… κουτσουλιά που φτάνει στα μέρη μας, ίσως. Διαφορετικά, χτύπα (ξύλο, που δεν είσαι κολλητός του Νταξ Σέπαρντ) και τρέχα! Μακριά!


MORE REVIEWS

LONGLEGS

Ντετέκτιβ του FBI που παρουσιάζει «παράξενα» δείγματα ενσυναίσθησης σε σχέση με τη δράση ενός επί σειρά δεκαετιών ασύλληπτου serial killer, εντοπίζει σταδιακά τα στοιχεία ενός εκκεντρικού puzzle του οποίου ίσως και η ίδια αποτελεί κομμάτι (από το παρελθόν).

FLY ME TO THE MOON

Καπάτσα δημοσιοσχετίστρια καταφθάνει στη Φλόριντα φορτωμένη με ιδέες χίλιες, ώστε να προσδώσει στη δύσκαμπτη NASA έναν σύγχρονο… pop αέρα! Οι πάλιουρες της υπηρεσίας δεν την παίρνουν με καθόλου καλό μάτι, όμως, εκείνη έχει στα χέρια της το ελευθέρας από δεξί χέρι του Προέδρου, αλλά και εναλλακτικό σχέδιο... τηλεσκηνοθετημένης προσομοίωσης της επικείμενης, κρίσιμης αποστολής του Apollo 11 στη Σελήνη!

ALL THAT JAZZ

«Bye-bye, life. Bye-bye, happiness. Hello, loneliness. I think I'm gonna die.»

ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΟΙ ΦΟΝΟΙ

Όταν οι σκελετοί έντεκα γυναικών και κοριτσιών ανακαλύπτονται σε μια έρημο του Νέου Μεξικού, ξεκινά η εξονυχιστική έρευνα για την εντόπιση του ιθύνοντα νου πίσω από το ειδεχθές έγκλημα, κάτι που οδηγεί σε επιπλοκές και συγκρούσεις μεταξύ του αρχηγού της Αστυνομίας, Κάρτερ, του ντετέκτιβ Ορτέγκα και του πράκτορα Πέτροβικ, τριών ανθρώπων με τελείως διαφορετική μεθοδολογία και agenda.

ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ

Στη μεταπολεμική Ρώμη, παντρεμένη γυναίκα με τρία παιδιά ονειρεύεται ένα καλύτερο αύριο, ασφυκτιώντας στα αυστηρά δεσμά του πατριαρχικού περιβάλλοντος της εποχής.

MR KLEIN

MR KLEIN

Είναι μια γκόμενα που βρίσκει δουλειά στο LA, αλλά ο γκόμενος είναι στο χωρίο και, ωχ μωρέ, τι θα γίνει τώρα; Νιώθεις; Ούτε κι εγώ. Κρίμα τα λάστιχα που καίνε στις σπινιές…