FreeCinema

Follow us

ONE FOR THE MONEY (2012)

  • ΕΙΔΟΣ: Αστυνομική Κωμωδία
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Τζούλι Αν Ρόμπινσον
  • ΚΑΣΤ: Κάθριν Χάιγκλ, Τζέισον O’Μάρα, Ντάνιελ Σουντζάτα, Τζον Λεγκουιζάμο, Ντέμπι Ρέινολντς
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 91’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Απολυμένη πωλήτρια εσωρούχων σε αφραγκία προσλαμβάνεται από ξάδελφο με γραφείο εγγυοδοσιών εγκληματιών και τρώει πακέτο: ασχετοσύνη, κούκλο μέντορα, λαϊκό σόι και αποστολή να εντοπίσει σκαστό μπάτσο (που την ξεπαρθένεψε και έφτυσε πριν χρόνια), ο οποίος – υποτίθεται – «φύτεψε» πρεζέμπορα.

Ή πώς η Κάθριν Χάιγκλ έπαθε αλλά δεν έμαθε από τη χαμένη υπόθεση «Killers», έγινε μελαχρινή, πήρε αγκαζέ (καθότι είναι «Φιλενάδες» από την… περίοδο «Grey’s Anatomy») τη γκόμενα που φάλτσαρε σκηνοθετώντας «Το Τελευταίο Τραγούδι» της Μάιλι Σάϊρους, και από κοινού ΔΕ ρευστοποίησαν καλλιτεχνικά ή ταμειακά ένα best seller της Τζάνετ Εβάνοβιτς. «Η Γυμνή Αλήθεια»; Έχοντας επιπλέον οπισθογραφήσει τις χιουμοριστικές επιταγές της genre τρόικας «whodunit με παράπλευρες απώλειες μαρτυριάρηδων («Φονικό Όπλο»), ρομάντζο αφροδισιακών κοντρών δύο εκατέρωθεν του Νόμου εραστών στο παρελθόν («Επικηρύσσοντας την Πρώην») και ηθογραφία γραφικού πολυεθνικού γειτονιακού ή ιταλικού οικογενειακού περίγυρου στο Νιου Τζέρζι («The Sopranos»)».

Αν σου βγει ο γοφός στριφογυρίζοντας στο κάθισμα είναι εξαιτίας του σχεδίου διαλευκάνσεως της καπάτσας τυχερούλας, του στημένου «Λαβ Σόρι» διωκόμενου και διώκτριας, των κλισέ σκετς προαστ(ε)ίου και policier, αλλά κυρίως του τελικού λογυδριακού μπαμ διασαφήνισης ενόχου. Φυσικό γκελ του βισάζ της ενζενί, ο Ο’Μάρα ως νέο pin-up αρσενικό και τσαλιμάκια σε ατάκες και ρολάκια αθωώνονται. Αλλά να μπλέξεις, βρε, με sitcom/ αστυνομικά/ Λένα Μαντά; Grow up, επιτέλους…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Σιγουράκι άπαξ και αναζητείς ψυχαγωγία, μάλλον αν «πας» τη δόκτορα Ίζι Στίβενς, ίσως εάν δε σε χαλάει λίγη τηλεορασίλα στο καλαμπουρτζίδικό σου στάκαμαν στα 35 mm. Τα παραπάνω εάν είσαι Cosmogirl. Μην πας μαζί με άντρα, σε «καθάρισε»…


MORE REVIEWS

ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ

Ο Καλέμπ, νεαρός κάτοικος του ελαφρώς γκετοποιημένου κτηριακού συγκροτήματος Les Arenes de Picasso, λίγο έξω από το Παρίσι, με αδυναμία στο να συλλέγει εξωτικά έντομα, φέρνει στο διαμέρισμά του μια σπάνια αράχνη άκρως επικίνδυνη και δηλητηριώδη, η οποία αναπαράγεται με απίστευτη ευκολία και ταχύτητα. Επίσης, τα τέκνα της… μεγαλώνουν αφύσικα!

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

MR KLEIN

MR KLEIN

Έβαψε το μαλλί η Κάθριν Χάιγκλ. Και δε βρήκε και παίδαρο σταρ να της βάλουν από δίπλα. Πού πάει η ανθρωπότητα;