FreeCinema

Follow us

ΝΤΕΝΗΣ ΗΛΙΑΔΗΣ: PLUS TALENT.


Περιμέναμε υπομονετικά, από το 2009, για να δούμε ποιο θα ήταν το επόμενο βήμα του Ντένη Ηλιάδη στην Αμερική, μετά το remake του «The Last House on the Left». Και, επιτέλους, προέκυψε αυτή η… «Plus One» ταινία στη φιλμογραφία του. Τα υπόλοιπα… πατώντας play στο video της συνέντευξης μαζί του.

Το 2004, πριν όλα γίνουν… «weird» στο ελληνικό κινηματογραφικό τοπίο, ο Ντένης Ηλιάδης έκανε το ντεμπούτο του στη μεγάλου μήκους με το «Hardcore». Το βιβλίο το είχα παρατήσει πριν το τέλος. Και δεν πίστευα πως βγήκε μέσα από αυτό τέτοια ταινία! Πέντε χρόνια αργότερα, επέστρεφε από την Αμερική για να μιλήσουμε ξανά, σε μια μεγάλη συνέντευξη που είχε παίξει στο CINEMaD, την εκπομπή μου στο MAD TV. Ήμουν χαρούμενος που τα είχε καταφέρει, όχι μόνο να περάσει τα σύνορα (και έναν ωκεανό ακόμη, διάβολε!) αλλά και να διασώσει ένα μέτριο b-movie του παρελθόντος, το οποίο χαρακτηρίζεται ως cult κυρίως εξαιτίας της τολμηρότητάς του για το 1972. Το «The Last House on the Left» ήταν μια πετυχημένη «παραγγελιά», κάτι που λίγοι Έλληνες σκηνοθέτες θα δέχονταν να κάνουν, πόσω μάλλον να φέρουν και εις πέρας…

Περίμενα με μεγάλη περιέργεια να δω τη συνέχεια. Και το «Plus One» δεν με απογοήτευσε. Είναι μια από τις πιο έξυπνες σπαζοκεφαλιές της φετινής κινηματογραφικής σεζόν και ένα φιλμ που «μιλάει» στους fans του sci-fi και της νεανικής παρτοκατάστασης. Παραδοσιακά, βρεθήκαμε ξανά για μια μεγάλη συνέντευξη. Μιλήσαμε για το φιλμ, τις δυσκολίες του να κάνεις σινεμά στις ΗΠΑ και… κάμποσα ακόμη που θα προστεθούν την επόμενη εβδομάδα, μετά την πρώτη τηλεοπτική προβολή και του τρίτου μέρους της κουβέντας μας. Προσωρινά, πατάς play πάνω δεξιά κι ύστερα… τσεκάρεις ώρες προβολών και πλησιέστερη αίθουσα.


MORE INTERVIEWS

Μπέντζαμιν Ρι: Μια ζωγράφος, ένας κλέφτης κι ένας σκηνοθέτης.

Ο νεαρός Νορβηγός ντοκιμαντερίστας και πρώην δημοσιογράφος Μπέντζαμιν Ρι δημιούργησε ένα από τα πιο πολυβραβευμένα και δημοφιλή φιλμ της χρονιάς, το «The Painter and the Thief», θριαμβεύοντας στην παγκόσμια πρεμιέρα του στο φετινό Sundance και πιο πρόσφατα στο Φεστιβάλ Λονδίνου, όπου κέρδισε το βραβείο καλύτερου ντοκιμαντέρ. Η Κατερίνα Ανδρεάκου μίλησε μαζί του λίγο πριν την επάξια νίκη του.

Γιάννης Οικονομίδης: Κουβέντα για μια «Μπαλάντα».

Κάθε φορά που μιλάω μαζί του, αισθάνομαι πως και οι δύο μαθαίνουμε κάτι, ο ένας για τον άλλον. Και ο Γιάννης Οικονομίδης δεν είναι ένας εύκολος άνθρωπος, που ανοίγεται. Ή δέχεται. Μοιάζουμε σε αυτό. Και το διασκεδάζω απίστευτα! Είχαμε να κουβεντιάσουμε έτσι, on camera, από το 2014. Ο σαματάς κρατάει ακόμη στο YouTube, από τότε! You have been warned…

Μάρκος Σεφερλής: Εφ’ όλης της ύλης.

Μάρκος Σεφερλής. Ηλίας Φραγκούλης. Μία συνάντηση που κανείς δεν (θα) περίμενε. Και μία κουβέντα για όλα εκείνα τα πράγματα που μπορεί να μην γνώριζες για τον #1 κωμικό ηθοποιό στην Ελλάδα σήμερα. Από τα παιδικά χρόνια μέχρι την κινηματογραφική αφορμή του «Χαλβάη 5-0». Θα μισήσεις, θα το ξανασκεφτείς, θ’ αλλάξεις γνώμη ή θα συνεχίσεις να λατρεύεις. Οι πιθανότητες είναι ίδιες. Ζούμε σε έναν ελεύθερο κόσμο.

ΣΚΟΡΣΕΖΕ. ΝΤΕ ΝΙΡΟ. ΠΑΤΣΙΝΟ. ΓΙΑ ΤΟΝ «ΙΡΛΑΝΔΟ».

Το 63ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Λονδίνου έριξε αυλαία με τον πιο μεγαλοπρεπή τρόπο: την διεθνή πρεμιέρα του «The Irishman», της επικής γκανγκστερικής ταινίας του Μάρτιν Σκορσέζε. Είχα την τύχη, την τιμή και τη χαρά να συναντήσω, εκ μέρους του FREE CINEMA, τους τρεις κολοσσούς του παγκόσμιου κινηματογράφου, οι οποίοι απάντησαν, μεταξύ άλλων, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ερωτήσεις μου για το μέλλον του σινεμά.

Η Κάτια Γκουλιώνη για το «Ακίνητο Ποτάμι».

Η Κάτια Γκουλιώνη, πρωταγωνίστρια της ταινίας του Άγγελου Φραντζή «Ακίνητο Ποτάμι», μιλά με τον Ηλία Φραγκούλη για την πορεία της στον ελληνικό κινηματογράφο, την υποκριτική, αναλύει τον τελευταίο της ρόλο και ξεχωρίζει πράγματα που αγαπά από το παγκόσμιο σινεμά.