FreeCinema

Follow us
26.1114:00

Απλά μαθήματα σκηνογραφίας για ταινίες περιόδου.


Η set decorator Ρίνα ΝτιΆντζελο, εκ των συντελεστών της τελευταίας ταινίας του Γουές Άντερσον, «Η Γαλλική Αποστολή», αλλά και του επερχόμενου «West Side Story» σε σκηνοθεσία Στίβεν Σπίλμπεργκ, αποκαλύπτει μερικά από τα μυστικά της δουλειάς της ως προς τη σκηνογραφική διαμόρφωση των locations σε έργα περιόδου.

Το 2016 προτάθηκε για Όσκαρ καλύτερης σκηνογραφίας για τη «Γέφυρα των Κατασκόπων» του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Του χρόνου μάλλον θα ακουστεί ξανά το όνομά της στις υποψηφιότητες, καθώς συμμετέχει ως set decorator στις ταινίες «Η Γαλλική Αποστολή» του Γουές Άντερσον και «West Side Story» του Σπίλμπεργκ. Και τα δύο έργα μας μεταφέρουν στις χρονικές περιόδους της δεκαετίας του ’50 και του ’60, στις οποίες η Ρίνα ΝτιΆντζελο δείχνει να έχει εξαιρετικές γνώσεις.

Για λογαριασμό του INSIDER, η ΝτιΆντζελο μπήκε στο Eclectic / Encore Props του Λονγκ Άιλαντ, στη γειτονιά του Κουίνς, και γύρισε ένα κατατοπιστικότατο video για το πώς μπορεί κανείς να μεταμορφώνει δρόμους (της Νέας Υόρκης, κυρίως) του σήμερα για τις ανάγκες κινηματογραφικών γυρισμάτων, όταν η δράση των φιλμ μπαίνει σε μια κάποια «χρονοκάψουλα» του παρελθόντος και απαιτούνται προσαρμογές στο τότε.

Βραβευμένη για τη δουλειά της στην τηλεοπτική σειρά «Mad Men», η ΝτιΆντζελο δείχνει πόση φροντίδα θέλει η αναπαράσταση περιόδου, όταν δεν καταφεύγεις στα «σβησίματα» των ψηφιακών εφέ. Πατήστε play (στη video gallery, πάνω δεξιά, κλασικά) και απολαύστε μερικά από τα μυστικά της σκηνογραφίας που οι μεγάλες παραγωγές του Χόλιγουντ οφείλουν να προσέχουν λεπτομερώς, για να μην γίνονται ρεζίλι ολόκληρες ταινίες στα μάτια των πιο προσεκτικών θεατών. Μην το παρακολουθήσουν άνθρωποι που κάνουν παρόμοιο επάγγελμα στην Ελλάδα, διότι θα βάλουν τα κλάματα…