FreeCinema

Follow us

AFTER 5: ΟΛΑ ΜΕΤΑ (2023)

(AFTER EVERYTHING)

  • ΕΙΔΟΣ: Νεανικό Αισθηματικό Δράμα
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Καστίλ Λάντον
  • ΚΑΣΤ: Τζοζεφίν Λάνγκφορντ, Χίροου Φάινς Τίφιν, Λουίζ Λόμπαρντ, Μίμι Κιν, Στίβεν Μόγερ, Μπέντζαμιν Μασκόλο, Βικτόρια Πέιτζ Γουάτκινς, Κόρα Κερκ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 93'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ΣΠΕΝΤΖΟΣ

«Ενώ το μέλλον του με την Τέσα παραμένει αβέβαιο, ο Χάρντιν ταξιδεύει στην Πορτογαλία για να επανορθώσει για το παρελθόν του, προτού μπορέσει να αναλάβει την απόλυτη δέσμευση με την Τέσα», μας πληροφορεί το δελτίο Τύπου.

Τηρώντας την παράδοση του «όχι δημοσιογραφική προβολή», όπως έχει απαιτήσει η εταιρεία παραγωγής τούτου του franchise από το εξωτερικό, με εξαίρεση την πρώτη ταινία του 2019, έτσι και το πέμπτο και τελευταίο μέρος του «After» μας βρίσκει… στο βαθύ σκότος!

Σε περίπτωση περαιτέρω αγωνίας, το «Όλα Μετά» (πάλι κατά το δελτίο Τύπου) «βρίσκει την Τέσα και τον Χάρντιν να ζουν χωριστές ζωές, αφού ο Χάρντιν δημοσίευσε το αποκαλυπτικό του βιβλίο εν αγνοία της. Μόνος στην Αγγλία, ο Χάρντιν υποκύπτει στο ποτό και σε άλλες βλαβερές συνήθειες. Για να γίνουν ακόμη χειρότερα τα πράγματα, υποφέρει από συγγραφικό μπλοκ και ίσως χρειαστεί να επιστρέψει την αρκετά μεγάλη προκαταβολή του, αν δεν ολοκληρώσει σύντομα ένα νέο χειρόγραφο.

Αντί να ενδώσει στους δαίμονές του, ο Χάρντιν αρχίζει να συνειδητοποιεί ότι ο μόνος τρόπος για να προχωρήσει – και να έχει πιθανότητες να κερδίσει πίσω την Τέσα – είναι να διορθώσει τα λάθη του παρελθόντος του. Ταξιδεύει στην Πορτογαλία για να επισκεφτεί τη Νάταλι, μια γυναίκα που κάποτε της είχε φερθεί απαίσια. Περνώντας χρόνο με τη Νάταλι και συνειδητοποιώντας ότι εκείνη έχει προχωρήσει, ο Χάρντιν επιτέλους καταφέρνει να συγχωρήσει τον εαυτό του και να οραματιστεί ένα λαμπρό μέλλον με τη γυναίκα που αγαπά.»

Τουλάχιστον, δεν έχει άλλο… μετά!


MORE REVIEWS

GODZILLA MINUS ONE

Μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, ο Σικισίμα επιστρέφει σ’ ένα κατεστραμμένο Τόκιο, γεμάτος ενοχές από τη φήμη του kamikaze πιλότου που δεν θυσιάστηκε για πατρίδα του. Θα προστατεύσει μια νεαρή κοπέλα που έχει υιοθετήσει ένα ορφανό μωρό και θα συγκατοικήσουν αναζητώντας τη γαλήνη, καθώς η πόλη αρχίζει να στέκεται ξανά στα πόδια της, ώσπου να εμφανιστεί… ένα γιγάντιο και μεταλλαγμένο από πυρηνικές δοκιμές τέρας.

ΠΕΣΜΕΝΑ ΦΥΛΛΑ

Μεροκαματιάρης εργάτης με «αθώο» πρόβλημα αλκοολισμού γνωρίζει προλετάρια «αδελφή ψυχή» σε karaoke bar, εμφανίζεται το ενδεχόμενο του ρομαντικού σκιρτήματος, μα η κακοτυχία δέρνει και τους δύο, λες κι η μοίρα δεν επιθυμεί την ένωσή τους.

ΣΙΩΠΗΛΗ ΟΡΓΗ

Πατέρας που πενθεί τον θάνατο του γιου του, ορκίζεται να εκδικηθεί τις συμμορίες ναρκωτικών που μεταμόρφωσαν τη ζωή του σε βουβό δράμα. Όταν μιλούν τα πιστόλια, ποιος έχει ανάγκη τα λόγια;

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ

Στο Σέιλεμ, ομάδα από νεαρά αγόρια και κορίτσια ανακαλύπτει κατά τύχη ένα καταραμένο μαχαίρι. Μέσα από μια σειρά από flashbacks, μαθαίνουμε πως το συγκεκριμένο αντικείμενο υπήρξε η αφορμή για πολλούς θανάτους και καταστροφές στο παρελθόν. Η χρήση του σε δαιμονικά παιχνίδια μεταξύ των παιδιών, αποκαλύπτει μια μικρή λεπτομέρεια: ο κάθε χαμένος, πεθαίνει πραγματικά!

ΦΟΝΙΣΣΑ

Σ’ ένα νησιωτικό χωριό, γύρα στα 1900, η γιαγιά Φραγκογιαννού αποφασίζει να κάνει πράξη αυτό που της δίδαξε η ζωή: απαλλάσσει βρέφη θηλυκά και μικρά κορίτσια από τη μαρτυρική εμπειρία του να μεγαλώσουν και να υποταχθούν σε μια σκληρή κοινωνία ανδροκρατίας, που μόνο βάσανα και δυστυχία μπορεί να τους προσφέρει.