FreeCinema

Follow us

ΜΕΘΥΣΜΕΝΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ (2011)

(THE RUM DIARY)

  • ΕΙΔΟΣ: Δραματική Κωμωδία
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Μπρους Ρόμπινσον
  • ΚΑΣΤ: Τζόνι Ντεπ, Μάικλ Ρισπόλι, Τζιοβάνι Ριμπίσι, Άαρον Έκχαρτ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 120’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: VILLAGE FILMS

Στο αμερικανοκρατούμενο όσο και παρακμιακό Πουέρτο Ρίκο του ‘60 ένας νεαρός δημοσιογράφος αναζητεί την τύχη του, μπλέκεται, όμως, στα σχέδια επιχειρηματιών που προσπαθούν να βάλουν στο χέρι παρθένες εκτάσεις του νησιού, αλλά και σε μια ερωτική περιπέτεια με τη γυναίκα ενός συνεργάτη του.

Ένα βιβλίο – θρύλος που εκδόθηκε δεκαετίες μετά τη συγγραφή του, ένας καταραμένος συγγραφέας του μεγέθους του Χάντερ Τόμσον κι ένα σενάριο που περιφερόταν για χρόνια στα γραφεία εταιρειών παραγωγής, δυστυχώς, δεν κάνουν απαραίτητα μια αξιομνημόνευτη ταινία. Όσο κι αν ο Μπρους Ρόμπινσον (σκηνοθέτης του cult και γνήσια μεθυσμένου «Ο Φίλος μου και Εγώ») έμοιαζε στα χαρτιά ιδανική επιλογή και ο – τρελαμένος με τον Τόμσον – Τζόνι Ντεπ η σίγουρη εγγύηση στο ρόλο του πρωταγωνιστή. Το «Μεθυσμένο Ημερολόγιο» ούτε κατά διάνοια… μεθυσμένο μοιάζει και, κυρίως, ούτε γι’ αστείο δεν προορίζεται ν’ αποκτήσει την cult διάσταση του «Φόβος και Παράνοια στο Λας Βέγκας» του Τέρι Γκίλιαμ.

Επίπεδο, διεκπεραιωτικό και αφόρητα βαρετό στη δίωρη διάρκειά του, το τουριστικό πόνημα του Ρόμπινσον (παρά τα διαβόητα μεθύσια του, τόσο κατά τη συγγραφή του σεναρίου όσο και κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων) δεν καταφέρνει παρά να επιδεικνύει την αγωνία και την απόγνωση στην προσπάθειά του να φανεί εκκεντρικό, αποτυγχάνοντας να μεταφέρει το παραμικρό από το φευγάτο όσο και κυνικό χιούμορ του βιβλίου, πόσω μάλλον το ταραγμένο πολιτικό background της εποχής. Ειλικρινά, κρίμα.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Μόνο για τους φανατικούς του Χάντερ Τόμσον, μη σου πω ακόμη και υπό την επήρεια ουσιών. Αν δεν έχεις σκοπό να πατήσεις ποτέ στη ζωή σου στο Πουέρτο Ρίκο, η εκπληκτική φωτογραφία του Ντάριους Βόλσκι θα σου κάνει ταξιδάκι αναψυχής (ή καλόν ύπνο).


MORE REVIEWS

ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ

Ο Καλέμπ, νεαρός κάτοικος του ελαφρώς γκετοποιημένου κτηριακού συγκροτήματος Les Arenes de Picasso, λίγο έξω από το Παρίσι, με αδυναμία στο να συλλέγει εξωτικά έντομα, φέρνει στο διαμέρισμά του μια σπάνια αράχνη άκρως επικίνδυνη και δηλητηριώδη, η οποία αναπαράγεται με απίστευτη ευκολία και ταχύτητα. Επίσης, τα τέκνα της… μεγαλώνουν αφύσικα!

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

MR KLEIN

MR KLEIN

Είναι ο Τζόνι Ντεπ και πίνει ρούμι, πίνει ρούμι, πίνει ρούμι. Αν ήμουνα λιάρδα κι εγώ, μπορεί να την «έβλεπα» αλλιώς. Είχε ωραία χρώματα, όπως και να το κάνεις…