FreeCinema

Follow us

ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ (2012)

(HOUSE AT THE END OF THE STREET)

  • ΕΙΔΟΣ: Θρίλερ Τρόμου
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μαρκ Τόντεραϊ
  • ΚΑΣΤ: Τζένιφερ Λόρενς, Ελίζαμπεθ Σου, Μαξ Θιέριοτ, Γκιλ Μπέλοους
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 101’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Μητέρα και κόρη μετακομίζουν σε σπίτι καλύτερο από τα μέτρα τους, αφού γειτονεύει με άλλο σπίτι, όπου η κόρη μακέλεψε τους γονείς και εξαφανίστηκε. Εκεί μένει πια μόνος ο γιος της οικογένειας και το αναπόφευκτο ρομάντζο θα αποκαλύψει την πραγματική αλήθεια.

Ή πολύ κακό ατζέντη έχει η Τζένιφερ Λόρενς ή δεν έχει αποκτήσει ακόμη το ένστικτο να διαλέγει καλές ταινίες. Ή τουλάχιστον να αποφεύγει τις κακές. Γιατί πώς αλλιώς, μετά από υποψηφιότητα για Όσκαρ και την επιτυχία των «Αγώνων Πείνας», διάλεξε να παίξει σ’ αυτό το τερατωδώς ανούσιο και πληκτικό θρίλερ; Πέρα από το γεγονός ότι τα κλισέ ρέουν περισσότερο από το αίμα, το «Σπίτι στο Τέλος του Δρόμου» δεν έχει ούτε μία στιγμή γνήσιου τρόμου.

Με το που φτάνουν οι δυο γυναίκες στο νέο τους σπίτι και εμφανίζεται ο νεαρός γείτονας, ξέρεις τι πρόκειται να ακολουθήσει για το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας. Το ενδιαφέρον της Ελίσα για το Ράιαν και την πληγωμένη του ψυχή, θα την κάνει να αρχίσει να μπαινοβγαίνει στο επίμαχο σπίτι. Κακό του κεφαλιού της, γιατί θα ανακαλύψει ότι η δολοφόνος Κάρι Αν δεν έχει πνιγεί ή κυκλοφορεί σαν «φάντασμα» στο δάσος, όπως πιστεύουν οι περισσότεροι.

Στη συνέχεια, το σενάριο θα ανατρέψει κι αυτή την αποκάλυψη, για να φτάσει σε ένα φινάλε που κάνει ένα προσβλητικό homage στο «Ψυχώ»! Μέχρι να φτάσουμε εκεί, όμως, θα μεσολαβήσουν διάφοροι εγκλεισμοί σε σκοτεινά δωμάτια και κυνηγητά στο ρημαδόσπιτο, και κάνα – δυο αθώοι θα θυσιαστούν. Η Λόρενς – απορεί κανείς γιατί – προσπαθεί να δείξει λίγη αγωνία στο βλέμμα, σε αντίθεση με την Ελίζαμπεθ Σου, που παίζει με την έκφραση τι κάνω η γυναίκα για να πληρώσω τους λογαριασμούς μου…».

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Πρόσεξε καλά τι θα απαντήσεις. Αν πεις ναι, μπαίνεις αυτομάτως στην κατηγορία του καταναλωτή σκουπιδιών. Οποιοσδήποτε άλλος σέβεται το χρόνο και τα μάτια του, οφείλει να το αποφύγει.


MORE REVIEWS

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΝΕΥΜΑ

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών της διακοπών, η μικρή Σαλομέ βιώνει τον θάνατο της αγαπημένης της γιαγιάς. Εν μέσω οικογενειακών φιλονικιών περί των διαδικαστικών της κηδείας, το πνεύμα της μακαρίτισσας «στοιχειώνει» την αθώα πιτσιρίκα.

ΧΩΡΙΣ ΟΞΥΓΟΝΟ

Στο Μπρούκλιν του 2039, με τη ζωή να έχει σχεδόν εξαφανιστεί εξαιτίας της απώλειας οξυγόνου, μια οικογένεια επιστημόνων έχει βρει τη βιώσιμη λύση να αναπνέει… εντός της οικίας της, για να γίνει στόχος απρόσκλητων επισκεπτών που ή ζητούν τη βοήθειά της για ν’ αναπαράγουν τον τεχνολογικό εξοπλισμό της ή επιδιώκουν να πάρουν τη θέση της.

MR KLEIN

MR KLEIN

Πωλείται εξοχική σπιταρόνα δίπλα σε πτωχικό γκάου οικογενείας, όπου η κόρη τους έσφαξε όλους και «χάθηκε», αλλά τώρα ζει εκεί ο αδελφός της; Υπάρχει κανείς που δεν έχει καταλάβει ακόμη το φινάλε;