FreeCinema

Follow us

ΝΤΕΝΗΣ ΗΛΙΑΔΗΣ: PLUS TALENT.


Περιμέναμε υπομονετικά, από το 2009, για να δούμε ποιο θα ήταν το επόμενο βήμα του Ντένη Ηλιάδη στην Αμερική, μετά το remake του «The Last House on the Left». Και, επιτέλους, προέκυψε αυτή η… «Plus One» ταινία στη φιλμογραφία του. Τα υπόλοιπα… πατώντας play στο video της συνέντευξης μαζί του.

Το 2004, πριν όλα γίνουν… «weird» στο ελληνικό κινηματογραφικό τοπίο, ο Ντένης Ηλιάδης έκανε το ντεμπούτο του στη μεγάλου μήκους με το «Hardcore». Το βιβλίο το είχα παρατήσει πριν το τέλος. Και δεν πίστευα πως βγήκε μέσα από αυτό τέτοια ταινία! Πέντε χρόνια αργότερα, επέστρεφε από την Αμερική για να μιλήσουμε ξανά, σε μια μεγάλη συνέντευξη που είχε παίξει στο CINEMaD, την εκπομπή μου στο MAD TV. Ήμουν χαρούμενος που τα είχε καταφέρει, όχι μόνο να περάσει τα σύνορα (και έναν ωκεανό ακόμη, διάβολε!) αλλά και να διασώσει ένα μέτριο b-movie του παρελθόντος, το οποίο χαρακτηρίζεται ως cult κυρίως εξαιτίας της τολμηρότητάς του για το 1972. Το «The Last House on the Left» ήταν μια πετυχημένη «παραγγελιά», κάτι που λίγοι Έλληνες σκηνοθέτες θα δέχονταν να κάνουν, πόσω μάλλον να φέρουν και εις πέρας…

Περίμενα με μεγάλη περιέργεια να δω τη συνέχεια. Και το «Plus One» δεν με απογοήτευσε. Είναι μια από τις πιο έξυπνες σπαζοκεφαλιές της φετινής κινηματογραφικής σεζόν και ένα φιλμ που «μιλάει» στους fans του sci-fi και της νεανικής παρτοκατάστασης. Παραδοσιακά, βρεθήκαμε ξανά για μια μεγάλη συνέντευξη. Μιλήσαμε για το φιλμ, τις δυσκολίες του να κάνεις σινεμά στις ΗΠΑ και… κάμποσα ακόμη που θα προστεθούν την επόμενη εβδομάδα, μετά την πρώτη τηλεοπτική προβολή και του τρίτου μέρους της κουβέντας μας. Προσωρινά, πατάς play πάνω δεξιά κι ύστερα… τσεκάρεις ώρες προβολών και πλησιέστερη αίθουσα.


MORE INTERVIEWS

Κάρλα Σοφία Γκασκόν. Χωρίς... tweets.

H απίθανη ζωή της Κάρλα Σοφία Γκασκόν ξεκίνησε μια μαρτιάτικη ημέρα του 1972 στην Ισπανία. Τη χρονιά που ο Γουίλιαμ Φρίντκιν έγραφε οσκαρική ιστορία με τον «Άνθρωπο από τη Γαλλία», το μαγικό αστέρι του σινεμά θα ευλογούσε με τα δώρα του έναν άνθρωπο που γεννήθηκε σε κάποιο προάστιο της Μαδρίτης ως… Χουάν Κάρλος Γκασκόν.

Γιώργος Τσεμπερόπουλος. Για όλα όσα έχει υπάρξει.

Ο Γιώργος Τσεμπερόπουλος είναι ένα από τα πιο σεβαστά ονόματα στα χρονικά της ελληνικής κινηματογραφίας. Δεν είχε τύχει να μιλήσουμε ποτέ ξανά έτσι στο παρελθόν. Βρεθήκαμε με αφορμή το «Υπάρχω». Άκουσα, έμαθα, μοιραστήκαμε. Ομολογώ πως ήταν μία συγκινητική εμπειρία για μένα.

Άγγελος Φραντζής. Μια κουβέντα... σαν ταινία!

Ο Άγγελος Φραντζής δεν κωλώνει! Και απαντά και ρωτάει. Συναντηθήκαμε για να μιλήσουμε για τον «Νόμο του Μέρφυ» και καταλήξαμε να βρισκόμαστε μπροστά από την κάμερα… για μιάμιση ώρα! Σαν να βλέπεις κανονική ταινία, δηλαδή. Αλλά θα τα ακούσεις… ΟΛΑ!

ΝΤΕΝΗΣ ΗΛΙΑΔΗΣ: MAKING A BUZZ... AGAIN.

Τελευταία φορά που το κάναμε αυτό, να μιλάμε μπροστά από κάμερες, ήταν Γενάρης του 2014. Πέρασαν αδικαιολόγητα πολλά χρόνια, μέχρι να ξαναδούμε ταινία του Ντένη Ηλιάδη στους κινηματογράφους. Και σήμερα, το «Buzzheart» βρίσκεται ήδη αντιμέτωπο με την κρίση του ελληνικού κοινού. Εδώ, λοιπόν, τα λέμε χωρίς spoilers και… χωρίς την αίσθηση ότι πρόκειται για μία «υποχρεωτική», προωθητική συνέντευξη.

Ο Κρίστιαν Φρίντελ για τη «Ζώνη Ενδιαφέροντος».

Ο Κρίστιαν Φρίντελ, πρωταγωνιστής της «Ζώνης Ενδιαφέροντος» του Τζόναθαν Γκλέιζερ, δεν παρουσιάζει τον ήρωά του σαν ένα κτήνος του ναζισμού στην περίοδο του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Απλά, υποδύεται έναν Γερμανό αξιωματικό που τυγχάνει να μεγαλώνει την οικογένειά του, όμορφα και ειρηνικά, δίπλα από το στρατόπεδο του Άουσβιτς! Ας δούμε τι είχε να μου πει για την εμπειρία της προετοιμασίας και των γυρισμάτων της καλύτερης ταινίας του 2023.