FreeCinema

Follow us

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ (2012)

(HOUSE AT THE END OF THE STREET)

  • ΕΙΔΟΣ: Θρίλερ Τρόμου
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μαρκ Τόντεραϊ
  • ΚΑΣΤ: Τζένιφερ Λόρενς, Ελίζαμπεθ Σου, Μαξ Θιέριοτ, Γκιλ Μπέλοους
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 101’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Μητέρα και κόρη μετακομίζουν σε σπίτι καλύτερο από τα μέτρα τους, αφού γειτονεύει με άλλο σπίτι, όπου η κόρη μακέλεψε τους γονείς και εξαφανίστηκε. Εκεί μένει πια μόνος ο γιος της οικογένειας και το αναπόφευκτο ρομάντζο θα αποκαλύψει την πραγματική αλήθεια.

Ή πολύ κακό ατζέντη έχει η Τζένιφερ Λόρενς ή δεν έχει αποκτήσει ακόμη το ένστικτο να διαλέγει καλές ταινίες. Ή τουλάχιστον να αποφεύγει τις κακές. Γιατί πώς αλλιώς, μετά από υποψηφιότητα για Όσκαρ και την επιτυχία των «Αγώνων Πείνας», διάλεξε να παίξει σ’ αυτό το τερατωδώς ανούσιο και πληκτικό θρίλερ; Πέρα από το γεγονός ότι τα κλισέ ρέουν περισσότερο από το αίμα, το «Σπίτι στο Τέλος του Δρόμου» δεν έχει ούτε μία στιγμή γνήσιου τρόμου.

Με το που φτάνουν οι δυο γυναίκες στο νέο τους σπίτι και εμφανίζεται ο νεαρός γείτονας, ξέρεις τι πρόκειται να ακολουθήσει για το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας. Το ενδιαφέρον της Ελίσα για το Ράιαν και την πληγωμένη του ψυχή, θα την κάνει να αρχίσει να μπαινοβγαίνει στο επίμαχο σπίτι. Κακό του κεφαλιού της, γιατί θα ανακαλύψει ότι η δολοφόνος Κάρι Αν δεν έχει πνιγεί ή κυκλοφορεί σαν «φάντασμα» στο δάσος, όπως πιστεύουν οι περισσότεροι.

Στη συνέχεια, το σενάριο θα ανατρέψει κι αυτή την αποκάλυψη, για να φτάσει σε ένα φινάλε που κάνει ένα προσβλητικό homage στο «Ψυχώ»! Μέχρι να φτάσουμε εκεί, όμως, θα μεσολαβήσουν διάφοροι εγκλεισμοί σε σκοτεινά δωμάτια και κυνηγητά στο ρημαδόσπιτο, και κάνα – δυο αθώοι θα θυσιαστούν. Η Λόρενς – απορεί κανείς γιατί – προσπαθεί να δείξει λίγη αγωνία στο βλέμμα, σε αντίθεση με την Ελίζαμπεθ Σου, που παίζει με την έκφραση τι κάνω η γυναίκα για να πληρώσω τους λογαριασμούς μου…».

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Πρόσεξε καλά τι θα απαντήσεις. Αν πεις ναι, μπαίνεις αυτομάτως στην κατηγορία του καταναλωτή σκουπιδιών. Οποιοσδήποτε άλλος σέβεται το χρόνο και τα μάτια του, οφείλει να το αποφύγει.


MORE REVIEWS

ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ

Ο Καλέμπ, νεαρός κάτοικος του ελαφρώς γκετοποιημένου κτηριακού συγκροτήματος Les Arenes de Picasso, λίγο έξω από το Παρίσι, με αδυναμία στο να συλλέγει εξωτικά έντομα, φέρνει στο διαμέρισμά του μια σπάνια αράχνη άκρως επικίνδυνη και δηλητηριώδη, η οποία αναπαράγεται με απίστευτη ευκολία και ταχύτητα. Επίσης, τα τέκνα της… μεγαλώνουν αφύσικα!

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

MR KLEIN

MR KLEIN

Πωλείται εξοχική σπιταρόνα δίπλα σε πτωχικό γκάου οικογενείας, όπου η κόρη τους έσφαξε όλους και «χάθηκε», αλλά τώρα ζει εκεί ο αδελφός της; Υπάρχει κανείς που δεν έχει καταλάβει ακόμη το φινάλε;