FreeCinema

Follow us

V/H/S (2012)

  • ΕΙΔΟΣ: Τρόμου
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Radio Silence, Ντέιβιντ Μπρούκνερ, Γκλεν ΜακΚουέιντ, Τζο Σουάνμπεργκ, Τάι Γουέστ, ΄Ανταμ Γουίνγκαρντ
  • ΚΑΣΤ: Κάλβιν Ρίντερ, Λέιν Χιουζ, Άνταμ Γουίνγκαρντ, Χάνα Φίρμαν
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 116'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FILMBOY PICTURES

Παρέα τσαμπουκάδων προσλαμβάνεται για να μπουκάρει σε ένα σπίτι, όπου βρίσκουν νεκρό τον ιδιοκτήτη και μπροστά του ένα σωρό με βιντεοκασέτες. Καθεμία από αυτές έχει μια αιματοβαμμένη ιστορία τρόμου.

Κουρασμένο σε ανήκεστο βαθμό είναι το «εύρημα» του found footage, που εισήγαγε έξυπνα το «Blair Witch Project» και εκμεταλλεύτηκε σε βαθμό εξευτελισμού το franchise του «Paranormal Activity». Από εκεί και πέρα, κάθε περαιτέρω «αξιοποίησή» του καταλήγει να είναι κυρίως πληκτική, όταν δε γίνεται σιχαμένη. Στο «V/H/S», τουλάχιστον, υπάρχει μια έξυπνη ιδέα, η δημιουργία μιας σπονδυλωτής ταινίας με κεντρικό άξονα τη ρετρό, πλέον, βιντεοκασέτα, εργαλείο «μόρφωσης» για τους άνω των -άντα fans των ταινιών τρόμου.

Με άξονα την κεντρική ιστορία, αναπτύσσονται άλλες πέντε μικρού μήκους ταινίες, άλλες λίγο καλύτερες, άλλες ασήμαντες, που έχουν μπόλικο αίμα για όσους ενθουσιάζονται από αυτό. Είναι, όμως, αυτό αρκετό; Η κινηματογράφηση με κουνημένη κάμερα, ήχο που χάνεται, πλάνα ακαδράριστα, ασπρόμαυρο ή φιλμ με κόκκο για να θυμίζει κάμερα παρακολούθησης ή home video και μεγάλα χάσματα, δε δίνει πια στιλ. Ειδικά αν έχεις δει αρκετές ταινίες του είδους, καταντά απλώς πληκτική. Στην εποχή του High Definition, το «V/H/S» και το είδος που εκπροσωπεί είναι πλέον πολύ χαμηλής ανάλυσης.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Δε βαρέθηκες να βλέπεις βίντεο με μακελειά που «ανακαλύπτονται» τυχαία; Αν η ψυχούλα σου, πάντως, διψάει για αίμα και εντόσθια, έχει αρκετά.


MORE REVIEWS

ΟΝΕΙΡΑ ΙΛΟΥΣΤΡΑΣΙΟΝ

Ψυχωσικός με το bodybuilding, ο Κίλιαν Μάντοξ ονειρεύεται τίτλους πρωταθλητισμού και εξώφυλλα περιοδικών, όμως, είναι απλά ένας άσημος ερασιτέχνης που περισσότερο τρομάζει τους γύρω του με αυτή του την εμμονή, καταστρέφοντας ταυτόχρονα την υγεία του με το συνεχές ντοπάρισμα.

ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ

Έχοντας αποκτήσει φήμη και χρήμα από την παράνομη δράση τους στο Σικάγο του ’30, οι δίδυμοι Σμόουκ και Στακ επιστρέφουν στα πάτρια εδάφη του ρατσιστικού αμερικάνικου Νότου για ν’ ανοίξουν ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, δίχως να υπολογίζουν πως η μουσική του μαγαζιού τους μπορεί να προσελκύσει… τον Διάβολο!

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ

«Ο Τιάν είναι δώδεκα ετών όταν τον στέλνουν στη γιαγιά του λόγω των κακών σχολικών του αποτελεσμάτων. Μακριά από την πόλη, στα μυστηριώδη κινεζικά βουνά, γίνεται κρυφά φίλος με ένα πάντα που το ονομάζει Φεγγάρι. Αυτό σηματοδοτεί την αρχή μιας απίστευτης περιπέτειας που πρόκειται να αλλάξει τη ζωή του ίδιου και της οικογένειάς του», μας ενημερώνει το δελτίο Τύπου.

Ο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ

Όταν η σύζυγός του δολοφονείται σε τρομοκρατικό χτύπημα στο Λονδίνο, ένας tech geek της CIA ζητά από την Υπηρεσία του να τον εκπαιδεύσει για πρακτορικές αποστολές υψηλού κινδύνου και να πάρει τον νόμο στα χέρια του, διαφορετικά θα δημοσιοποιήσει ότι πιο βρώμικο γνωρίζει για τις δράσεις της ανά τον κόσμο.

Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΓΚΡΙΖΛΙ

Όταν ο αρκούδος Μικ Μικ λαμβάνει (ξανά μανά…) λάθος μωρό από απρόσεκτο πελαργό, ξεκινά με την παλιοπαρέα ταξίδι σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης, προκειμένου να βρει το σωστό.

MR KLEIN

MR KLEIN

Στον αγύριστο με τα κουνήματα, θες δραμαμίνη ύστερα, κι ας έχει κάτι γερά κομμάτια σε σπληνάντερο… Ωραία φάση ο πιξελιάρης στο δάσος, by the way.