FreeCinema

Follow us

ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ (2012)

(THE COLD LIGHT OF DAY)

  • ΕΙΔΟΣ: Κατασκοπευτικό Θρίλερ
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μαμπρούκ Ελ Μεχρί
  • ΚΑΣΤ: Χένρι Κάβιλ, Βερόνικα Ετσέγκι, Σιγκούρνι Γουίβερ, Μπρους Γουίλις
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 93'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Άρτι άνεργος, ο Γουίλ φτάνει στην Ισπανία για εν πλω, οικογενειακές διακοπές… με το ζόρι, μέχρι που η μητέρα και ο αδελφός του απάγονται, ενώ ο πατέρας του αποκαλύπτει την αληθινή ταυτότητά του.

Αυτή η ισπανο-αμερικανική παραγωγή δεν είναι από εκείνες τις κακές ταινίες που σε εκνευρίζουν, σε θυμώνουν, σε απογοητεύουν, ή σε κουράζουν. Δεν είναι καν κακότεχνη – την υποβλητικά υγρή, ιδρωμένη, βουλιαγμένη σε αποπνικτικά μπλε, δια χειρός Ρέμι Αντεφαραζίν («Ελίζαμπεθ») φωτογραφία της, μέχρι και κάτι παραπάνω από αξιόλογη τη λες.

Όχι, λοιπόν, το «Μην Εμπιστεύεσαι Κανέναν» δεν είναι από εκείνες τις αποτυχίες που κάπως, κάμποσο σε τσιγκλίζουν. Είναι, ακόμα χειρότερα, από τις άλλες, τις παντελώς αδιάφορες, που γίνονται αντιληπτές μόνο από την περιφέρεια των αισθήσεών σου, σαν το φόντο μιας άδειας, εγκαταλειμμένης σκηνής. Με άλλα λόγια, είναι μια από αυτές που αν δε συνεισφέρουν σε έναν υπνάκο, στο τέλος μια κουραστικής μέρας, σε κάνουν να νιώθεις πως ξόδεψες 2 ώρες από τη ζωή σου τζάμπα και βερεσέ.

Κρίμα, όχι για τον Μπρους Γουίλις, που ως πατέρας του Γουίλ λέει… χαίρεται και αντίο μέσα στα πρώτα δέκα, και πιο ενδιαφέροντα, λεπτά του φιλμ. Ούτε για τον – Θησέα στο εικονοκλαστικό όργιο του Ταρσέμ, «Αθάνατοι» – Κάβιλ, που ως Κλαρκ Κεντ / Σούπερμαν στο προσεχές «The Man of Steel» του Ζακ Σνάιντερ («300») μπορεί να ελπίζει, βάσιμα πλέον, σε αμετάκλητη απογείωση της καριέρας του. Ναι, κρίμα για τη Γούιβερ, που, ως κακιά της υπόθεσης εδώ, αναλώνεται σε μια μάταιη προσπάθεια να εξανθρωπίσει έναν εκ του σεναρίου μονοδιάστατο και ρηχό ρόλο… τζάμπα και βερεσέ.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Μόνο αν δεν έχεις δει καμία, μα καμία άλλη ταινία ή δεν έχεις διαβάσει κανένα, μα κανένα κατασκοπευτικό μυθιστόρημα στη ζωή σου θα καταφέρεις να το παρακολουθήσεις συνειδητά (και δη ξύπνιος).


MORE REVIEWS

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΝΕΥΜΑ

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών της διακοπών, η μικρή Σαλομέ βιώνει τον θάνατο της αγαπημένης της γιαγιάς. Εν μέσω οικογενειακών φιλονικιών περί των διαδικαστικών της κηδείας, το πνεύμα της μακαρίτισσας «στοιχειώνει» την αθώα πιτσιρίκα.

MR KLEIN

MR KLEIN

Πάει το παλικάρι διακοπές στην Ισπανία, παίζει κότερο, ο μπαμπάς του είναι ο Μπρους Γουίλις, όλα καλά, έτσι; Μπουζουριάζουν απαγωγείς – τρομοκράτες την οικογένειά του, ο μπαμπάς είναι πράκτορας, ξεκινάει η δράση και… διάβολε, εγώ γιατί τον πήρα, μου λες;