FreeCinema

Follow us

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ (2024)

(COMBAT WOMBAT: BACK 2 BACK)

  • ΕΙΔΟΣ: Animation
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ρικάντ Κουσό, Τάνια Βίνσεντ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 81'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: TANWEER

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Η αλήθεια είναι πως δεν θυμόμαστε ποια ήταν η τελευταία ταινία κινουμένων σχεδίων που ήρθε στις αίθουσες της χώρας μας με προέλευση από τη μακρινή ήπειρο της Ωκεανίας. Το αυστραλιανό «Σούπερ Μάγκι» μας συστήνει την ομώνυμη ηρωίδα του, την οποία (φυσικά) θεωρεί πως ήδη γνωρίζουμε, μιας και το φιλμ αποτελεί το sequel του original «Combat Wombat» (ο πρωτότυπος αγγλόφωνος τίτλος), παραγωγής του 2020. Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο σε αυτές τις περιπτώσεις, δηλαδή όταν έχουμε να κάνουμε με animation εκτός του εμπορικού κυκλώματος και των χωρών που έχουμε συνηθίσει, είναι αναμφίβολα η επαφή μας με παραδόσεις ή (και) ζώα που (όπως στην προκειμένη) είναι ελάχιστα οικεία στον Έλληνα θεατή.

Έτσι κι εδώ, στη «Σούπερ Μάγκι», η ηρωίδα μας είναι ένας μαρσιποφόρος φασκωλόμυς (χρειάστηκε να το Google-άρω!) που αποτελεί την ήρεμη δύναμη της πόλης του Sanctuary, ούσα υπεύθυνη για την πάταξη της εγκληματικότητας και τη διατήρηση της τάξης, σε συνεργασία με τον βοηθό της, Σουίτι. Τα πράγματα στην πόλη βαίνουν άκρως… βαρετά, μέχρι που το σατανικό σχέδιο του entrepreneur Λένι (με τη φωνή του Ντέιβιντ Γουέναμ, αγαπημένου Φάραμιρ, στην original version), να παγιδεύσει όλους τους κατοίκους σ’ ένα ιδιότυπο metaverse, μπαίνει σε ισχύ.

Η αλήθεια είναι πως περιμέναμε να δούμε τα «τέρατα», αλλά η ταινία είναι αρκετά ευχάριστη, με αστεία που δουλεύουν (επιτέλους!) και κάποιες πολύ fun μεταφραστικές επιλογές (kudos για το «Αποθήκη Πριγκίπισσα Παγώνα»), ενώ και το θέμα είναι επίκαιρο, σε σχέση με τα κλασικά μαγικά βασίλεια, ζώα στο δάσος ή άλλα αντίστοιχα και λίαν τετριμμένα backgrounds. Ταυτόχρονα, η υπέρ του δέοντος απουσία δράσης σίγουρα θα ξενίσει πολλά από τα παιδιά με βραχύβια συγκέντρωση στην οθόνη, ενώ κάποιες αναφορές είναι υπερβολικά εύκολες, όπως εκείνη του κακού Λένι (με το κλασικό ζιβάγκο αλά Στιβ Τζομπς!).

Σε γενικές γραμμές, μία αξιοπρεπής ταινία κινουμένων σχεδίων που καταφέρνει να διασκεδάσει, όσο κι αν μας λείπουν τα «origins» της κεντρικής ηρωίδας.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Συμπαθητική επιλογή για τα παιδιά σας, ιδιαίτερα για εκείνα που βρίσκονται σε ηλικίες γύρω στα επτά με οκτώ έτη. Κι εσείς οι ενήλικες, πάντως, δεν θα περάσετε άσχημα.


MORE REVIEWS

LONGLEGS

Ντετέκτιβ του FBI που παρουσιάζει «παράξενα» δείγματα ενσυναίσθησης σε σχέση με τη δράση ενός επί σειρά δεκαετιών ασύλληπτου serial killer, εντοπίζει σταδιακά τα στοιχεία ενός εκκεντρικού puzzle του οποίου ίσως και η ίδια αποτελεί κομμάτι (από το παρελθόν).

FLY ME TO THE MOON

Καπάτσα δημοσιοσχετίστρια καταφθάνει στη Φλόριντα φορτωμένη με ιδέες χίλιες, ώστε να προσδώσει στη δύσκαμπτη NASA έναν σύγχρονο… pop αέρα! Οι πάλιουρες της υπηρεσίας δεν την παίρνουν με καθόλου καλό μάτι, όμως, εκείνη έχει στα χέρια της το ελευθέρας από δεξί χέρι του Προέδρου, αλλά και εναλλακτικό σχέδιο... τηλεσκηνοθετημένης προσομοίωσης της επικείμενης, κρίσιμης αποστολής του Apollo 11 στη Σελήνη!

ALL THAT JAZZ

«Bye-bye, life. Bye-bye, happiness. Hello, loneliness. I think I'm gonna die.»

ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΟΙ ΦΟΝΟΙ

Όταν οι σκελετοί έντεκα γυναικών και κοριτσιών ανακαλύπτονται σε μια έρημο του Νέου Μεξικού, ξεκινά η εξονυχιστική έρευνα για την εντόπιση του ιθύνοντα νου πίσω από το ειδεχθές έγκλημα, κάτι που οδηγεί σε επιπλοκές και συγκρούσεις μεταξύ του αρχηγού της Αστυνομίας, Κάρτερ, του ντετέκτιβ Ορτέγκα και του πράκτορα Πέτροβικ, τριών ανθρώπων με τελείως διαφορετική μεθοδολογία και agenda.

ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ

Στη μεταπολεμική Ρώμη, παντρεμένη γυναίκα με τρία παιδιά ονειρεύεται ένα καλύτερο αύριο, ασφυκτιώντας στα αυστηρά δεσμά του πατριαρχικού περιβάλλοντος της εποχής.