FreeCinema

Follow us

Η ΑΓΑΠΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ (2013)

(LOVE IN THE END)

  • ΕΙΔΟΣ: Νεανικό Ρομάντζο
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Βασίλης Κεχαγιάς
  • ΚΑΣΤ: Κατερίνα Γερονικολού, Πάνος Βλάχος, Τζωρτζίνα Λιώση, Λεωνίδας Καλφαγιάννης, Μυριέλλα Κουρεντή, Νικόλας Αγγελής
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 90’
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: ODEON

Μία τρόικα περιπετειωδών boy meets girl νταραβερακίων, βιωμένων / εξομολογημένων (σε ενέργεια προώθησης candy-φίρμας) από δαγκώσαντες τη λαμαρίνα / γλασαρισμένων στο ευτυχέστερο, αφήνουν μες στα μέλια το «πανί».

True story: Ένα απ’ τα ζευγάρια επί οθόνης, επιτέλους, ενώνει χείλη και γλωσσιάζεται για πρώτη φορά, σχεδόν πειστικά. Το κοινό της πρεμιέρας χειροκροτάει ενθουσιασμένο, αυθόρμητα. «Φάε λίγο σοκολάτα εσύ», λέει παβλοφικά στη διπλανή μου η κολλητή της – ασυνόδευτες, στην τρίχα, 30+ που ψάχνονταν με τρόπο για άνδρα. Τι βλέπω; The next best thing to the real thing; Όχι. Ένα νόστιμο υποκατάστατο για το καταναλωτικό «δείγμα», που είχε ήδη εκμυστηρευτεί συγγραφικά τις προσωπικές του love stories σε μια βιομηχανία ζαχαρωδών, την εντεταλμένη για τη σχετική καμπάνια εταιρεία επικοινωνίας της κι εντέλει την κινηματογραφική παραγωγή, που προέκρινε τρεις «πραγματικές ιστορίες» για το ζωντάνεμά τους στο πανί, με αλλαγμένο, happy end. Ένα κομματάκι, πριν λιγωθείς; To παρθενικό product placement μονοπώλιο – raison d’ etre μιας ελληνικής ταινίας; Ανυπερθέτως. Και, δυστυχώς, υπάρχει και το aftertaste.

Λιώνοντας τα «Πριν το Ξημέρωμα» και «Ένας Μεγάλος Έρωτας» (στα συστατικά των άγνωστων του εξπρές του… ΟΣΕ που γνωρίζονται στη Θεσσαλονίκη, περνούν μια νύχτα κουβεντιάζοντας, δίνουν ραντεβού στην Αθήνα, χάνονται ένεκα η κακιά η ώρα, αλληλογυρεύονται και ξανασμίγουν), «Έχετε Μήνυμα στον Υπολογιστή σας» (σ’ εκείνα του κρυφά ερωτευμένου με την παιδιόθεν κολλητή του, που ανίδεη βρίσκει το Mr. Right στο ψεύτικο profile του στο fb εωσότου, αφού το ψέμα τους χωρίσει, τους κάνει ένα) και… «Το Πλοίο της Αγάπης» (ένας υπαξιωματικός κρουαζιερόπλοιου και μια – δασκαλεμένη από «καμένη» ώριμη συνεπιβάτισσα – 17χρονη άβγαλτη, με γονείς κι αδελφάκι από δίπλα, τσιμπιούνται αμοιβαία με φόντο τη Ρόδο και την Ισταμπούλ), το πρώτο 35mm έδεσμα – παραγγελιά στον κονφισιέ του «Μίλα Μου Βρώμικα» από σενάριο – συνταγή του πατισιέ τού «Κανένας» κι ενός Παρλιάρου της διαφήμισης το… τρως αν είσαι σαβουροφάγος των «εμπορίου» και σου πονάει (ή θα’ θελες) το δοντάκι – αλλά από υγείας ή Valrhona είναι μακριά.

Σύνθεση (και αιτία της τερηδόνας των γκουρμέ): τα προαναφερθέντα εισαγόμενα τροποποιημένα άμυλα (προσθέστε και τα reality κουζίνας, ένας ήρωας είναι σεφ). Ο (μουσικο)συνθετικός γαλακτωματοποιητής με το ποτενσιόμετρο να ανεβαίνει συνεχώς για να τσιγκλάει το φυλλοκάρδι και το crossfader να περνάει από το score του Κοντόπουλου στην Όλγα Κουκλάκη και τον Tareq. Τα συντηρητικά μανιέρας φυντανακίων, όσο κι αν είναι φυσικά προσθετικά (το κόμπιασμα κι η συστολή της Λιώση, το στόμα της Γερονικολού, η άρθρωση απ’ το έρκος των οδόντων του Αγγελή). Οι πηκτικοί παράγοντες του snack (που «τσιμπάνε» τη γλώσσα στην περίπτωση χαχαχούχα ανεπίγνωστου, καβγαδακίου και συγχωρητικής μεταστροφής της επιστήθιας friend). Οι χρωστικές που έχει γλιτώσει το φυσικό περιτύλιγμα φωτογραφίας, αλλά έχουν τιγκάρει την κακαόμαζα ιντρίγκων (κυρίως στο επί πωλήσει καραβίσιο προϊόν, με το χωρίς ημερομηνία λήξης «Ένας Μεγάλος Έρωτας» να τρέφει και εδώ τόσο λόγια της πλώρης όσο και το επεισόδιο της επίσκεψης στο κτήμα, με ευπρόσδεκτο guest τον, αειθαλή λατρεμένο του ασθενούς φύλου, Νίκο Γαλανό).

Οι ρυθμιστές οξύτητας ερμηνειών αποδίδουν κυρίως στα φυσικά αρώματα καραμέλας του Πάνου Βλάχου, τα ενισχυτικά γεύσης σε ατάκες και τοποθεσίες δεν τα φτύνεις και, σκλάβοι των υδατανθράκων της TV ή των multiplex κυλικείων, αν θέλετε σορόπια, είναι μέχρις ενός σημείου ό,τι πρέπει. Αλλά αυτό το παρασκεύασμα πωλείται ως τυποποιημένο, με υλικά και πρόσθετα που έχουν βγει από το ψυγείο, και για ανάλωση κατά προτίμηση πριν ή περί την (δεν ξέρω, για ένα – δύο χρόνια) του Αγίου Βαλεντίνου. Η γράφουσα αναζητεί αλλού τις… αγαπημένες της πραλίνες. Και, πάντα, το ημεδαπό σελιλοζικό άλλο της μισό…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Μέρες που’ ναι, τζόβενο του ετοιματζίδικου σού κάνει. Εσύ που θέλεις κουβερτούρα ποιότητας, με δυσκολία το καταπίνεις. Ουρανίσκε του μεσαίου χώρου, μάλλον θα γλυκαθείς – αλλά η επικάλυψη δεν είναι ξέρεις τι.


MORE REVIEWS

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΝΕΥΜΑ

Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών της διακοπών, η μικρή Σαλομέ βιώνει τον θάνατο της αγαπημένης της γιαγιάς. Εν μέσω οικογενειακών φιλονικιών περί των διαδικαστικών της κηδείας, το πνεύμα της μακαρίτισσας «στοιχειώνει» την αθώα πιτσιρίκα.

MR KLEIN

MR KLEIN

Η σοκολάτα έρχεται στο τέλος. Άσχετο. Γιατί στην αφίσα παίζει αγγλικός τίτλος κι από κάτω ο ελληνικός; Giati den to grafane greeklish, na teleiwnei h ypothesh? Twra den kserw pws to lene ayto to prama. H sokolata ta spaei, pantws.