FreeCinema

Follow us

ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ (2012)

(HIT AND RUN)

  • ΕΙΔΟΣ: Κωμική Περιπέτεια
  • ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ντέιβιντ Πάλμερ, Νταξ Σέπαρντ
  • ΚΑΣΤ: Νταξ Σέπαρντ, Κρίστεν Μπελ, Τομ Άρνολντ, Μπράντλεϊ Κούπερ
  • ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 100'
  • ΔΙΑΝΟΜΗ: AUDIO VISUAL

Δόκτωρ / εφευρέτις της επιστήμης της Ειρηνικής Επίλυσης Διενέξεων θέλει να πάει στο Λος Άντζελες για να δώσει συνέντευξη σε περίφημο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας όπου ονειρεύεται να πιάσει δουλειά. Όταν ο – σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων – καλός της προσφέρεται να την πάει με το… σούπερ-ντούπερ, χειροποίητο αμάξι του, κάθε δυσάρεστη πτυχή του παρελθόντος του αποκαλύπτεται, ενώ παλιοί, επικίνδυνοι εχθροί επιστρέφουν δριμύτεροι.

Κάτω του μετρίου, κοντά στον πάτο του βαρελιού, χωράνε κακές ταινίες, βαρετές ταινίες, αδιάφορες ταινίες και ταινίες που δε θα έπρεπε να γυριστούν ποτέ. Ταινίες, με άλλα λόγια, τελευταίες, που βρωμούσαν ήδη στο χαρτί, όταν ήταν ακόμα μόνο σενάρια. Οι «Ανοιχτοί Λογαριασμοί» ανήκουν ακριβώς σε αυτή την κατηγορία, και επ’ ουδενί άξιζαν να γυριστούν και να βγουν στις αίθουσες, για το ευρύ κοινό τουλάχιστον. Γιατί μόνο ως αυτοσχέδιο, παρεΐστικο home video εσωτερικής κατανάλωσης μεταξύ του – σκηνοθέτη, σεναριογράφου και πρωταγωνιστή του – Σέπαρντ, της καλής του Μπελ και όλων των κολλητών τους, που βοήθησαν, μπρος και πίσω από τις κάμερες, στην πραγματοποίησή του, στέκουν. Κάπως; Ε; Μπα…

Παραδόξως, ούτε κακοσκηνοθετημένοι, ούτε κακοερμηνευμένοι είναι. Αντίθετα τα άνευ κασκαντέρ και ειδικών εφέ (μόλις 2.000.000 δολαρίων το κόστος τους γαρ) «ακροβατικά» με τα… τζαμάτα αυτοκίνητα (από την προσωπική συλλογή τού πωρωμένου με την αυτοκίνηση Σέπαρντ τα περισσότερα) ξυπνούν συχνά – πυκνά το βλέμμα. Ταυτόχρονα, είναι πάντα απόλαυση να συνειδητοποιείς, έστω και στιγμιαία, πόσο πραγματικά ατρόμητος (κωμικός) ηθοποιός είναι ο Μπράντλεϊ Κούπερ, ιδιαίτερα για όσους από εμάς τον είχαμε ανακαλύψει και ξεχωρίσει ως εν δυνάμει super star στο τηλεοπτικό «Alias», 8 χρόνια πριν από το πρώτο «The Hangover» και 11 πριν από τη δικαιότατη οσκαρική του υποψηφιότητα για τον «Οδηγό Αισιοδοξίας».

Τι να το κάνεις, όμως, που τα μεν μοιάζουν να χώρεσαν στο φιλμ από σπόντα, αφού ελάχιστα έως καθόλου υπηρετούν ουσιαστικά την ιστορία, ενώ ο δε δείχνει να παίζει σε μια εντελώς διαφορετική ταινία από ότι καθένας από τους συμπρωταγωνιστές του; Το «Hit and Run», βλέπεις, με τον εντελώς άστοχο, άτοπο και παραπλανητικό πρωτότυπο τίτλο, ούτε ξέρει, ούτε αποφασίζει ποτέ τι ακριβώς είναι. Τυπικό κωμειδύλλιο; Slapstick κωμωδία (με τον Τομ Άρνολντ σε μηδαμινά αστεία υστερία αγαρμποσύνης); Ιδιότροπη, πιο φιλική στα αρσενικά, ρομαντική κομεντί (με άθλιο χιούμορ αποδυτηρίων); «Fast & Furious» του φτωχού; Αστυνομική dramedy; Τίποτα από αυτά και όλα αυτά μαζί. Ούτε ρομαντικό, ούτε αστείο, ούτε εύστοχο, ούτε συναρπαστικό, ούτε… ούτε απ’ έξω.

ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;

Αν έχεις κάνει κανένα (μαζοχιστικό) τάμα να παρακολουθείς ακόμα και την παραμικρή αμερικάνικη φιλμική… κουτσουλιά που φτάνει στα μέρη μας, ίσως. Διαφορετικά, χτύπα (ξύλο, που δεν είσαι κολλητός του Νταξ Σέπαρντ) και τρέχα! Μακριά!


MORE REVIEWS

ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ

Ο Καλέμπ, νεαρός κάτοικος του ελαφρώς γκετοποιημένου κτηριακού συγκροτήματος Les Arenes de Picasso, λίγο έξω από το Παρίσι, με αδυναμία στο να συλλέγει εξωτικά έντομα, φέρνει στο διαμέρισμά του μια σπάνια αράχνη άκρως επικίνδυνη και δηλητηριώδη, η οποία αναπαράγεται με απίστευτη ευκολία και ταχύτητα. Επίσης, τα τέκνα της… μεγαλώνουν αφύσικα!

ΜΗΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ

Άνδρας που ζει μοναχικά σε ορεινή περιοχή, ανοίγει την πόρτα του σπιτιού του σε άγνωστη κοπέλα που, εν εξάλλω καταστάσει, του ζητά βοήθεια μέσα στη νύχτα, επικαλούμενη επίθεση πλάσματος (;) αγνώστου ταυτότητας και στοιχείων προς την ερευνητική ομάδα βιολόγων στην οποία ανήκει και είχε κατασκηνώσει στο παρακείμενο δάσος.

ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΓΚΙ

H ζωή έχει γίνει λίγο πολύ απαιτητική για τη Σούπερ Μάγκι. Καθώς η εγκληματικότητα στην πόλη είναι σε ύφεση, περνά τον χρόνο της βοηθώντας στην απόφραξη αποχετεύσεων και στην υποβολή φορολογικών δηλώσεων, αντί να σώζει τον κόσμο. Σίγουρα δεν είχε επιλέξει κάτι τέτοιο! Όταν μια μοχθηρή ιδιοφυΐα της τεχνολογίας απειλεί να παγιδεύσει ολόκληρη την πόλη σε μια «τέλεια» προσομοίωση metaverse, η Μάγκι και ο Σουίτι πρέπει να συνεργαστούν για να σώσουν την κατάσταση για άλλη μια φορά. Μήπως είναι και η τελευταία περιπέτεια του δυναμικού ντουέτου;

Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΗΡΩΑΣ

Γερμανική πολυεθνική που επιθυμεί ν’ ανοίξει supermarket σε χωριό της Σλοβενίας στέλνει επιτόπου εκπρόσωπό της για αυτοψία. Εκείνη, όμως, πέφτει πάνω σε κάτι φευγάτους τύπους που για hobby τους έχουν… την αναπαράσταση μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου και ούτε ζωγραφιστούς δεν θέλουν να βλέπουν τους Γερμανούς!

ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ

Ο Αρτ και ο Πάτρικ καψουρεύονται την Τάσι. Και οι τρεις τους παίζουν tennis επαγγελματικά. Και θέλουν να κερδίζουν. Αλλά στο… κρεβάτι τρίτος δε χωρεί.

MR KLEIN

MR KLEIN

Είναι μια γκόμενα που βρίσκει δουλειά στο LA, αλλά ο γκόμενος είναι στο χωρίο και, ωχ μωρέ, τι θα γίνει τώρα; Νιώθεις; Ούτε κι εγώ. Κρίμα τα λάστιχα που καίνε στις σπινιές…