FreeCinema

Follow us

VICE: Η ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΒΙΑΣ (2015)

(VICE)

  • ΕΙΔΟΣ: Περιπέτεια Επιστημονικής Φαντασίας
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μπράιαν Α. Μίλερ
  • ΚΑΣΤ: Άμπιρ Τσίλντερς, Μπράιαν Γκρίνμπεργκ, Τόμας Τζέιν, Μπρους Γουίλις
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 96’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ΣΠΕΝΤΖΟΣ / SEVEN FILMS

Επιχειρηματίας της τεχνολογίας δημιουργεί θέρετρο, όπου κάθε «κουνημένος» εγκέφαλος μπορεί να απολαύσει βία και σεξ σε απάνθρωπες εκδοχές. Για τον ιδιοκτήτη δεν πειράζει, αφού τα θύματα είναι ανθρωποειδή, που μετά από κάθε θάνατο «διορθώνονται». Τα πράγματα, όμως, ταράζονται, όταν ένα από αυτά αρχίζει να έχει αναμνήσεις.

Η ιδέα για το σενάριο της «Πόλης της Βίας» δεν είναι καθόλου κακή. Με λίγη σκέψη, λίγο ταλέντο, λίγη δουλειά και λίγο… budget, θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για μια πολύ ενδιαφέρουσα ταινία φαντασίας, που να ασχολείται με τα όρια της βίας και της τεχνολογίας. Όχι ότι δεν έχει ξαναγίνει. Το «Επαναστάτης της Νύχτας» (Westworld) του 1973 με τον Γιουλ Μπρίνερ σε αυτό το πεδίο έπαιζε. Μόνο που ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον. Σε αυτή τη νέα ταινία δεν υπάρχει απολύτως τίποτα από τα παραπάνω και το αποτέλεσμα είναι εντελώς ανυπόφορο από κάθε πλευρά.

Στο θέρετρο που διευθύνει ο Μπρους Γουίλις, παίζοντας χωρίς να κάνει την παραμικρή προσπάθεια να βάλει έστω και λίγο χρώμα «κακού» στην ερμηνεία του (μάλλον είχε επίγνωση του τι παίζει, οπότε είπε «άει στα κομμάτια»), μπορείς να δείρεις, να βιάσεις, να σκοτώσεις χωρίς καμία συνέπεια. Ο λόγος είναι ότι τα θύματα είναι τεχνητά ανθρωποειδή πλάσματα, που μοιάζουν ακριβώς σαν άνθρωποι, αλλά έχουν τη δυνατότητα να ζουν πολλές φορές, ακόμη κι αν σκοτωθούν πάνω στο «παιχνίδι».

Ένα από αυτά, η «Κέλι», είναι διαφορετικό. Έχει αναμνήσεις και μετά τον αναπρογραμματισμό της. Θα αποδράσει και θα ανακαλύψει ότι δημιουργός τού «είδους» της είναι ένας μηχανικός που την έπλασε κατ’ εικόνα της νεκρής του γυναίκας κλπ κλπ. Παράλληλα, ένας αστυνομικός, που δεν γουστάρει ό,τι συμβαίνει στο θέρετρο, μπαίνει και τα κάνει λίμπα. Αυτά σε σχέση με την ιστορία. Έστω κι έτσι, θα μπορούσε κάποιος να το δει σαν διασκεδαστικό b-movie. Όταν, όμως, κανείς δεν προσπαθεί έστω και λίγο (ή δεν μπορεί) να παίξει και το γύρισμα είναι απλώς της συμφοράς, με μάχες όπου οι «κακοί» σπάνε ρεκόρ αστοχίας και πέφτουν με τον πρώτο πυροβολισμό, σηκώνεις τα χέρια ψηλά…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Προτίμησε να βρεις κάπου και να δεις τον «Επαναστάτη της Νύχτας» για μια καλύτερη εκδοχή ενός theme park με τεχνητά πρόσωπα. Ο μόνος λόγος ύπαρξης του «Vice» είναι να ενισχύσει τα έσοδα του Μπρους Γουίλις, που βαριέται και να παίξει.


MORE REVIEWS

LONGLEGS

Ντετέκτιβ του FBI που παρουσιάζει «παράξενα» δείγματα ενσυναίσθησης σε σχέση με τη δράση ενός επί σειρά δεκαετιών ασύλληπτου serial killer, εντοπίζει σταδιακά τα στοιχεία ενός εκκεντρικού puzzle του οποίου ίσως και η ίδια αποτελεί κομμάτι (από το παρελθόν).

FLY ME TO THE MOON

Καπάτσα δημοσιοσχετίστρια καταφθάνει στη Φλόριντα φορτωμένη με ιδέες χίλιες, ώστε να προσδώσει στη δύσκαμπτη NASA έναν σύγχρονο… pop αέρα! Οι πάλιουρες της υπηρεσίας δεν την παίρνουν με καθόλου καλό μάτι, όμως, εκείνη έχει στα χέρια της το ελευθέρας από δεξί χέρι του Προέδρου, αλλά και εναλλακτικό σχέδιο... τηλεσκηνοθετημένης προσομοίωσης της επικείμενης, κρίσιμης αποστολής του Apollo 11 στη Σελήνη!

ALL THAT JAZZ

«Bye-bye, life. Bye-bye, happiness. Hello, loneliness. I think I'm gonna die.»

ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΟΙ ΦΟΝΟΙ

Όταν οι σκελετοί έντεκα γυναικών και κοριτσιών ανακαλύπτονται σε μια έρημο του Νέου Μεξικού, ξεκινά η εξονυχιστική έρευνα για την εντόπιση του ιθύνοντα νου πίσω από το ειδεχθές έγκλημα, κάτι που οδηγεί σε επιπλοκές και συγκρούσεις μεταξύ του αρχηγού της Αστυνομίας, Κάρτερ, του ντετέκτιβ Ορτέγκα και του πράκτορα Πέτροβικ, τριών ανθρώπων με τελείως διαφορετική μεθοδολογία και agenda.

ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ

Στη μεταπολεμική Ρώμη, παντρεμένη γυναίκα με τρία παιδιά ονειρεύεται ένα καλύτερο αύριο, ασφυκτιώντας στα αυστηρά δεσμά του πατριαρχικού περιβάλλοντος της εποχής.

MR KLEIN

MR KLEIN

Είναι κάτι δύστυχα ανθρωποειδή και τους αλλάζουν τον αδόξαστο σε θέρετρο για ματσωμένους. Και για τα ένσημα του Μπρους.