FreeCinema

Follow us

ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ (2012)

(CONTRABAND)

  • ΕΙΔΟΣ: Περιπέτεια
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μπάλτασαρ Κορμάκουρ
  • ΚΑΣΤ: Μαρκ Γουόλμπεργκ, Κέιτ Μπέκινσεϊλ, Μπεν Φόστερ, Τζιοβάνι Ριμπίσι, Κέιλεμπ Λάντρι Τζόουνς, Τζέι Κέι Σίμονς
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 109’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: UIP

Στη Νέα Ορλεάνη, πρώην εξπέρ στο λαθρεμπόριο πλέον τίμιος ξαναμπαίνει στο τριπάκι για να σώσει από ναρκωέμπορα μπλεγμένο κουνιαδάκι. Όταν εμπιστευθεί γυναίκα και παιδιά σε φιλαράκι και το παίξει ναυτικός με μιλημένους πλοίου που πάει στον Παναμά για να φορτώσει πλαστό χρήμα, θα του σκάσει, ωστόσο, πακετάκι.

Οι ημιπαλιοδουλειές του μεγαλύτερου σκηνοθετικού μούτρου της Ισλανδίας γίνονται πια στο Χόλιγουντ: τα πειστήρια στο remake μίας πρώην μπάζας του («Reykjavik – Rotterdam»), για ένα καραβίσιο νουάρ με χιούμορ θρίλερ δράσης «κρύβε λόγια» τράνζιτ διακρατικών παρανομιών, «το σόι μου μέσα» εκβιασμών, διακινδυνεύσεων και απειλών, λάου λάου container προδοσιών και συνεχών τελωνειακών ή insider σπείρας στραβών.

Ο σκυλοπνίχτης δίνει στίγμα στη στόρι διώρυγα «Ε γιαλέσα, όλα μέσα» («The A-Team» και «Η Συμμορία των Δεκατριών» στην ίδια καμπίνα), στο μπάρκο σκηνοθεσίας σαν Τόνι Σκοτ στο πιο ξέπνοο (να μη σου πω ναυαγισμένο) και στο ensemble από τα… «παιδιά του Πειραιά», με καπετάν – φασαρία τον Γουόλμπεργκ, ναύλους τυποποίησης (πάλι;) για τους Φόστερ και Ριμπίσι, ενώ η Μπέκινσεϊλ εξόκειλε σε θύμα (ως σύζυγος/μάνα). Δεν είναι και τελείως για το… μούτσο, δέξου τα διατρητικά πυρά, ας πούμε, ενός στάκαμαν στιλ «Κλέφτες κι Αστυνόμοι» λάτιν βούτας, μα αυτή η από θαλάσσης «επιχείρηση» αποφέρει ασήμαντη λεία. Ανακρούεις πρύμναν. Με ευκολία…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Είσαι του σαλονιού (έχεις pc «ανοιχτό» συνδεδεμένο στο home cinema) και του λιμανιού (έχεις φυλλάδιο ακόμα κι έκανες μία φορά σε τσιγαράδικο); Ρίξε άγκυρα. Οι άλλοι, περάστε το στη ζούλα…


MORE REVIEWS

ΥΠΟΨΙΕΣ

Ακαταμάχητος playboy «τυλίγει» γοητευτική κληρονόμο, παντρεύονται, όμως σταδιακά εκείνη υποψιάζεται ότι ο μοναδικός του στόχος είναι να τη σκοτώσει.

ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ

Η Κάρολ, μια υπερευαίσθητη νεαρή κοπέλα που δουλεύει σε ινστιτούτο αισθητικής και συγκατοικεί με την αδελφή της σ’ ένα λονδρέζικο διαμέρισμα, απομονώνεται σταδιακά από τον κοινωνικό περίγυρο, εξαιτίας της αποστροφής της προς τους άνδρες και το σεξ. Ο διαρκώς αυξανόμενος εγκλεισμός της, όμως, θα την βυθίζει όλο και περισσότερο στην παράνοια.

ΠΟΥ ΠΑΩ ΠΑΛΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ;

Κατά το δελτίο Τύπου, «ένας δημόσιος υπάλληλος από μικρός ονειρευόταν να δουλέψει για το κράτος και το κατάφερε! Τώρα ζει μία άνετη ζωή και απολαμβάνει τα προνόμιά του. Όλα αυτά μέχρι την ημέρα που η Κυβέρνηση θα αποφασίσει να καταργήσει την υπηρεσία του».

Ο ΚΑΚΟΣ ΜΠΕΛΑΣ

Πληρωμένος δολοφόνος πιάνει δωμάτιο ξενοδοχείου έναντι δικαστικού μεγάρου, προκειμένου να καθαρίσει μάρτυρα που ετοιμάζεται να κελαηδήσει. Ο αυτοκτονικός γείτονάς του, όμως, τού κάνει τη ζωή κόλαση.

ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΣΩ

Άπαξ της αποφυλάκισής του, πρώην κατάδικος επιχειρεί να μπει στον ίσιο δρόμο. Παντρεύεται την πιστή του αγαπημένη, πιάνει δουλειά, νοικοκυρεύεται, σύντομα όμως ανακαλύπτει πως ο κόσμος είναι άδικος για τους πρώην κατάδικους που επιχειρούν να μπουν στον ίσιο δρόμο...

MR KLEIN

MR KLEIN

Ο Μαρκ ο Γουόλμπεργκ το ξέρει τόσο καλά το λαθρεμπόριο, που τον εκβιάζουνε να κάνει μια τελευταία δουλίτσα με πλαστά. Έπαιζε και η Μπέκινσεϊλ. Χωρίς κολάν. Όσο μούφα και να’ ναι το έργο, δε βάζεις τη Μπέκινσεϊλ χωρίς κολάν, ρε φίλε!