FreeCinema

Follow us

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΓΚΡΙΖΛΙ (2022)

(BOLSHOYE PUTESHESTVIYE: SPETSIALNAYA DOSTAVKA)

  • ΕΙΔΟΣ: Animation
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Νατάλια Νίλοβα, Βασίλι Ροβένσκι
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 90'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ROSEBUD.21

Ένα χρόνο μετά την πρώτη τους περιπέτεια, την αποστολή να επιστρέψουν ένα μωρό πάντα στους πραγματικούς του γονείς, το δίδυμο του αρκούδου Πάτρικ και του λαγού Όσκαρ μας συστήνεται εκ νέου. Εδώ, στη θέση του πάντα, έχουμε ένα αρκουδάκι γκρίζλι, το οποίο θ’ αναγκαστούν να προστατεύσουν και να περιθάλψουν, μέχρι να καταφέρουν να το παραδώσουν στην οικογένειά του.

Κατά πως φαίνεται, οι ουκρανικές ταινίες κινουμένων σχεδίων της πλάκας που έχουν κάνει την εμφάνιση τους στους ελληνικούς κινηματογράφους τελευταία… δεν ήταν αρκετές! Γι’ αυτό το λόγο, οι εγχώριες εταιρείες διανομής αποφάσισαν να φέρουν και ρωσικές, ώστε να εξισορροπήσουν λίγο το ισοζύγιο. Εμείς, από πλευρά μας, θέλοντας να είμαστε αντικειμενικοί, θα πούμε ότι τα φιλμ από αμφότερες τις χώρες είναι… επιεικώς απαράδεκτα και πρόχειρα, με μοναδικό σκοπό να βγάλουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος από τίτλους που, σε κάθε άλλη περίπτωση, δεν θα κέρδιζαν ούτε δέκα «κατεβασιές» σε τορεντάδικο!

Το «Μεγάλο Ταξίδι του Μικρού Γκρίζλι» έχει ένα κακό (μεταξύ πολλών άλλων) κι ένα καλό. Το κακό είναι πως σε πρωταγωνιστικό ρόλο χρησιμοποιείται η φωνή του Πόλι Σορ, διάσημου για το πόσο κακός ηθοποιός είναι (προτεινόμενος και για Χρυσό Βατόμουρο… χειρότερου ηθοποιού του αιώνα, ανάμεσα σε πάμπολλα άλλα βραβεία του συγκεκριμένου θεσμού). Το καλό είναι πως… σε πρωταγωνιστικό ρόλο χρησιμοποιείται η φωνή του Πόλι Σορ, προσφέροντας μια εξαιρετική ευκαιρία για κανιβάλισμα της ταινίας, αλλά εδώ έγκειται το θέμα πως α) εσείς θα την παρακολουθήσετε αποκλειστικά μεταγλωττισμένη στα ελληνικά (#duh) και β) αποκλείεται να έχετε την απαραίτητη ζωντάνια ως γονέας ώστε να κανιβαλίσετε οτιδήποτε μετά από μια τέτοια κινηματογραφική εμπειρία.

Πέρα από τον σχεδιασμό του animation της ταινίας, που παραμένει το ίδιο ανέμπνευστος με το πρώτο φιλμ της σειράς (αν θυμάμαι καλά, δεν είχαμε την «τύχη» να περάσει κι από τα δικά μας σινεμά…), σαφώς ανήμπορος να κρατήσει την προσοχή παιδιών, πολλώ δε μάλλον γονέων, οι ακατανόητες κατευθύνσεις του σεναρίου μας αφήνουν να σπαζοκεφαλιάζουμε για το τι ακριβώς σκέφτονταν οι σεναριογράφοι κατά τη διάρκεια της συγγραφικής τους διαδικασίας. Βέβαια, από την άλλη, μιλάμε για το franchise που πρόταξε ως «κράχτη» το… «Από έναν από τους σεναριογράφους της ‘Μαδαγασκάρης’»! Ουδεμία έκπληξη μας προκαλεί, λοιπόν, το γεγονός πως βασικό στοιχείο της πλοκής είναι οι αμερικανικές εκλογές (!), οι οποίες σχετίζονται έντονα και με το μωρό γκρίζλι, που αποτελεί τον «cute» πρωταγωνιστή του φιλμ.

Ποια θα είναι η επόμενη χώρα που θα μας πουλήσει animated ταινίες τις οποίες θα κρατήσουμε κάνα δίχρονο στα ράφια, μέχρι να τις στείλουμε στα σινεμά; Δυστυχώς, θα είμαστε εδώ για να σας ενημερώσουμε πρώτοι…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Είστε συγγενής πρώτου βαθμού των σκηνοθετών ή αρκούδα γκρίζλι;


MORE REVIEWS

ΜΗΤΡΙΚΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ

Στα αμερικανικά suburbs του ’60, δύο αγαπημένες γειτόνισσες βιώνουν μία τραγωδία που θα μετατρέψει τις ζωές τους σε θρίλερ. Ή μήπως κάποια από τις δύο έχει φαντασία που οργιάζει;

ΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ

Ο Άλεν πρόκειται να αποτοξινωθεί από τη βία. Πως πρόκειται να επιζήσει, όμως, σε μια κοινωνία στην οποία η άσκηση της βίας αποτελεί θεμελιακή αρχή;

ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ

Έπειτα από τον θάνατο του έφηβου γιου της μπροστά στα μάτια της, ανύπαντρη μητέρα εγκαταλείπει τη Μαδρίτη για τη Βαρκελώνη, προς αναζήτηση του πατέρα του παιδιού της, ο οποίος όλα αυτά τα χρόνια αγνοούσε την ύπαρξή του. Η απόφασή της αυτή θ’ αποδειχθεί άκρως αποκαλυπτική για μια σειρά από γυναίκες και... άνδρες που συναντά στο διάβα της.

Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Οι φλόγες του πολέμου φαίνεται πως θα φουντώσουν ξανά στην Ευρώπη, όμως, η γαλλική μπουρζουαζία έχει άλλες έγνοιες: να ερωτευτεί και να πάει για κυνήγι!

ΤΙΓΡΗΣ

Κτηνίατρος ζωολογικού κήπου επαρχιακής πόλης της Ρουμανίας, η οποία βρίσκεται σε ψυχολογική πίεση λόγω απώλειας νεογέννητου μωρού και απιστίας συντρόφου, χάνει από την προσοχή της την τίγρη που φρόντιζε, με αποτέλεσμα το άγριο θηρίο να περιπλανιέται ελεύθερο στους δρόμους.