FreeCinema

Follow us

Η ΠΙΟ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΩΡΑ (2011)

(THE DARKEST HOUR)

  • ΕΙΔΟΣ: Επιστημονικής Φαντασίας
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Κρις Γκόρακ
  • ΚΑΣΤ: Εμίλ Χερς, Ολίβια Θέρλμπι, Μαξ Μινγκέλα, Ρέιτσελ Τέιλορ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 89’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Ενεργοβόροι εξωγήινοι, κινούμενοι ως νέφη στρας φωτός, κάνουν στάχτη και μπούλμπερη αθώους, προκαλώντας την ερήμωση της Μόσχας. Αμερικανάκια προ deal στιλ «The Social Network» αγοράκια και τουρίστριες κοριτσάκια, αν προσφυώς κρυφτούν με παλικάρια ή geek ιθαγενείς, θα την πουλέψουν, σταματώντας τους μακάβριους εισβολείς;

(Spoiler alert!) Εεε, ναι – αφού ρίξει «Salt» στις πληγές μας ο Τιμούρ Μπεκμαμπέτοφ, ο οποίος δια του ενοικιαστηρίου ημιχρεώνεται την Κόκκινη Πλατεία και την «εκτέλεση» παραγωγής μίας… ωμέγα διαλογής χλαπάτσας του Κρις Γκόρακ, που πυρακτώνεται και αυτοκονιορτοποιείται επί μιάμιση ώρα, αφού έχει εισέλθει στην ατμόσφαιρα του είδους «sci-fi θρίλερ εφηβείας διασωστικών ταρζανιών, στο άσχετο στραβής πτωματικής καταστροφής από χουνέρι Ε.Τ. απειλής».

Δέον να διακτινιστούν στο υπερπέραν για πάντα: η κουλή ΑΤΙΑ φύση εχθρών – αερικών (ο «Κυνηγός» ως «Η Ομίχλη» στο πιο γκλίτερ), οι στερεότυπα κινδυνώδεις καταστάσεις σοκ και δέους οπτικοακουστικού μπούγιου που ψάχνει για λίγη ένταση (η σεκάνς «φσστ Boeing» στο… The Mall), η με top dollar πληρωμένη οιονεί λαίλαπα branding κολοσσών του εμπορίου βρώσης και πόσης σε εκδοχή Ρωσίας του Πούτιν και τα τριών διαστάσεων τρικ της προβλεπτής στερεοσκοπίας, που ψοφάει ζοφερά μετά την ουβερτούρα πλάι στην ψηφιακή μόστρα εφέ – όταν διακρίνονται στο ζόφο των δρωμένων underground.

Αυτά για το… άψυχο υλικό στον εδώ «Πολέμο των Κόσμων». Ό,τι έχει να κάνει με τους κάγκουρες «Στρατιώτες του Σύμπαντος» αυτού, σκάει ως ούφο εξίσου: η γκάου μπίου ανδραγαθηματική ανέλιξη couleur locale (βλέπε «Das Boot» σε έναν ποταμό – δεν είναι και ο Βόλγας, που να πάρει), οι ατάκες γιάνκι χιούμορ που στερούνται αλλά καίνε φαιά ουσία («Το Κυριλλλικό αλφάβητο μοιάζει με των Κλίνγκον!»), και οι post teenager φάτσες του ensemble σε… Αρμαγεδδώνα της καριέρας τους, σαρκώνοντας την αντι-ύλη χαρακτήρων σε στενές επαφές τελειωμένου τύπου. Κατάλαβες; Όχι save. Πιο φάση να σε τρώει το «The Blob»…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Πας καλά; Παρεκτός και είσαι ανήλικο ον του πλανήτη multiplex ΚΑΙ την καταβρήκες (μόνο εσύ) στο «Skyline» πέρσι. Διαστημόβλαχε μικρέ…


MORE REVIEWS

LONGLEGS

Ντετέκτιβ του FBI που παρουσιάζει «παράξενα» δείγματα ενσυναίσθησης σε σχέση με τη δράση ενός επί σειρά δεκαετιών ασύλληπτου serial killer, εντοπίζει σταδιακά τα στοιχεία ενός εκκεντρικού puzzle του οποίου ίσως και η ίδια αποτελεί κομμάτι (από το παρελθόν).

FLY ME TO THE MOON

Καπάτσα δημοσιοσχετίστρια καταφθάνει στη Φλόριντα φορτωμένη με ιδέες χίλιες, ώστε να προσδώσει στη δύσκαμπτη NASA έναν σύγχρονο… pop αέρα! Οι πάλιουρες της υπηρεσίας δεν την παίρνουν με καθόλου καλό μάτι, όμως, εκείνη έχει στα χέρια της το ελευθέρας από δεξί χέρι του Προέδρου, αλλά και εναλλακτικό σχέδιο... τηλεσκηνοθετημένης προσομοίωσης της επικείμενης, κρίσιμης αποστολής του Apollo 11 στη Σελήνη!

ALL THAT JAZZ

«Bye-bye, life. Bye-bye, happiness. Hello, loneliness. I think I'm gonna die.»

ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΟΙ ΦΟΝΟΙ

Όταν οι σκελετοί έντεκα γυναικών και κοριτσιών ανακαλύπτονται σε μια έρημο του Νέου Μεξικού, ξεκινά η εξονυχιστική έρευνα για την εντόπιση του ιθύνοντα νου πίσω από το ειδεχθές έγκλημα, κάτι που οδηγεί σε επιπλοκές και συγκρούσεις μεταξύ του αρχηγού της Αστυνομίας, Κάρτερ, του ντετέκτιβ Ορτέγκα και του πράκτορα Πέτροβικ, τριών ανθρώπων με τελείως διαφορετική μεθοδολογία και agenda.

ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ

Στη μεταπολεμική Ρώμη, παντρεμένη γυναίκα με τρία παιδιά ονειρεύεται ένα καλύτερο αύριο, ασφυκτιώντας στα αυστηρά δεσμά του πατριαρχικού περιβάλλοντος της εποχής.

MR KLEIN

MR KLEIN

Κάτι geeks την πέφτουν σε κάτι τουρίστριες στη Μόσχα, αλλά τους το χαλάνε κάτι εξωγήινες ηλεκτρικές εκκενώσεις ή κάτι τέτοιο, δεν κατάλαβα. Καλύτερο 3D είχε το «χαράτσι» στο λογαριασμό της ΔΕΗ.