FreeCinema

Follow us

Το θέμα τού πώς αντιλαμβάνεται ο Τύπος στην Ελλάδα τις τάσεις και το αποτέλεσμα των ταμειακών εισπράξεων του κάθε τετραημέρου είναι μια σχετικά παρακινδυνευμένη υπόθεση. Δυστυχώς, οι περισσότεροι βλέπουν τα νούμερα, στεγνά, δίχως κανένα νόημα ή χάνοντας ακόμη και τη γενική εικόνα, πόσω μάλλον κάποιο μέτρο σύγκρισης. Ναι, τα «Στρουμφάκια 2» χτύπησαν κορυφή γιατί, διάβολε, η πρώτη ταινία είχε ανοίξει με 71.587 εισιτήρια ακριβώς αυτή την περίοδο, το 2011. Γιατί εκπλήσσεται κανείς; Τα μούλικα την πήραν χαμπάρι κι άντε να τα κρατήσεις σπίτι! Μιλάμε για ισχυρό πελάτη, που έχει ανεβάσει στο #1 του box-office ακόμη και τη… Barbie, πλείστες όσες φορές! Το μόνο σχόλιο εδώ είναι η μικρή πτώση – στα 56.198 εισιτήρια (-21%) – σε σχέση με το πρώτο φιλμ.

Ο Γούντι Άλεν και η «Θλιμμένη Τζάσμιν» κρατήθηκαν με μια απώλεια της τάξης του 29,5% (στα 25.040 εισιτήρια) και αυτό δεν αποτελεί είδηση (οι κωμωδίες του, πάντως, είναι πιο ανθεκτικές). Είδηση είναι τα νούμερα του sequel του «Πέρσι Τζάκσον». Το 2010, το πρώτο φιλμ, με την υποστήριξη του press junket το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα (με θέα την Ακρόπολη…), έφτασε τα 66.319 εισιτήρια στο άνοιγμά του! Σήμερα, το αντίστοιχο ποσό υποχωρεί στα 8.561 (-87%)! Εδώ είναι το σοκ. Το teen κοινό δεν πληρώνει, το σκότωσε η ανεργία. Μάλλον.

Τώρα, η περίπτωση #no_village_gr, που είχε το πραγματικό «ζουμί», και ακόμη και τα διαφημιστικά γραφεία στέκονταν από πάνω σαν τα κοράκια για να κάνουν τις δικές τους αναλύσεις σε σχέση με την ισχύ του social network στην Ελλάδα, παρέμεινε στο μαύρο σκότος, αφού, στην πραγματικότητα, τα εισιτήρια των αιθουσών δεν είναι διαθέσιμα προς τα έξω… Διόλου τυχαία, η αλυσίδα των συγκεκριμένων πολυκινηματογράφων κοινοποίησε έξαφνα (την περασμένη Παρασκευή) πακέτα «happy» προσφορών. Είναι κι αυτό ένα είδος απάντησης…

TAGS: