FreeCinema

Follow us

ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ (2011)

  • ΕΙΔΟΣ: Δράμα
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Δημήτρης Αθανίτης
  • ΚΑΣΤ: Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Νικολίτσα Ντρίζη, Κατερίνα Φωτιάδη, Ερρίκος Λίτσης
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 90’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ

Οι ζωές μίας Ρωσίδας πόρνης που σχεδιάζει διαφυγή στον Καναδά με το φίλο της, μίας κόρης χωρισμένων με αναστολές για τον προσεχή γάμο της και μίας νέας επιστήμονα, αιφνίδια γνώστριας του τραγικού τέλους της σχέσης των γονιών της, τέμνονται στη σημερινή Αθήνα.

Συχνά φωτογενής άσκηση ατμοσφαιρών αλλά άφτιαχτης ιστορίας και ημικακοποιημένης μυθοπλασίας, η πιο παστρικιά (εν σχέσει προς τις δύο… τελευταίες dv απόπειρές του) επιστροφή στα 16mm για τον ανάγκα (προσ)γειωμένο πλέον visionaire του 90’s cult «Καμιά Συμπάθεια Για το Διάβολο», σύνολα δε βγάζει προς τα έξω τον καλύτερο εαυτό της, ως τρόικα μπούστων σε εμπλοκή και λούκι κόμβο αποδοχών εν είδει ενηλικίωσης ντουβρουτζά ελέω αντρικού family δάκτυλου.

Τουλάχιστον, εάν μόνο ως πρόπλασμα η Ρεμπέκα Λι Μίλερ (στη σκιαγράφηση περσόνων) φοράει μπλε του κοβαλτίου ματιάζοντας Μάικλ Αλμερέιντα (στην αφήγηση) ενώ το μοτίβο – γενεσιουργού κακών – ενοχής του αρσενικού χύνεται γραφικά στα σούξου μούξου σωματεμπορίας και ανεπαρκώς στην πατρική πληγή – αίτιο ανάσχεσης μελλόνυμφης, «Είναι Στιγμές» που «σ’ έχει»: η καθοδήγηση καίριων βλεμμάτων και στησίματος διανομής, το αισθαντικού μινόρε λάιτ μοτίφ μαζί με τον εν γένει σχεδιασμό ηχοεπένδυσης και η «Θηλυκή Εταιρεία» Αϊδίνη, Ντρίζη και Φωτιάδη, η οποία υποφέρει πειστικά κι ελκυστικά. Φωνάζει, πάντως, ότι χρειαζόταν δουλειά μέσα της για να ωριμάσει αυτή η «ύπαρξη». Τα τραύματά της χαίνουν…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Φοιτήτρια ψυχολογίας με κρυφό φθόνο του πέους καμμία, κορίτσια; Ένα τοσοδά θα την αγγίξει. Σκηνοθέτη στη γύρα για θηλυκά που να «τα λένε», κόψε κι εσύ φάτσες. Ψάχνεις το επόμενο «Τανγκό των Χριστουγέννων»; Θα τραβήξεις χοντρό ζόρι…


MORE REVIEWS

ΓΚΟΤΖΙΛΑ x ΚΟΝΓΚ: Η ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ

Ένα μυστηριώδες σήμα (κινδύνου;) έρχεται από τα βάθη της Κοίλης Γης και καλεί την ερευνητική ομάδα που προστατεύει τον Κονγκ στη Νήσο του Κρανίου να βρεθεί στα έγκατα αχαρτογράφητων περιοχών, ελπίζοντας να μην αναμειχθεί και ο Γκοτζίλα, προκαλώντας νέες επικές μάχες.

ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΚΟΡΜΙΑ

Ποια είναι τα όρια των δικαιωμάτων μας επάνω στο ίδιο μας το σώμα, σε συνάρτηση με τις ανά την Ευρώπη υπάρχουσες νομοθετικές ρυθμίσεις που ορίζουν το πόσο αυτό μας ανήκει; Ένα έργο τεκμηρίωσης που επιχειρεί να θίξει και να απαντήσει σε πολλά νομικά και ηθικά διλλήματα… ζωής και θανάτου.

ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Μπολόνια, 1858. Εξάχρονο αγόρι οικογένειας Εβραίων τίθεται αναγκαστικά υπό την επιμέλεια του Πάπα, προκειμένου να μεγαλώσει σύμφωνα με τις αρχές της Καθολικής Εκκλησίας. Οι γονείς του θα κάνουν τα πάντα για να το πάρουν πίσω, όμως, η κόντρα με την παπική Ρώμη δεν είναι απλή υπόθεση.

Η ΧΙΜΑΙΡΑ

Φυλακόβιος αρχαιοκάπηλος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος, όπου ξαναβρίσκοντας την παλιοπαρέα των συναδέλφων του, ξηγιέται… παλιά του τέχνη κόσκινο. Ή μήπως κυνηγάει χίμαιρες;

ΚΟΥΚΛΕΣ ΤΗΣ ΔΡΕΣΔΗΣ

Νεαρή δημοσιογράφος ερωτεύεται αιρετικής στάσης ζωγράφο και performance artist. Όταν η δεύτερη πεθαίνει, η πρώτη αγωνίζεται να νικήσει την ελληνική γραφειοκρατία, ζητώντας να παραλάβει τη σορό της αγαπημένης της συντρόφου.

MR KLEIN

MR KLEIN

Ελληνικό. Με κόβεις; «Σε κάθε ταινία μου, νιώθω την ανάγκη να βάλω τις ηρωίδες μου, τους ήρωες μου, να κοιτάξουν τον μπλε ουρανό επίμονα», λέει ο σκηνοθέτης. Αυτό έκανα κι εγώ.