FreeCinema

Follow us

ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ (2011)

  • ΕΙΔΟΣ: Δράμα
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Δημήτρης Αθανίτης
  • ΚΑΣΤ: Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Νικολίτσα Ντρίζη, Κατερίνα Φωτιάδη, Ερρίκος Λίτσης
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 90’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ

Οι ζωές μίας Ρωσίδας πόρνης που σχεδιάζει διαφυγή στον Καναδά με το φίλο της, μίας κόρης χωρισμένων με αναστολές για τον προσεχή γάμο της και μίας νέας επιστήμονα, αιφνίδια γνώστριας του τραγικού τέλους της σχέσης των γονιών της, τέμνονται στη σημερινή Αθήνα.

Συχνά φωτογενής άσκηση ατμοσφαιρών αλλά άφτιαχτης ιστορίας και ημικακοποιημένης μυθοπλασίας, η πιο παστρικιά (εν σχέσει προς τις δύο… τελευταίες dv απόπειρές του) επιστροφή στα 16mm για τον ανάγκα (προσ)γειωμένο πλέον visionaire του 90’s cult «Καμιά Συμπάθεια Για το Διάβολο», σύνολα δε βγάζει προς τα έξω τον καλύτερο εαυτό της, ως τρόικα μπούστων σε εμπλοκή και λούκι κόμβο αποδοχών εν είδει ενηλικίωσης ντουβρουτζά ελέω αντρικού family δάκτυλου.

Τουλάχιστον, εάν μόνο ως πρόπλασμα η Ρεμπέκα Λι Μίλερ (στη σκιαγράφηση περσόνων) φοράει μπλε του κοβαλτίου ματιάζοντας Μάικλ Αλμερέιντα (στην αφήγηση) ενώ το μοτίβο – γενεσιουργού κακών – ενοχής του αρσενικού χύνεται γραφικά στα σούξου μούξου σωματεμπορίας και ανεπαρκώς στην πατρική πληγή – αίτιο ανάσχεσης μελλόνυμφης, «Είναι Στιγμές» που «σ’ έχει»: η καθοδήγηση καίριων βλεμμάτων και στησίματος διανομής, το αισθαντικού μινόρε λάιτ μοτίφ μαζί με τον εν γένει σχεδιασμό ηχοεπένδυσης και η «Θηλυκή Εταιρεία» Αϊδίνη, Ντρίζη και Φωτιάδη, η οποία υποφέρει πειστικά κι ελκυστικά. Φωνάζει, πάντως, ότι χρειαζόταν δουλειά μέσα της για να ωριμάσει αυτή η «ύπαρξη». Τα τραύματά της χαίνουν…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Φοιτήτρια ψυχολογίας με κρυφό φθόνο του πέους καμμία, κορίτσια; Ένα τοσοδά θα την αγγίξει. Σκηνοθέτη στη γύρα για θηλυκά που να «τα λένε», κόψε κι εσύ φάτσες. Ψάχνεις το επόμενο «Τανγκό των Χριστουγέννων»; Θα τραβήξεις χοντρό ζόρι…


MORE REVIEWS

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΝΕΥΜΑ

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών της διακοπών, η μικρή Σαλομέ βιώνει τον θάνατο της αγαπημένης της γιαγιάς. Εν μέσω οικογενειακών φιλονικιών περί των διαδικαστικών της κηδείας, το πνεύμα της μακαρίτισσας «στοιχειώνει» την αθώα πιτσιρίκα.

MR KLEIN

MR KLEIN

Ελληνικό. Με κόβεις; «Σε κάθε ταινία μου, νιώθω την ανάγκη να βάλω τις ηρωίδες μου, τους ήρωες μου, να κοιτάξουν τον μπλε ουρανό επίμονα», λέει ο σκηνοθέτης. Αυτό έκανα κι εγώ.