FreeCinema

Follow us

ΓΑΜΟΣ ΣΕ ΔΟΣΕΙΣ (2012)

(UN PLAN PARFAIT)

  • ΕΙΔΟΣ: Ρομαντική Κομεντί
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Πασκάλ Σομέιγ
  • ΚΑΣΤ: Ντιάνε Κρούγκερ, Ντανί Μπουν, Αλίς Πολ, Ρομπέρ Πλανιόλ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 104'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD

Νεαρή όμορφη οδοντίατρος ετοιμάζεται να παντρευτεί τον αγαπημένο της συνάδελφο. Για να αποφύγει, όμως, την οικογενειακή κατάρα που λέει ότι ο πρώτος γάμος είναι πάντα αποτυχημένος, αποφασίζει να παντρευτεί και να χωρίσει στο πι και φι έναν άσχετο τύπο. Αλλά δεν της βγαίνει ακριβώς όπως το είχε σκεφτεί…

Συμπαθητικά τα είχε καταφέρει ο Πασκάλ Σομέιγ στο είδος της κοσμοπολίτικης ρομαντικής κομεντί με τον «Επαγγελματία Καρδιοκατακτητή» που είχε γυρίσει το 2010, με τον Ρομέν Ντουρίς και τη Βανέσα Παραντί. Με ένα αντίστοιχο καστ, επιχείρησε να προχωρήσει στο μονοπάτι των κλισέ της κομεντί. Μόνο που αυτή τη φορά η προσπάθεια δεν του βγήκε ούτε ενδιαφέρουσα, ούτε φρέσκια, ούτε συναισθηματική, ούτε αστεία. Το βασικό στοιχείο της αισθηματικής κομεντί, το ταίριασμα των αταίριαστων, δε λειτουργεί, επειδή οι αταίριαστοι πρωταγωνιστές… δεν ταίριαξαν ποτέ και σε τίποτα.

Το «εύρημα» της οικογενειακής κατάρας του πρώτου γάμου, όπως περιγράφεται, με τους πρωταγωνιστές απόντες, είναι σα να μην τους αφορά. Η αφήγηση της ιστορίας από το συνοδευτικό καστ και ο τρόπος με τον οποίο παίζεται στη συνέχεια από την Ντιάνε Κρούγκερ και τον Ντανί Μπουν είναι δυο διαφορετικά πράγματα. Διαφορετικής νοοτροπίας ηθοποιοί, παραμένουν δυο ξένοι στο ίδιο πλάνο. Ο Μπουν με την υπερβολική, σωματική, γεμάτη γκριμάτσες ερμηνεία του από τη μία και η Κρούγκερ από την άλλη, που ανεπιτυχώς πασχίζει να ραγίσει την άψογη εικόνα της και να γίνει αστεία, δεν πείθουν ούτε στιγμή ότι μπορούν να γίνουν ακαταμάχητοι ο ένας στον άλλο.

Το σενάριο που βάζει την Κρούγκερ να αποφασίζει σε μια στιγμή να ταξιδέψει στην Κένυα και να βουτάει σε πισίνα ξενοδοχείου του Ναϊρόμπι φορώντας παρκά με γούνινο γιακά, είναι απελπιστικά ρουτινιάρικο και χωρίς ίχνος έμπνευσης. Πώς να το σώσει μια ηθοποιός που προσπαθεί φιλότιμα, αλλά δεν το έχει το κωμικό timing; Ό,τι μένει, είναι το ταξίδι των πρωταγωνιστών και της κάμερας σε διάφορα locations, στην αναζήτηση του διαζυγίου και την (οποία ανατροπή!) ανακάλυψη του έρωτα.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Χαζεύεις με την ομορφιά της Κρούγκερ; Συμπαθείς τα κλοουνίστικα καμώματα του Μπουν; Λες, «μα να μην παίζει πια πουθενά μια κομεντί;». Ίσως να μη σε πιάσουν τα νεύρα σου. Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα περάσουν 104′ και ακόμη θα ψάχνεις το αστείο.


MORE REVIEWS

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΝΕΥΜΑ

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών της διακοπών, η μικρή Σαλομέ βιώνει τον θάνατο της αγαπημένης της γιαγιάς. Εν μέσω οικογενειακών φιλονικιών περί των διαδικαστικών της κηδείας, το πνεύμα της μακαρίτισσας «στοιχειώνει» την αθώα πιτσιρίκα.

MR KLEIN

MR KLEIN

Είναι, λέει, οικογενειακή κατάρα, που χωρίζουν όλες οι γυναίκες στο σόι με τον πρώτο τους γάμο. Πόσες δικαιολογίες βρίσκουν οι γκόμενες για ν’ αποδείξουν πως δεν είναι μπάζα, πια; Πίσω, μωρή γαλλικουριά!