FreeCinema

Follow us
25.0620:53

Spider-spotting!


Βάζεις τον τοίχο; Βάζουν το… Spider-Man! Το promo του επερχόμενου «The Amazing Spider-Man» παίρνει τους δρόμους στις ΗΠΑ. Κυριολεκτικά!

Η τεράστια, κόκκινη σκιά μιας αράχνης έκανε αυτές τις μέρες την εμφάνισή της σε μεγάλες αμερικανικές πόλεις, φανερώνοντας, στο τέλος, το σκοπό της: είναι ακόμη ένας τρόπος για teasing από τη Sony προς το κοινό που περιμένει εναγωνίως τον ερχομό του «The Amazing Spider-Man» του Μαρκ Γουέμπ.

Ανοίγοντας νέους δρόμους στις μεθόδους προωθητικών ενεργειών ή και τα όρια της outdoor διαφήμισης, το studio πρόβαλε μια διαφάνεια με το σήμα του καινούργιου Spider-Man σε δημόσιους χώρους πόλεων όπως η Νέα Υόρκη, το Σικάγο και η Ουάσιγκτον. Στις δύο πρώτες περιπτώσεις, η γέφυρα του Μανχάταν ή ένα απλό κτίριο δεν προκαλούν συζητήσεις ή το όποιο controversy. Στην τρίτη, όμως, η χρήση του εθνικού, ιστορικού μνημείου του Washington Memorial, πυροδοτεί επικριτικά σχόλια.

Ο μαρμάρινος οβελίσκος που στήθηκε προς τιμήν του πρώτου Προέδρου της Αμερικής, έκανε 40 χρόνια για να ολοκληρωθεί και παραμένει ο υψηλότερος του είδους του στον πλανήτη, πέραν της πατριωτικής σημασίας που τον βαραίνει επί σειρά δεκαετιών. Η αλήθεια είναι πως το θέαμα που προσφέρει είναι εντυπωσιακό και οι μαρκετίστες θα πρέπει να έτριβαν τα χέρια τους για το κατόρθωμα της πρωτιάς αυτής. Υπήρξαν, όμως, και οι διαφωνούντες που θορυβήθηκαν από την κίνηση, πρεσβεύοντας πως το χρήμα δεν μπορεί ν’ αγοράζει τα πάντα…

Άραγε, αν το ίδιο διαφημιστικό τρικ εμφανιζόταν στο κέντρο της Αθήνας, πού θα ήθελες να το δεις; Ή πού θα σε ενοχλούσε να το δεις; Σχολίασε, είμαστε περίεργοι.

Το «The Amazing Spider-Man» κάνει πρεμιέρα στους ελληνικούς κινηματογράφους (και σε 3D) από τις 12 Ιουλίου.