FreeCinema

Follow us

ΓΑΜΟΣ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ (2012)

(UN PLAN PARFAIT)

  • ΕΙΔΟΣ: Ρομαντική Κομεντί
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Πασκάλ Σομέιγ
  • ΚΑΣΤ: Ντιάνε Κρούγκερ, Ντανί Μπουν, Αλίς Πολ, Ρομπέρ Πλανιόλ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 104'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD

Νεαρή όμορφη οδοντίατρος ετοιμάζεται να παντρευτεί τον αγαπημένο της συνάδελφο. Για να αποφύγει, όμως, την οικογενειακή κατάρα που λέει ότι ο πρώτος γάμος είναι πάντα αποτυχημένος, αποφασίζει να παντρευτεί και να χωρίσει στο πι και φι έναν άσχετο τύπο. Αλλά δεν της βγαίνει ακριβώς όπως το είχε σκεφτεί…

Συμπαθητικά τα είχε καταφέρει ο Πασκάλ Σομέιγ στο είδος της κοσμοπολίτικης ρομαντικής κομεντί με τον «Επαγγελματία Καρδιοκατακτητή» που είχε γυρίσει το 2010, με τον Ρομέν Ντουρίς και τη Βανέσα Παραντί. Με ένα αντίστοιχο καστ, επιχείρησε να προχωρήσει στο μονοπάτι των κλισέ της κομεντί. Μόνο που αυτή τη φορά η προσπάθεια δεν του βγήκε ούτε ενδιαφέρουσα, ούτε φρέσκια, ούτε συναισθηματική, ούτε αστεία. Το βασικό στοιχείο της αισθηματικής κομεντί, το ταίριασμα των αταίριαστων, δε λειτουργεί, επειδή οι αταίριαστοι πρωταγωνιστές… δεν ταίριαξαν ποτέ και σε τίποτα.

Το «εύρημα» της οικογενειακής κατάρας του πρώτου γάμου, όπως περιγράφεται, με τους πρωταγωνιστές απόντες, είναι σα να μην τους αφορά. Η αφήγηση της ιστορίας από το συνοδευτικό καστ και ο τρόπος με τον οποίο παίζεται στη συνέχεια από την Ντιάνε Κρούγκερ και τον Ντανί Μπουν είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Διαφορετικής νοοτροπίας ηθοποιοί, παραμένουν δυο ξένοι στο ίδιο πλάνο. Ο Μπουν με την υπερβολική, σωματική, γεμάτη γκριμάτσες ερμηνεία του από τη μία και η Κρούγκερ από την άλλη, που ανεπιτυχώς πασχίζει να ραγίσει την άψογη εικόνα της και να γίνει αστεία, δεν πείθουν ούτε στιγμή ότι μπορούν να γίνουν ακαταμάχητοι ο ένας στον άλλο.

Το σενάριο που βάζει την Κρούγκερ να αποφασίζει σε μια στιγμή να ταξιδέψει στην Κένυα και να βουτάει σε πισίνα ξενοδοχείου του Ναϊρόμπι φορώντας παρκά με γούνινο γιακά, είναι απελπιστικά ρουτινιάρικο και χωρίς ίχνος έμπνευσης. Πώς να το σώσει μια ηθοποιός που προσπαθεί φιλότιμα, αλλά δεν το έχει το κωμικό timing; Ό,τι μένει, είναι το ταξίδι των πρωταγωνιστών και της κάμερας σε διάφορα locations, στην αναζήτηση του διαζυγίου και την (οποία ανατροπή!) ανακάλυψη του έρωτα.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Χαζεύεις με την ομορφιά της Κρούγκερ; Συμπαθείς τα κλοουνίστικα καμώματα του Μπουν; Λες, «μα να μην παίζει πια πουθενά μια κομεντί;». Ίσως να μη σε πιάσουν τα νεύρα σου. Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα περάσουν 104′ και ακόμη θα ψάχνεις το αστείο.


MORE REVIEWS

ΕΝΚΑΝΤΟ: ΕΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΓΙΚΟΣ

Πολυπληθής κι ευτυχισμένη κολομβιανή οικογένεια, κάθε μέλος της οποίας διαθέτει μαγικά χαρίσματα, βρίσκεται προ του κινδύνου να τα χάσει ολοσχερώς! Κόρη αποκαρδιωμένη από την ατυχία της να είναι η μόνη που την τέχνη της μαγείας δεν κατέχει, βάζει μπρος σχέδιο σωτηρίας για όλους. Θα μαγέψει;

Ο ΟΙΚΟΣ GUCCI

Τα γεγονότα που οδήγησαν στην πληρωμένη δολοφονία του Μαουρίτσιο Γκούτσι και η ανάμειξη της πρώην συζύγου του Πατρίτσια Ρετζιάνι σ’ αυτήν, με φόντο τα μοχθηρά, οικονομικά παρασκήνια του κόσμου της μόδας.

ΠΡΑΣΙΝΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Μέσω αγγελίας, η Άννα πηγαίνει να πιάσει δουλειά στην ξεχασμένη από το χρόνο ψαροταβέρνα του Ρούλα (από το Χάρης). Λιγομίλητη, σχεδόν αντικοινωνική, μα με ικανότητα στη μαγειρική, η Άννα κερδίζει τους καθημερινούς πελάτες του μαγαζιού, κρατώντας καλά κρυμμένο το μυστικό της… απώλειας της μνήμης της!

ΜΙΚΡΑ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΟΓΑ

Ζευγάρι με μικρό παιδί, απότομα προσγειωμένο από τα ψηλά στα χαμηλά κοινωνικά, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, «υποδύεται» βίο ευμάρειας σε βίλα στην οποία ο σύζυγος εκτελεί χρέη επιστάτη. Για πόσο καιρό θ’ αντέξει αυτό το ψέμα;

ΕΝΑΣ ΗΣΥΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

Χήρος οινοποιός σε ακριτικό νησί, καταχρεωμένος και με προβλήματα επικοινωνίας με την 30χρονη κόρη του που παρατάει το στεφάνι της, πέφτει θύμα ομηρίας από επικίνδυνο δραπέτη. Για να την προστατεύσει, θα τον παρουσιάσει σαν τον καινούργιο του εργάτη και θ’ αφήσει το ψέμα να αιωρείται στην ατμόσφαιρα μέχρι να σκάσουν οι αναπόφευκτες συνέπειες.

MR KLEIN

MR KLEIN

Είναι, λέει, οικογενειακή κατάρα, που χωρίζουν όλες οι γυναίκες στο σόι με τον πρώτο τους γάμο. Πόσες δικαιολογίες βρίσκουν οι γκόμενες για ν’ αποδείξουν πως δεν είναι μπάζα, πια; Πίσω, μωρή γαλλικουριά!