FreeCinema

Follow us

Ο ΣΕΦ ΚΑΙ Ο ΣΕΦ ΤΟΥ (2012)

(COMME UN CHEF)

  • ΕΙΔΟΣ: Κωμωδία
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ντανιέλ Κοέν
  • ΚΑΣΤ: Ζαν Ρενό, Μικαέλ Γιουν, Ραφαέλ Αγκογκέ, Ζιλιέν Μπουασελιέ, Σαντιάγο Σεγούρα
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 85’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: VILLAGE FILMS

Αφεντικό ομίλου, που έχει καταπιεί εστιατόριο μάγειρα – θρύλου κι οικοδεσπότη εκπομπής, θέλει να τον καταβροχθίσει ως μη επικερδή ώσπου ο… Ντικάς παίρνει κοντά του fan με απίστευτο χέρι στη μαρμίτα αλλά ισχυρογνώμονα, εξού κι απολυόμενο διαρκώς από resto, λόγο για τον οποίο μόλις τον άφησε η έγκυος φιλενάδα του. Το ντούο είναι σε αναμμένα κάρβουνα για πένες του umami που αναμένονται. Θα καούν ή πρόκειται να δέσει το γλυκό;

Η κεφαλαιώδης οδηγία της εμπνευσθείσας συνταγής ήταν προφανώς: παίρνετε τα «Ο Ρατατούης» και «Έχετε Κάνει Κράτηση» και… τα βάζετε μαζί σε μπεν μαρί! Και δεν είναι το μόνο που πρέπει να χωνέψεις σε ένα ακόμα φροντισμένου food decoration αλλά για (με τρόπο, στην πετσέτα) φτύσιμο απ’ τα εκπαιδευμένα γλωσσικά επιθήλια έδεσμα εκ Γαλλίας, καθώς κάποια απ’ τα υλικά έχουν εμφανώς αποψυχθεί για μία «Στην Κουζίνα Ολοταχώς», «ο παλιός είναι αλλιώς αλλά ο νέος είναι ωραίος» χαριτωμενιά αμφι-σωστική αρσενική, επαναβεβαίωσης joie de vivre, η οποία σιτεύει σατωμπριάν: σε σκουριασμένα κατσαρολικά μπουλβάρ και φάρσας, στον χωρίς αλατοπίπερο (πρώην εδώ) μουστάκια «Immortel» των Παρισίων στα λευκά, αλλά κυρίως στην πλοκή που σαβουρώνει ό,τι να’ ναι, όπως να’ ναι, κάνοντας παπάρα τους ρόλους στη σάλτσα καταστάσεων.

Τα μπλιαχ πιάτα, ειδικά για μένα, ήταν το τρίο Στούτζες στο σκετσάκι της ρετσέτας αποριών, το τιπ γευσιγνωστών πελατών για το ντου των κριτικών που τσιτσιρίζουν και η χύτρα ταχύτητος τιμωρίας ιδιοκτήτη στα τηγάνια απ’ τον papa live στον αέρα του TF1 στο επιδόρπιο θείας δίκης. Το exotique φρούτο του guest Σπανιόλου Σεγούρα πλασάρεται ως σάτιρα Αντριά αλλά βράζει στο ζουμί του ως μοριακά αποτυχημένο «δεύτερο» πιάτο, η Αγκογκέ έχει εμφανισιακά Τοτού και Σνάιντερ για οδηγό Μισλέν αλλά η γαρνιτούρα της στις σκηνές après λοχεία είναι πετιμέζι – και κάτι για τους (άψογου art de la table) εισαγωγείς του εν λόγω προϊόντος: υπάρχει στην αγορά κάτι που λέγεται «θεώρηση μετάφρασης», ψωνίστε το γιατί για πολλοστή φορά το σχετικό κουβέρ σας, ενίοτε, βγάζει μάτι. Ο Χρυσός Σκούφος στο φραντσέζο Στιβ Μάρτιν, Μικαέλ Γιουν, οι γαστρονόμοι θα το βάλουν (και δικαίως, μια δοκιμή ποτέ δε βλάπτει) στο μενού τους αλλά σερβίρεται για τους μη appétit- ικούς αυτή η ψευτογκουρμεδιά. Ένα αστέρι. Τι το θες το κουταλάκι…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Θα φας καλά – με την κακή έννοια. Αλλά  απ’ το να λιώνεις στη Βέφα Αλεξιάδου είναι καλύτερο.


MORE REVIEWS

LONGLEGS

Ντετέκτιβ του FBI που παρουσιάζει «παράξενα» δείγματα ενσυναίσθησης σε σχέση με τη δράση ενός επί σειρά δεκαετιών ασύλληπτου serial killer, εντοπίζει σταδιακά τα στοιχεία ενός εκκεντρικού puzzle του οποίου ίσως και η ίδια αποτελεί κομμάτι (από το παρελθόν).

FLY ME TO THE MOON

Καπάτσα δημοσιοσχετίστρια καταφθάνει στη Φλόριντα φορτωμένη με ιδέες χίλιες, ώστε να προσδώσει στη δύσκαμπτη NASA έναν σύγχρονο… pop αέρα! Οι πάλιουρες της υπηρεσίας δεν την παίρνουν με καθόλου καλό μάτι, όμως, εκείνη έχει στα χέρια της το ελευθέρας από δεξί χέρι του Προέδρου, αλλά και εναλλακτικό σχέδιο... τηλεσκηνοθετημένης προσομοίωσης της επικείμενης, κρίσιμης αποστολής του Apollo 11 στη Σελήνη!

ALL THAT JAZZ

«Bye-bye, life. Bye-bye, happiness. Hello, loneliness. I think I'm gonna die.»

ΑΝΕΞΙΧΝΙΑΣΤΟΙ ΦΟΝΟΙ

Όταν οι σκελετοί έντεκα γυναικών και κοριτσιών ανακαλύπτονται σε μια έρημο του Νέου Μεξικού, ξεκινά η εξονυχιστική έρευνα για την εντόπιση του ιθύνοντα νου πίσω από το ειδεχθές έγκλημα, κάτι που οδηγεί σε επιπλοκές και συγκρούσεις μεταξύ του αρχηγού της Αστυνομίας, Κάρτερ, του ντετέκτιβ Ορτέγκα και του πράκτορα Πέτροβικ, τριών ανθρώπων με τελείως διαφορετική μεθοδολογία και agenda.

ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ

Στη μεταπολεμική Ρώμη, παντρεμένη γυναίκα με τρία παιδιά ονειρεύεται ένα καλύτερο αύριο, ασφυκτιώντας στα αυστηρά δεσμά του πατριαρχικού περιβάλλοντος της εποχής.