FreeCinema

Follow us

ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗ ΡΩΜΗ (2016)

(ALL ROADS LEAD TO ROME)

  • ΕΙΔΟΣ: Κομεντί
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Έλα Λεμχάγκεν
  • ΚΑΣΤ: Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, Ραούλ Μπόβα, Κλάουντια Καρντινάλε, Ρόζι Ντέι, Παθ Βέγα
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 90'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: FEELGOOD

Για να ξεπεράσει το διαζύγιό της και τα προβλήματα της έφηβης κόρης της, η Μάγκι ταξιδεύει μαζί με τη νεαρή Σάμερ στην Ιταλία, όπου πριν από πολλά χρόνια είχε ζήσει ένα αξέχαστο καλοκαίρι. Αυτή τη φορά, όμως, θα τη συναντήσουν αμέτρητες αναποδιές, μαζί με την ανανέωση ενός παλιού έρωτα.

Ποιος δεν αγαπάει μια χορταστική ρομαντική κομεντί; Με έρωτες, ταξίδια, ανατροπές και happy end; Να σου πω εγώ. Όποιος θα δει το «Όλοι οι Δρόμοι Οδηγούν στη Ρώμη»! Μια ταινία τόσο άχαρη και κακογραμμένη, που θα σε κάνει να ψάχνεις τον δρόμο που θα σε οδηγήσει… μακριά απ’ αυτήν. Όλοι οι χαρακτήρες είναι εκνευριστικοί, εγωιστές, κάνουν του κεφαλιού τους, ενώ η κάμερα γράφει και μερικούς δρόμους με δέντρα της Τοσκάνης για να δικαιολογήσει το location.

Η Σουηδή Έλα Λεμχάγκεν είχε γυρίσει πριν από μερικά χρόνια το «Tsatsiki», όπου ένα παιδί από τη Σουηδία αναζητούσε τον πατέρα του στην Ελλάδα. Όχι ότι ήταν κι εκείνο καμιά καλή ταινία. Η Λεμχάγκεν, όμως, φαίνεται ότι το έχει το τουριστικό μέσα της. Αυτή τη φορά ο προορισμός είναι η Τοσκάνη και στο καστ έχει και τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ με τις αντιδράσεις της που περιορίζονται συνήθως σε ένα «Oh!». Για να μην είμαστε άδικοι, πάντως, είναι ίσως η μόνη που προσπαθεί να κρατήσει ένα ενδιαφέρον στην ταινία, έστω κι αν το σενάριο μπάζει από την αρχή μέχρι το τέλος.

Η Πάρκερ υποδύεται τη Μάγκι, μια χωρισμένη καθηγήτρια δημοσιογραφίας, που παίρνει άρον άρον την κόρη της τη Σάμερ από τη Νέα Υόρκη, για να την απομακρύνει από τον γκόμενό της, τον οποίο έχουν πιάσει με πέντε κιλά φούντα και εκείνος θέλει να της ρίξει την ευθύνη για να γλιτώσει τη φυλακή. Καλό ζώον η Σάμερ, θέλει να γυρίσει πάση θυσία για να σώσει τον γκόμενο. Έτσι, μόλις φτάσουν στο εξοχικό που έχουν νοικιάσει, κλέβει την πιστωτική της μάνας της και το αυτοκίνητο του γείτονα για να πάει στο αεροδρόμιο.

Το επιπλέον μπέρδεμα είναι ότι ο γείτονας είναι ο Λούκα, το παλιό amore της Μάγκι και μαζί με τη Σάμερ πηγαίνει και η μάνα τού Λούκα, που έχει τους δικούς της λόγους να φτάσει στη Ρώμη. Έτσι θα αρχίσουν όλοι μαζί να τρέχουν στους δρόμους της επαρχιακής Ιταλίας, ενώ μια δημοσιογράφος φίλη τού Λούκα θα βγάλει στην τηλεόραση την είδηση, παρουσιάζοντας τη Σάμερ ως απαγωγέα ηλικιωμένης. Από πού να το πιάσεις και πού να το αφήσεις! Από τις κακοστημένες καταδιώξεις που οι μεν χάνουν τους δε στο τσακ, από την αδιαφορία που δείχνουν για τα χαμένα πρόσωπα η Μάγκι και ο Λούκα ερωτοτροπώντας ή από τις απανωτές μαλακίες που κάνει η Σάμερ, που θες να τη βουτήξεις από το ροζ της μαλλί;

Υπάρχει και η ιστορία της Κάρμεν και του δικού της παλιού έρωτα που περιμένει να αναγεννηθεί, που θα είχε ίσως λίγο περισσότερο ενδιαφέρον, αλλά κι εκεί οι σεναριογράφοι έχουν ατυχήσει, κάνοντας την Κλάουντια Καρντινάλε, μια αρχοντική γυναίκα ακόμη και στην ηλικία της, να δείχνει, στο μεγαλύτερο μέρος της ταινίας χωρίς ιδιαίτερο λόγο, μίζερη, κακότροπη και τσαλακωμένη.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Περιμένεις «Sex and the City» α λα ιταλικά; Περίμενε. Το αναπόφευκτο «τέλος καλό, όλα καλά» που – δε θα στο κρύψω – περιμένει τους χαρακτήρες της ταινίας, περιμένει μόνο αυτούς. Αν ο δρόμος σε βγάλει σε σινεμά που παίζει την ταινία, πρόσεξε τουλάχιστον να είναι καλά εξοπλισμένο, γιατί όλοι οι δρόμοι οδηγούν… στο bar.


MORE REVIEWS

ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ

Ο Καλέμπ, νεαρός κάτοικος του ελαφρώς γκετοποιημένου κτηριακού συγκροτήματος Les Arenes de Picasso, λίγο έξω από το Παρίσι, με αδυναμία στο να συλλέγει εξωτικά έντομα, φέρνει στο διαμέρισμά του μια σπάνια αράχνη άκρως επικίνδυνη και δηλητηριώδη, η οποία αναπαράγεται με απίστευτη ευκολία και ταχύτητα. Επίσης, τα τέκνα της… μεγαλώνουν αφύσικα!

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.