FreeCinema

Follow us

ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ (2014)

(I NOSTRI RAGAZZI)

  • ΕΙΔΟΣ: Οικογενειακό Κοινωνικό Δράμα
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ιβάνο Ντε Ματέο
  • ΚΑΣΤ: Αλεσάντρο Γκάσμαν, Λουίτζι Λο Κάσο, Τζοβάνα Μετσοτζόρνο, Μπάρμπορα Μπομπούλοβα, Ροζαμπέλ Λαουρέντι Σέλερς, Τζάκοπο Όλμο Αντινόρι
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 92'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD / ROSEBUD.21

Αγορίνας νοσηλεύεται λαβωμένος και βουβός απ’ το σοκ εξοστρακισμού σφαίρας μπάτσου εκτός υπηρεσίας ο οποίος σκότωσε τον αφιονισμένο μπαμπά του σε τροχαία διένεξη. Παιδοχειρουργός στοργικός τον τζούνιορ κουράρει, ενώ ο πουλ μουρ δικηγόρος αδελφός του αποφυλακίζει προ δίκης τον δράστη. Όταν ο λυκειόπαις γιος τού ντοτόρε κι η συνομήλικη κόρη τού συνηγόρου μετά από party «ξεφύγουν» ανοίκεια βίαια με άστεγη, viral video τους γράψει «πλάτη» και οι γονείς τούς θέσουν (και τεθούν) προ των ευθυνών τους, ποιος θα το πληρώσει;

Σκούζ(ε)ι, το «Luton» του Μιχάλη Κωνσταντάτου σας πρόλαβε και δομικοφορμαλιστικά πιο πρωτότυπα signore Ιβάνο ντε Ματέο, που θέλατε να σχολιάσετε το Φαινόμενο του Εωσφόρου (κάθε άνθρωπος μπορεί ν’ αποδειχθεί απάνθρωπος δοθείσης της ευκαιρίας) σε μεσομεγαλοαστική οικογενειακή μερίδα στη Ρώμη, με qualcosa από το επεισόδιο του παζαρέματος του κρύβε λόγια αυτοκινητικού του «Ιστορίες για Αγρίους». Σας απαρφάνισαν επίσης οι κηδεμονευτικές προς τους θεατές πινελιές με αντικορυφαία τέτοια το ακομπλεξάριστο σπρώξιμο τασακίου στην καπνίζουσα μικρή από τον κυριλέ μπαμπάκο (δίδαγμα: εμείς χαλάμε τα βλαστάρια μας γιατί τα αφήνουμε λάσκα), τα γυρίσματα μέσα με ημιπανοραμίκ στιλπνής χλίδας casa moderna και έξω σε mini περάσματα αξιοθεάτων της Αιώνιας Πόλης, ένα – ιδέα των παραγωγών; – απαράδεκτο μουσικό μοντάζ αλληλοσυναντήσεων μελών της famiglia (με υπόκρουση Editors κιόλας!) και το ακροτελεύτιο σοκ Θείας Δίκης άδικης και είρονος, που σακατεύει την κάθαρση.

Υπάρχουν ελαφρυντικά. Οι, ενήλικοι κυρίως, υποκριτές (#diplhs) του ensemble είναι ένας κι ένας. Και το σενάριο, έχοντας παραθέσει «Το Δείπνο» του Χέρμαν Κοχ πιο απλάδα (στο βιβλίο η πλοκή εν πολλοίς μαγειρεύεται στο μιλητό σε ένα κατ’ έθιμον μηνιαίο τραπέζωμα σ’ εστιατόριο), ξηγιέται κατά τι: πρώτον στο ότι οι δύο επαγγελματίες του πόνου τον νιώθουν στο πετσί τους ο καθείς μες στο σπίτι του σκαντζάροντας στην πορεία ηθικές στάσεις (μαντέψτε ποιος θέλει το έγκλημα να γίνει γαργάρα υπέρ του τέκνου του και ποιος να κινηθούν οι νόμιμες διαδικασίες εις βάρος του δικού του), και δεύτερον στη με σουρντίνα συναισθηματική νοημοσύνη τής τάχαμου bimbo δεύτερης συζύγου του «Κούγια» που… εκθέτει την υπεράνω τριπλέτα των λοιπών μορφωμένων ενηλίκων (προσθέστε τη μουσειολόγο μαμά τού αρσενικού καμαριού). Attrazioni, όπως το αιφνίδιο χάσιμο της γης κάτω από τα πόδια της Μετσοτζόρνο στην κουζίνα και η επίδειξη άτυπτου αμοραλισμού της raggazzina εν αγνοία της εις επήκοον του daddy, ψιλοαποζημιώνουν επίσης. Αλλά «Τα Δικά μας Παιδιά» πάσχουν τα καημένα. Μην κακομάθουν κι εσένα…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Βλέπεις τα πάντα όλα κινηματογραφικά τρικολόρε (δηλαδή είσαι ή davvero απ’ τη γείτονα ή ο Παναγιώτης Τιμογιαννάκης); Είναι απ’ τα μάλλον più interessanti που μας ήρθαν απ’ εκεί πρόσφατα. Τηλεορασάκηδες… Παντρεμένοι Με Παιδιά, μπορεί να το νιώσετε σε κάποιον βαθμό συμπάσχοντας. Της ηλικίας των κρινόμενων εφήβων δραστών; Θα προβληματιστείτε πειστικότερα στο «Μαχητές των Δρόμων 7». Arthouseάδες, τα έχει τα κουσούρια του. Το σινεμά των μακαρονάδων δε σου μιλάει, ούτε «Η Τέλεια Ομορφιά» δε σου είπε κάτι; Μη σου βγει κάνα «vaffanculo».


MORE REVIEWS

ΕΝΚΑΝΤΟ: ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΓΙΚΟΣ

Πολυπληθής κι ευτυχισμένη κολομβιανή οικογένεια, κάθε μέλος της οποίας διαθέτει μαγικά χαρίσματα, βρίσκεται προ του κινδύνου να τα χάσει ολοσχερώς! Κόρη αποκαρδιωμένη από την ατυχία της να είναι η μόνη που την τέχνη της μαγείας δεν κατέχει, βάζει μπρος σχέδιο σωτηρίας για όλους. Θα μαγέψει;

Ο ΟΙΚΟΣ GUCCI

Τα γεγονότα που οδήγησαν στην πληρωμένη δολοφονία του Μαουρίτσιο Γκούτσι και η ανάμειξη της πρώην συζύγου του Πατρίτσια Ρετζιάνι σ’ αυτήν, με φόντο τα μοχθηρά, οικονομικά παρασκήνια του κόσμου της μόδας.

ΠΡΑΣΙΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Μέσω αγγελίας, η Άννα πηγαίνει να πιάσει δουλειά στην ξεχασμένη από το χρόνο ψαροταβέρνα του Ρούλα (από το Χάρης). Λιγομίλητη, σχεδόν αντικοινωνική, μα με ικανότητα στη μαγειρική, η Άννα κερδίζει τους καθημερινούς πελάτες του μαγαζιού, κρατώντας καλά κρυμμένο το μυστικό της… απώλειας της μνήμης της!

ΜΙΚΡΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΟΓΑ

Ζευγάρι με μικρό παιδί, απότομα προσγειωμένο από τα ψηλά στα χαμηλά κοινωνικά, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, «υποδύεται» βίο ευμάρειας σε βίλα στην οποία ο σύζυγος εκτελεί χρέη επιστάτη. Για πόσο καιρό θ’ αντέξει αυτό το ψέμα;

ΕΝΑΣ ΗΣΥΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Χήρος οινοποιός σε ακριτικό νησί, καταχρεωμένος και με προβλήματα επικοινωνίας με την 30χρονη κόρη του που παρατάει το στεφάνι της, πέφτει θύμα ομηρίας από επικίνδυνο δραπέτη. Για να την προστατεύσει, θα τον παρουσιάσει σαν τον καινούργιο του εργάτη και θ’ αφήσει το ψέμα να αιωρείται στην ατμόσφαιρα μέχρι να σκάσουν οι αναπόφευκτες συνέπειες.