FreeCinema

Follow us
16.062:14

Αυτούς τους ρόλους ποιος θα τους πάρει;


Οσκαρούχοι, υποψήφιοι για Όσκαρ ή εγκληματικά παραγνωρισμένοι από την Ακαδημία (και όχι μόνο) ηθοποιοί φλερτάρουν με μερικούς από τους πιο περιζήτητους ρόλους της επόμενης χρονιάς…

Η Lionsgate, αφού ξεκαθάρισε πως παρά την είδηση που κυκλοφόρησε ότι ο καταλυτικός – στο δεύτερο μέρος της τριλογίας του «Αγώνες Πείνας», «Φωτιά» – ρόλος του Φίνικ Οντέρ παραμένει ορθάνοιχτος, επιβεβαίωσε πως, ναι: απέτεινε την πρώτη επίσημη πρόταση σε ηθοποιό να αναλάβει την ενσάρκωση ενός από τους άλλους, πρωτοεμφανιζόμενους στο sequel του φιλμ, χαρακτήρες. Πρόκειται για τον επίσης, ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο του Πλούταρχ Χέβενσμπι, που αντικαθιστά το μακαρίτη Σενέκα Κρέιν (Γουές Μπέντλεϊ) ως Διοργανωτής των Αγώνων, με κρυφή όμως ατζέντα. Η πρόταση έγινε στο βραβευμένο με Όσκαρ Φίλιπ Σίμουρ Χόφμαν («Truman Capote»), ο οποίος μόλις ολοκλήρωσε μια – εμπορικά και καλλιτεχνικά – επιτυχημένη θεατρική σεζόν, πρωταγωνιστώντας στο «Θάνατο του Εμποράκου». Αν τελικά δεχτεί τον εν λόγω ρόλο, θα πρέπει να δεσμευτεί για σχετικά μεγάλο, χρονικό διάστημα, αφού ο Πλούταρχ δηλώνει βροντερό παρών και στο τρίτο και τελευταίο μέρος των «Αγώνων Πείνας».

Μια ανάσα μακριά από την ενυπόγραφη, δια συμβολαίου, συμφωνία συμμετοχής στο καινούργιο πόνημα του Μάρτιν Σκορσέζε, «The Wolf of Wall Street», φέρεται πως είναι ο περσινός, οσκαρικός θριαμβευτής στον πρώτο ρόλο (χάρη στον αντίπαλο του σκορσεζικού «Hugo», «The Artist»), Ζαν Ντιζαρντέν. Σύμφωνα με το Variety, o Γάλλος ηθοποιός θα ερμηνεύσει έναν παραπλανητικό γλυκό, Ελβετό τραπεζίτη που συμμετείχε στο ξέπλυμα κεφαλαίων, στο οποίο επιδιδόταν η χρηματιστηριακή εταιρεία του φιλόδοξου Τζόρνταν Μπέλφορτ. Τον πρωταγωνιστικό ρόλο του τελευταίου (που υπήρξε αληθινό πρόσωπο και στου οποίου τα απομνημονεύματα βασίζεται το δια χειρός Τέρενς – «Boardwalk Empire» – Γουίντερ σενάριο) έχει ήδη αναλάβει το νέο (μετά το Ρόμπερτ ΝτεΝίρο) alter-ego του θρυλικού σκηνοθέτη, Λεονάρντο ΝτιΚάπριο, ενώ τον πράκτορα του FBI που τον κατατρέχει, ερμηνεύει ο βραβευμένος με EMMY Κάιλ Τσάντλερ (του τηλεοπτικού, «Friday Night Lights» και του κινηματογραφικού «Super 8»).

Τέλος, καμία αμφιβολία δεν υπάρχει, πια, για το ποιες κυρίες θα ενσαρκώσουν την πρωταγωνιστική, ανίερη τετράδα της καινούργιας, σύγχρονης, κινηματογραφικής διασκευής του μυθιστορήματος του Στίβεν Κινγκ, «Carrie», που ήδη γυρίζεται. Τριανταέξι ολόκληρα χρόνια μετά την εμβληματική «Έκρηξη Οργής» του Μπράιαν Ντε Πάλμα και της πανταχόθεν κακοποιημένης, ανεξέλεγκτα τηλεκινητικής, ντροπαλής έφηβης Κάρι/Σίσι Σπέισεκ, της εμμονοληπτικής, απρόσιτης μητέρας της, Μάργκαρετ/Πάιπερ Λόρι, της συμπαθούς, καλοπροαίρετης και συναισθηματικά πάντα διαθέσιμης γυμνάστριας της, Κας Κόλινς/Μπέτι Μπάκλεϊ και της μοχθηρής συμμαθήτριας της, Κρις/Νάνσι Άλεν, μια νέα γενιά κινηματογραφιστών παίρνει τα ηνία, μπροστά και πίσω από την κάμερα. Σε σκηνοθεσία της φειδωλά παραγωγικής δημιουργού του επίσης εμβληματικού «Boys Don’t Cry» (1999), Κίμπερλι Πιρς, η Κλόι Γκρέις Μορέτς («Dark Shadows») γίνεται η Κάρι (την βλέπεις στη φωτογραφία της teaser αφίσας), η Τζουλιάν Μουρ η μητέρα της, ενώ για τους ρόλους των Κόλινς και Κρις, μόλις υπέγραψαν η (θαυμάσια στους «Απογόνους» και μάλλον ανεκμετάλλευτη από το Χόλιγουντ) Τζούντι Γκριρ και η σχετικά νεοφώτιστη Πόρσια Ντάμπλντεϊ («Youth in Revolt).