FreeCinema

Follow us

ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ (2011)

  • ΕΙΔΟΣ: Δράμα
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Δημήτρης Αθανίτης
  • ΚΑΣΤ: Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Νικολίτσα Ντρίζη, Κατερίνα Φωτιάδη, Ερρίκος Λίτσης
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 90’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ

Οι ζωές μίας Ρωσίδας πόρνης που σχεδιάζει διαφυγή στον Καναδά με το φίλο της, μίας κόρης χωρισμένων με αναστολές για τον προσεχή γάμο της και μίας νέας επιστήμονα, αιφνίδια γνώστριας του τραγικού τέλους της σχέσης των γονιών της, τέμνονται στη σημερινή Αθήνα.

Συχνά φωτογενής άσκηση ατμοσφαιρών αλλά άφτιαχτης ιστορίας και ημικακοποιημένης μυθοπλασίας, η πιο παστρικιά (εν σχέσει προς τις δύο… τελευταίες dv απόπειρές του) επιστροφή στα 16mm για τον ανάγκα (προσ)γειωμένο πλέον visionaire του 90’s cult «Καμιά Συμπάθεια Για το Διάβολο», σύνολα δε βγάζει προς τα έξω τον καλύτερο εαυτό της, ως τρόικα μπούστων σε εμπλοκή και λούκι κόμβο αποδοχών εν είδει ενηλικίωσης ντουβρουτζά ελέω αντρικού family δάκτυλου.

Τουλάχιστον, εάν μόνο ως πρόπλασμα η Ρεμπέκα Λι Μίλερ (στη σκιαγράφηση περσόνων) φοράει μπλε του κοβαλτίου ματιάζοντας Μάικλ Αλμερέιντα (στην αφήγηση) ενώ το μοτίβο – γενεσιουργού κακών – ενοχής του αρσενικού χύνεται γραφικά στα σούξου μούξου σωματεμπορίας και ανεπαρκώς στην πατρική πληγή – αίτιο ανάσχεσης μελλόνυμφης, «Είναι Στιγμές» που «σ’ έχει»: η καθοδήγηση καίριων βλεμμάτων και στησίματος διανομής, το αισθαντικού μινόρε λάιτ μοτίφ μαζί με τον εν γένει σχεδιασμό ηχοεπένδυσης και η «Θηλυκή Εταιρεία» Αϊδίνη, Ντρίζη και Φωτιάδη, η οποία υποφέρει πειστικά κι ελκυστικά. Φωνάζει, πάντως, ότι χρειαζόταν δουλειά μέσα της για να ωριμάσει αυτή η «ύπαρξη». Τα τραύματά της χαίνουν…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Φοιτήτρια ψυχολογίας με κρυφό φθόνο του πέους καμμία, κορίτσια; Ένα τοσοδά θα την αγγίξει. Σκηνοθέτη στη γύρα για θηλυκά που να «τα λένε», κόψε κι εσύ φάτσες. Ψάχνεις το επόμενο «Τανγκό των Χριστουγέννων»; Θα τραβήξεις χοντρό ζόρι…


MORE REVIEWS

ΝΥΧΤΕΣ ΠΡΕΜΙΕΡΑΣ 2022

Το κορυφαίο ετήσιο κινηματογραφικό γεγονός της πρωτεύουσας είναι ξανά εθιμικά πιστό στο ραντεβού του με το κοινό, εκ νέου και υγειονομικών συνθηκών επιτρεπουσών σε χειμερινές αίθουσες αποκλειστικά (ΑΣΤΟΡ, ΔΑΝΑΟ, ΙΝΤΕΑΛ, ΤΡΙΑΝΟΝ και, φέτος για πρώτη φορά, ΑΣΤΥ).

ΧΑΜΟΓΕΛΑ

Νοσοκομειακή ψυχίατρος καλείται να εξετάσει νεοεισαχθείσα σε κατάσταση κρίσης, η οποία πιστεύει πως κάποια υπερφυσική δύναμη «καταλαμβάνει» τα πρόσωπα των ανθρώπων γύρω της, με αναγνωρίσιμο χαρακτηριστικό ένα αρρωστημένο χαμόγελο. Έξαφνα, αυτοκτονεί μπροστά στα μάτια της κι εκείνη υποψιάζεται πως πρόκειται για ένα είδος «κατάρας» που, πλέον, πέρασε σ’ αυτήν!

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΛΑ

Η Χίλντι, μετά την απεξάρτησή της από το αλκοόλ, ανασυνθέτει την καριέρα της στη Νέα Αγγλία, επαναπροσδιορίζοντας αξίες οικημάτων και ζωής, μιλώντας απευθείας στην κάμερα, «στα κορίτσια της» (δύο πανέμορφα σκυλιά και όχι στις κόρες της), στον ψυχίατρο της περιοχής και στον Φρανκ, ένα παλιό της flirt που αναθερμαίνεται. Το οικογενειακό (και όχι μόνο) περιβάλλον θα εκφράσει ανησυχία και gay πρώην σύζυγος θα παρευρεθεί σε δείπνο, κατά το οποίο η Χίλντι μας εξηγεί γιατί τους άφησε να τη στείλουν στην απεξάρτηση και πώς είναι η ζωή της τώρα.

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΒΑΣΙΛΙΑΣ

Μία δραματοποιημένη απόπειρα καταγραφής της ιστορίας των Αγκότζι, μιας αποκλειστικά γυναικείας ομάδας πολεμιστριών οι οποίες προστάτευαν το Αφρικανικό Βασίλειο της Δαχομέης, από τον 17ο έως τον 19ο αιώνα.

Η ΦΛΕΓΟΜΕΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Όταν δεξαμενή άντλησης πετρελαίου στις νορβηγικές ακτές καταρρέει, διασώστες και ερευνητές ανακαλύπτουν πως το γεγονός οφείλεται σε κάτι που υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια του συνηθισμένου ατυχήματος.

MR KLEIN

MR KLEIN

Ελληνικό. Με κόβεις; «Σε κάθε ταινία μου, νιώθω την ανάγκη να βάλω τις ηρωίδες μου, τους ήρωες μου, να κοιτάξουν τον μπλε ουρανό επίμονα», λέει ο σκηνοθέτης. Αυτό έκανα κι εγώ.