FreeCinema

Follow us

ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ (2012)

(CONTRABAND)

  • ΕΙΔΟΣ: Περιπέτεια
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μπάλτασαρ Κορμάκουρ
  • ΚΑΣΤ: Μαρκ Γουόλμπεργκ, Κέιτ Μπέκινσεϊλ, Μπεν Φόστερ, Τζιοβάνι Ριμπίσι, Κέιλεμπ Λάντρι Τζόουνς, Τζέι Κέι Σίμονς
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 109’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: UIP

Στη Νέα Ορλεάνη, πρώην εξπέρ στο λαθρεμπόριο πλέον τίμιος ξαναμπαίνει στο τριπάκι για να σώσει από ναρκωέμπορα μπλεγμένο κουνιαδάκι. Όταν εμπιστευθεί γυναίκα και παιδιά σε φιλαράκι και το παίξει ναυτικός με μιλημένους πλοίου που πάει στον Παναμά για να φορτώσει πλαστό χρήμα, θα του σκάσει, ωστόσο, πακετάκι.

Οι ημιπαλιοδουλειές του μεγαλύτερου σκηνοθετικού μούτρου της Ισλανδίας γίνονται πια στο Χόλιγουντ: τα πειστήρια στο remake μίας πρώην μπάζας του («Reykjavik – Rotterdam»), για ένα καραβίσιο νουάρ με χιούμορ θρίλερ δράσης «κρύβε λόγια» τράνζιτ διακρατικών παρανομιών, «το σόι μου μέσα» εκβιασμών, διακινδυνεύσεων και απειλών, λάου λάου container προδοσιών και συνεχών τελωνειακών ή insider σπείρας στραβών.

Ο σκυλοπνίχτης δίνει στίγμα στη στόρι διώρυγα «Ε γιαλέσα, όλα μέσα» («The A-Team» και «Η Συμμορία των Δεκατριών» στην ίδια καμπίνα), στο μπάρκο σκηνοθεσίας σαν Τόνι Σκοτ στο πιο ξέπνοο (να μη σου πω ναυαγισμένο) και στο ensemble από τα… «παιδιά του Πειραιά», με καπετάν – φασαρία τον Γουόλμπεργκ, ναύλους τυποποίησης (πάλι;) για τους Φόστερ και Ριμπίσι, ενώ η Μπέκινσεϊλ εξόκειλε σε θύμα (ως σύζυγος/μάνα). Δεν είναι και τελείως για το… μούτσο, δέξου τα διατρητικά πυρά, ας πούμε, ενός στάκαμαν στιλ «Κλέφτες κι Αστυνόμοι» λάτιν βούτας, μα αυτή η από θαλάσσης «επιχείρηση» αποφέρει ασήμαντη λεία. Ανακρούεις πρύμναν. Με ευκολία…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Είσαι του σαλονιού (έχεις pc «ανοιχτό» συνδεδεμένο στο home cinema) και του λιμανιού (έχεις φυλλάδιο ακόμα κι έκανες μία φορά σε τσιγαράδικο); Ρίξε άγκυρα. Οι άλλοι, περάστε το στη ζούλα…


MORE REVIEWS

ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ

Ο Καλέμπ, νεαρός κάτοικος του ελαφρώς γκετοποιημένου κτηριακού συγκροτήματος Les Arenes de Picasso, λίγο έξω από το Παρίσι, με αδυναμία στο να συλλέγει εξωτικά έντομα, φέρνει στο διαμέρισμά του μια σπάνια αράχνη άκρως επικίνδυνη και δηλητηριώδη, η οποία αναπαράγεται με απίστευτη ευκολία και ταχύτητα. Επίσης, τα τέκνα της… μεγαλώνουν αφύσικα!

ΓΚΑΡΦΙΛΝΤ: ΓΑΤΟΣ ΜΕ ΠΕΤΑΛΑ

Ο Γκάρφιλντ θυμάται τα παιδικά του χρόνια, όταν μια βροχερή νύχτα έχασε τον αλητόγατο μπαμπά του, Βικ, και η μυρωδιά μιας πιτσαρίας τον οδήγησε στην αγκαλιά του μοναχικού Τζον κι ενός παντοτινού σπιτικού, μέχρι να προστεθεί στην παρέα τους και ο αγαθός σκύλος Όντι. Η κανονικότητα των δύο τετράποδων θ’ ανατραπεί όταν πέσουν θύματα απαγωγής και αναγκαστούν να γίνουν πιόνια μιας παράτολμης ληστείας με… δεσμούς από το παρελθόν!

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

MR KLEIN

MR KLEIN

Ο Μαρκ ο Γουόλμπεργκ το ξέρει τόσο καλά το λαθρεμπόριο, που τον εκβιάζουνε να κάνει μια τελευταία δουλίτσα με πλαστά. Έπαιζε και η Μπέκινσεϊλ. Χωρίς κολάν. Όσο μούφα και να’ ναι το έργο, δε βάζεις τη Μπέκινσεϊλ χωρίς κολάν, ρε φίλε!