FreeCinema

Follow us

ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ (2012)

(THE COLD LIGHT OF DAY)

  • ΕΙΔΟΣ: Κατασκοπευτικό Θρίλερ
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μαμπρούκ Ελ Μεχρί
  • ΚΑΣΤ: Χένρι Κάβιλ, Βερόνικα Ετσέγκι, Σιγκούρνι Γουίβερ, Μπρους Γουίλις
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 93'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Άρτι άνεργος, ο Γουίλ φτάνει στην Ισπανία για εν πλω, οικογενειακές διακοπές… με το ζόρι, μέχρι που η μητέρα και ο αδελφός του απάγονται, ενώ ο πατέρας του αποκαλύπτει την αληθινή ταυτότητά του.

Αυτή η ισπανο-αμερικανική παραγωγή δεν είναι από εκείνες τις κακές ταινίες που σε εκνευρίζουν, σε θυμώνουν, σε απογοητεύουν, ή σε κουράζουν. Δεν είναι καν κακότεχνη – την υποβλητικά υγρή, ιδρωμένη, βουλιαγμένη σε αποπνικτικά μπλε, δια χειρός Ρέμι Αντεφαραζίν («Ελίζαμπεθ») φωτογραφία της, μέχρι και κάτι παραπάνω από αξιόλογη τη λες.

Όχι, λοιπόν, το «Μην Εμπιστεύεσαι Κανέναν» δεν είναι από εκείνες τις αποτυχίες που κάπως, κάμποσο σε τσιγκλίζουν. Είναι, ακόμα χειρότερα, από τις άλλες, τις παντελώς αδιάφορες, που γίνονται αντιληπτές μόνο από την περιφέρεια των αισθήσεών σου, σαν το φόντο μιας άδειας, εγκαταλειμμένης σκηνής. Με άλλα λόγια, είναι μια από αυτές που αν δε συνεισφέρουν σε έναν υπνάκο, στο τέλος μια κουραστικής μέρας, σε κάνουν να νιώθεις πως ξόδεψες 2 ώρες από τη ζωή σου τζάμπα και βερεσέ.

Κρίμα, όχι για τον Μπρους Γουίλις, που ως πατέρας του Γουίλ λέει… χαίρεται και αντίο μέσα στα πρώτα δέκα, και πιο ενδιαφέροντα, λεπτά του φιλμ. Ούτε για τον – Θησέα στο εικονοκλαστικό όργιο του Ταρσέμ, «Αθάνατοι» – Κάβιλ, που ως Κλαρκ Κεντ / Σούπερμαν στο προσεχές «The Man of Steel» του Ζακ Σνάιντερ («300») μπορεί να ελπίζει, βάσιμα πλέον, σε αμετάκλητη απογείωση της καριέρας του. Ναι, κρίμα για τη Γούιβερ, που, ως κακιά της υπόθεσης εδώ, αναλώνεται σε μια μάταιη προσπάθεια να εξανθρωπίσει έναν εκ του σεναρίου μονοδιάστατο και ρηχό ρόλο… τζάμπα και βερεσέ.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Μόνο αν δεν έχεις δει καμία, μα καμία άλλη ταινία ή δεν έχεις διαβάσει κανένα, μα κανένα κατασκοπευτικό μυθιστόρημα στη ζωή σου θα καταφέρεις να το παρακολουθήσεις συνειδητά (και δη ξύπνιος).


MORE REVIEWS

RICH FLU: ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ

Ιός που πλήττει μονάχα τους… πολυεκατομμυριούχους μετατρέπεται σε επιδημία και προκαλεί κοινωνική αστάθεια σε ολόκληρο τον πλανήτη! Το να έχεις τεράστια περιουσία, ξαφνικά, γίνεται… ο θάνατός σου!

ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

Η αφαίρεση ενός μενταγιόν από έναν τόπο ταφής «ανασταίνει» το σαπισμένο πτώμα του Τζόνι, που ζητά εκδίκηση για ένα φρικτό έγκλημα ηλικίας εβδομήντα ετών. Θα την «πληρώσει» μια παρέα νεαρών που… ατυχώς εκδράμει στην δασώδη περιοχή.

ΣΚΥΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΟΠΕΡΑ

Καλόκαρδος σκύλος του αλωνιού βοηθά σκυλίτσα του σαλονιού να εντοπίσει έγκαιρα την πολύτιμη τιάρα της prima ballerina αφεντικίνας της, η οποία εκλάπη από τα καμαρίνια της Μητροπολιτικής Όπερας της Νέας Υόρκης, λίγο πριν τη μεγάλη πρεμιέρα της «Κάρμεν». Η αυλαία ετοιμάζεται να σηκωθεί. Θα προλάβουν;

ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ

Ο ξαφνικός θάνατος της συντρόφου της φέρνει την 60χρονη Άντζι αντιμέτωπη με την οικογένεια της εκλιπούσας, για μια σειρά θεμάτων που άπτονται κληρονομικών δικαιωμάτων και ηθικής. Ο Νόμος, εντούτοις, ζητά αποδείξεις και όχι αγάπη.

THE BRUTALIST

Στα 1947, ένας ουγγρικής καταγωγής μοντερνιστής αρχιτέκτονας της σχολής Bauhaus μεταναστεύει στις ΗΠΑ, αναζητώντας ένα καλύτερο αύριο για εκείνον και τη σύζυγό του που αγωνίζεται ακόμη να βρει τρόπο διαφυγής από την Αυστρία. Ένας μεγιστάνας βιομήχανος θα γίνει ο πάτρονάς του και θα του αναθέσει τη δημιουργία ενός μνημειώδους κτηρίου.

MR KLEIN

MR KLEIN

Πάει το παλικάρι διακοπές στην Ισπανία, παίζει κότερο, ο μπαμπάς του είναι ο Μπρους Γουίλις, όλα καλά, έτσι; Μπουζουριάζουν απαγωγείς – τρομοκράτες την οικογένειά του, ο μπαμπάς είναι πράκτορας, ξεκινάει η δράση και… διάβολε, εγώ γιατί τον πήρα, μου λες;