FreeCinema

Follow us
04.024:00

Super Bowl Movie Trailers 2013.


Ήταν η Κυριακή που ολόκληρη η Αμερική δεν το κουνάει από το σπίτι για να παρακολουθήσει το μεγάλο παιχνίδι του πρωταθλήματος στο football. Και, παραδοσιακά, η βραδιά του Super Bowl είναι για τα χολιγουντιανά studios και η καλύτερη πασαρέλα των ανοιξιάτικων και καλοκαιρινών blockbusters της χρονιάς.

Πως μπορείς να κάνεις τους φιλάθλους να τσιρίζουν από ενθουσιασμό ακόμη και την ώρα των… διαφημίσεων, κατά τη διάρκεια του σημαντικότερου αγώνα της χρονιάς για το αμερικάνικο football; Βάζε στα breaks ολοκαίνουργια spots από τα πιο καραμπινάτα blockbusters των επόμενων μηνών! Εδώ, κάθε 30 δευτερόλεπτα σημαίνουν, κατά μέσο όρο, 3.800.000 δολάρια! Κι αν κερδίσεις αυτό το «παιχνίδι» των εντυπώσεων, τότε, το box-office θα σε ανταμείψει ακόμη περισσότερο…

Ανάμεσα στην πληθώρα των TV spots που έκαναν το ντεμπούτο τους χθες το βράδυ στις ΗΠΑ, λοιπόν, μια χούφτα κινηματογραφικών παραγωγών αψήφησε το κόστος του τηλεοπτικού χρόνου και έπεσε με τα μούτρα στο επιθετικό promotion: το θρίλερ «Snitch» με το μπρατσαρά Ντουέιν Τζόνσον (από τη Summit), τα «The Lone Ranger», «Oz the Great and Powerful» και «Iron Man 3» ως το βαρύ πυροβολικό της Disney, τα «World War Z» και «Star Trek Into Darkness» από το… μέτωπο της Paramount και, τέλος, από τη Universal, μια πρώτη ματιά από το «Fast and Furious 6» που ετοιμάζεται να χώσει γκάζια στα τέλη του Μάη.

Επειδή εμείς το έχουμε «γραμμένο» το football (μη σου πω όχι μόνο το αμερικάνικο…), κατευθύνσου προς τη video gallery πάνω δεξιά και πάτα play για να δεις αυτά τα νέα spots των ταινιών που θα τραντάξουν πιο δυνατά τα καθίσματα των κινηματογραφικών αιθουσών σε λίγους μήνες.

Η ετυμηγορία; Ποιος πήρε το «παιχνίδι» και σκόραρε με τρόπο που κανείς δεν περίμενε; Το extended Super Bowl look του «Iron Man 3», με τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ να κάνει στην κυριολεξία αυτό που υποσχόταν το διαφημιστικό: να προσθέτει μερικά δευτερόλεπτα «νεκρού χρόνου», στα οποία ρίχνει ματιές στην κάμερα σε… extended διάρκεια! Εντάξει. Είναι ο βασιλιάς του cool, προσκυνάμε, δεν υπάρχει, κλαίμε και όλα τα σχετικά.