FreeCinema

Follow us

ΔΥΟ ΚΑΙ ΔΥΟ (2012)

(DOS MAS DOS)

  • ΕΙΔΟΣ: Ερωτική Κωμωδία
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ντιέγκο Κάπλαν
  • ΚΑΣΤ: Αντριάν Σουάρ, Χουλιέτα Ντίαζ, Χουάν Μινουχίν, Κάρλα Πίτερσον
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 103ʼ
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FILMTRADE

Μετεωρολόγα του γυαλιού με προέφηβο γιο πείθει τον άνδρα της, ελαφρώς πουριτανό ιδιωτικό καρδιοχειρουργό, να δοκιμάσουν το swinging με (αιφνίδια έξω απ’ την ντουλάπα ως βετεράνους της «φάσης») το συνέταιρό του δόκτορα και τη furia roja συμβία του. Θα το κάνουν. Αλλά θα τους… τελειώσει (αφού τελειώσουν);

Έπαιρνε χρόνια μάτι «Nip / Tuck» ο Ντιέγκο Κάπλαν και τη συναφή προ τριών ετών ονείρωξη «Κρεβάτι στα Τέσσερα» του Άντονι Κορντιέ τη σκίζει άνετα. Πιο συχνά απ’ ό,τι πρέπει στο… ντιβάνι της τηλεόρασης, εντούτοις, άσε το ότι προσπαθεί να ερεθίσει ημικοσμίως (κι εκεί ψάχνεις για το Viagra σου), σ’ αυτό το αργεντίνικο crowdpleaser μεγαλοαστικών erotica απωθημένων, μπερδεμάτων και συνειδητοποιήσεων, όπου σε «φτιάχνουν» αρκετές ατάκες (όπως για το «ανθρώπινο σουβλάκι»), σιλουέτες που εκμαυλίζουν (κυρίως ο αβρά ελευθεριάζων μπούλης οργανωτής των party ανταλλαγής συντρόφων, με τον Αλφρέντο Καζέρο fluffer όλων των σκηνών του) και 2 – 3 γόνιμα συμπλέγματα έμπνευσης (όπως του γαστρικού bypass) που μπορεί να σε ξαπλώσουν απ’ το γέλιο.

Κι εκεί αρχίζει το ιεραποστολικό. Καυτό «μωρό» η Χουλιέτα Ντίαζ (ως pin-up σάρκωση της αθωότητας της Εύας που παρασύρει τον Αδάμ στον πειρασμό, όμως, παρά ερμηνευτικά), σιριαλικά πρόστυχη η μεγέθυνση του μορίου του τύπου και της καθοδήγησης του Αντριάν Σουάρ, επαινετέα για την προσπάθεια αλλά αναμενόμενων στάσεων η ανάγνωση του Κάμα Σούτρα παραμέτρων (μη υλοποιημένες φαντασιώσεις, ταξικοοικογενειακές αναστολές, ελλιπής έλεγχος σε λίμπιντο ορμές, μυστικά και ψέματα, «κέρατο ή μονογαμία, τι θες;»). Με τι αντι-δονητή; Το family εστίας μαστίγωμα της «Πάρ’ τα, μωρή άρρρωστη!» αλυσοδεμένης επιθυμίας και της εν τέλει διάψευσης της πιο συντηρητικά έκφυλης γύμνωσής της. To «Δύο και Δύο» είχε φραγμούς και το γυρνάει σε… «Δύο σ’ Ένα». Μυαλό για business και κορμί για αμαρτία; Τοιουτοτρόπως, σπάνια σου κάθεται η εμπειρία ως πολυοργασμική. Βγάλ’ το από μέσα σου και (γύρνα) στο τσαρδάκι, ανδρογυνάκι…

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Σε τρώει το πιπί σου να φιστικωθείς και κάπως έτσι αλλά κωλώνεις; Μπάνισέ το ως βοήθημα ή υποκατάστατο. Ηδονοβλεψία της εμπορικούρας και της TV, θα το νιώσεις γαργαλιστικά στο υπογάστριο. Είσαι της πιο ποιοτικής ανωμαλίας; Με εξαίρεση κάποιες θωπείες, δε θα σε κάνει πύραυλο ούτε θα υγράνει τη μαντάμ σου επαρκώς. Πιτσουνάκια του YouPorn, είναι πολύ μαλακοκαύλικο για εσάς.


MORE REVIEWS

ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ

Ο Καλέμπ, νεαρός κάτοικος του ελαφρώς γκετοποιημένου κτηριακού συγκροτήματος Les Arenes de Picasso, λίγο έξω από το Παρίσι, με αδυναμία στο να συλλέγει εξωτικά έντομα, φέρνει στο διαμέρισμά του μια σπάνια αράχνη άκρως επικίνδυνη και δηλητηριώδη, η οποία αναπαράγεται με απίστευτη ευκολία και ταχύτητα. Επίσης, τα τέκνα της… μεγαλώνουν αφύσικα!

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.