FreeCinema

Follow us

ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΩ (2011)

(LA PIEL QUE HABITO)

  • ΕΙΔΟΣ: Δράμα
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Πέδρο Αλμοδόβαρ
  • ΚΑΣΤ: Αντόνιο Μπαντέρας, Έλενα Ανάγια, Μαρίζα Παρέδες, Γιάν Κορνέτ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 117’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Πλαστικός χειρουργός κρατά αιχμάλωτη μια ασθενή που λες και… πλάθει από την αρχή, δημιουργώντας μια αλλόκοτη ρέπλικα της νεκρής και πολυαγαπημένης του συζύγου.

Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ επαναλαμβάνει για πολλοστή φορά την προβληματική των φύλων και, κυρίως, την προφανέστατα ενδόμυχη έφεσή του προς το transgender, θέμα που πρωταγωνιστεί στις ταινίες του από την εποχή του «Νόμου του Πόθου» (1987) και, πλέον, έχει ξεχειλώσει σε βαθμό κόπωσης. Μετά από αυτό το εκκεντρικά… αστείο κράμα από «Συλλέκτη» του Γουάιλερ και «Μάτια Δίχως Πρόσωπο» του Φρανζί, ειλικρινά, θα προτιμούσα να την έκανε εκείνη την αλλαγή φύλου, από το να μας ταλαιπωρεί με περισσότερες ταινίες γι’ αυτό το ζήτημα!


MORE REVIEWS

LONGLEGS

Ντετέκτιβ του FBI που παρουσιάζει «παράξενα» δείγματα ενσυναίσθησης σε σχέση με τη δράση ενός επί σειρά δεκαετιών ασύλληπτου serial killer, εντοπίζει σταδιακά τα στοιχεία ενός εκκεντρικού puzzle του οποίου ίσως και η ίδια αποτελεί κομμάτι (από το παρελθόν).

FLY ME TO THE MOON

Καπάτσα δημοσιοσχετίστρια καταφθάνει στη Φλόριντα φορτωμένη με ιδέες χίλιες, ώστε να προσδώσει στη δύσκαμπτη NASA έναν σύγχρονο… pop αέρα! Οι πάλιουρες της υπηρεσίας δεν την παίρνουν με καθόλου καλό μάτι, όμως, εκείνη έχει στα χέρια της το ελευθέρας από δεξί χέρι του Προέδρου, αλλά και εναλλακτικό σχέδιο... τηλεσκηνοθετημένης προσομοίωσης της επικείμενης, κρίσιμης αποστολής του Apollo 11 στη Σελήνη!

ALL THAT JAZZ

«Bye-bye, life. Bye-bye, happiness. Hello, loneliness. I think I'm gonna die.»

ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΟΙ ΦΟΝΟΙ

Όταν οι σκελετοί έντεκα γυναικών και κοριτσιών ανακαλύπτονται σε μια έρημο του Νέου Μεξικού, ξεκινά η εξονυχιστική έρευνα για την εντόπιση του ιθύνοντα νου πίσω από το ειδεχθές έγκλημα, κάτι που οδηγεί σε επιπλοκές και συγκρούσεις μεταξύ του αρχηγού της Αστυνομίας, Κάρτερ, του ντετέκτιβ Ορτέγκα και του πράκτορα Πέτροβικ, τριών ανθρώπων με τελείως διαφορετική μεθοδολογία και agenda.

ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ

Στη μεταπολεμική Ρώμη, παντρεμένη γυναίκα με τρία παιδιά ονειρεύεται ένα καλύτερο αύριο, ασφυκτιώντας στα αυστηρά δεσμά του πατριαρχικού περιβάλλοντος της εποχής.