FreeCinema

Follow us

Τζάρεντ Λέτο: The looney Joker.


Ο Ηλίας Φραγκούλης συνάντησε τον Τζάρεντ Λέτο στο Λονδίνο και μίλησαν για την «Ομάδα Αυτοκτονίας», τον δικό του Joker και τον πιο αγαπημένο του κακό στην ιστορία του σινεμά. Αποκλειστικά για το FREE CINEMA.

Μπήκα στο δωμάτιο σχεδόν βιαστικά – μας είχαν ανακοινώσει από πριν ότι ο χρόνος της συνέντευξης θα ήταν περιορισμένος. Ο Τζάρεντ Λέτο είχε χαμηλωμένο το κεφάλι και το βλέμμα του ήταν καρφωμένο στην οθόνη του κινητού του. Κάθισα μπροστά του, στην τόσο μικρή απόσταση που έχει συνήθως ο δημοσιογράφος από το talent. Ούτε που γύρισε να με κοιτάξει! Για μερικά δευτερόλεπτα, τον χάζευα καθώς έγραφε ακόμη, ίσως ένα sms ή κάποιο tweet. Η publicist μου έκανε νόημα ότι μπορούμε να ξεκινήσουμε, αλλά εγώ δεν ήθελα να τον διακόψω. Ήταν κάπως άβολο, αλλά και αστείο μαζί.

Όταν τελείωσε, σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε. Συστηθήκαμε, ανταλλάξαμε χειραψία και πήρε θέση. Πριν καν πει την πρώτη του λέξη, μου είχε δώσει αυτό που μάλλον θέλει να περνά στον κόσμο: ο Τζάρεντ Λέτο είναι ένας star. Άκαμπτος, καθ’ όλη τη διάρκεια της συνέντευξης, με ελαφρά μειδιάματα που έπρεπε να παρατηρείς εξονυχιστικά σε κάθε εκατοστό του προσώπου του, δεν κουνήθηκε ποτέ από τη στάση (ή πόζα) που είχε πάρει στο κάθισμά του και απαντούσε ελαφρώς generic στην αρχή. Χωρίς να λέει κάτι ουσιαστικό. Ενδεχομένως να αισθανόταν ότι κάνει μια αγγαρεία για χάρη του studio. Και μια αγγαρεία ποτέ δεν ταιριάζει σε έναν star.

Υπήρξαν στιγμές που μου άρεσαν οι απαντήσεις του, που καταλάβαινα ότι αυτός ο άνθρωπος έχει ενδιαφέρον και ωραίο τρόπο σκέψης. Όλα αυτά, όμως, βρίσκονταν πίσω από το «προσωπείο» τού star και ο ίδιος δεν επιτρέπει πολλά-πολλά στον εαυτό του. Ο ρόλος του είναι αυτός. Είναι ένας pop star (βλέπε 30 Seconds to Mars) που κατέχει κι ένα Όσκαρ υποκριτικής (βλέπε «Dallas Buyers Club»). Δικαίωμά του! Για τα υπόλοιπα, πατάς play στη video gallery (πάνω δεξιά)…

Η ταινία «Ομάδα Αυτοκτονίας» παίζεται στους ελληνικούς κινηματογράφους σε διανομή της εταιρείας Tanweer.

MORE INTERVIEWS

Γιάννης Οικονομίδης: Κουβέντα για μια «Μπαλάντα».

Κάθε φορά που μιλάω μαζί του, αισθάνομαι πως και οι δύο μαθαίνουμε κάτι, ο ένας για τον άλλον. Και ο Γιάννης Οικονομίδης δεν είναι ένας εύκολος άνθρωπος, που ανοίγεται. Ή δέχεται. Μοιάζουμε σε αυτό. Και το διασκεδάζω απίστευτα! Είχαμε να κουβεντιάσουμε έτσι, on camera, από το 2014. Ο σαματάς κρατάει ακόμη στο YouTube, από τότε! You have been warned…

Μάρκος Σεφερλής: Εφ’ όλης της ύλης.

Μάρκος Σεφερλής. Ηλίας Φραγκούλης. Μία συνάντηση που κανείς δεν (θα) περίμενε. Και μία κουβέντα για όλα εκείνα τα πράγματα που μπορεί να μην γνώριζες για τον #1 κωμικό ηθοποιό στην Ελλάδα σήμερα. Από τα παιδικά χρόνια μέχρι την κινηματογραφική αφορμή του «Χαλβάη 5-0». Θα μισήσεις, θα το ξανασκεφτείς, θ’ αλλάξεις γνώμη ή θα συνεχίσεις να λατρεύεις. Οι πιθανότητες είναι ίδιες. Ζούμε σε έναν ελεύθερο κόσμο.

ΣΚΟΡΣΕΖΕ. ΝΤΕ ΝΙΡΟ. ΠΑΤΣΙΝΟ. ΓΙΑ ΤΟΝ «ΙΡΛΑΝΔΟ».

Το 63ο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Λονδίνου έριξε αυλαία με τον πιο μεγαλοπρεπή τρόπο: την διεθνή πρεμιέρα του «The Irishman», της επικής γκανγκστερικής ταινίας του Μάρτιν Σκορσέζε. Είχα την τύχη, την τιμή και τη χαρά να συναντήσω, εκ μέρους του FREE CINEMA, τους τρεις κολοσσούς του παγκόσμιου κινηματογράφου, οι οποίοι απάντησαν, μεταξύ άλλων, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ερωτήσεις μου για το μέλλον του σινεμά.

Η Κάτια Γκουλιώνη για το «Ακίνητο Ποτάμι».

Η Κάτια Γκουλιώνη, πρωταγωνίστρια της ταινίας του Άγγελου Φραντζή «Ακίνητο Ποτάμι», μιλά με τον Ηλία Φραγκούλη για την πορεία της στον ελληνικό κινηματογράφο, την υποκριτική, αναλύει τον τελευταίο της ρόλο και ξεχωρίζει πράγματα που αγαπά από το παγκόσμιο σινεμά.

ΤΖΟ ΠΕΝΑ: SURVIVAL KIT.

Ήδη γνωστός από τηλεοπτικές δουλειές, ταινίες μικρού μήκους, music videos και το κανάλι του στο YouTube, ο Βραζιλιάνος Τζο Πένα κάνει το κινηματογραφικό του ντεμπούτο με ένα φιλόδοξο και άκρως ενδιαφέρον φιλμ επιβίωσης, το «Arctic». Μίλησε αποκλειστικά στο FREE CINEMA κατά τη διάρκεια του περσινού Φεστιβάλ Λονδίνου για τις εξαιρετικά δύσκολες καιρικές συνθήκες γυρισμάτων, το απίστευτο σθένος του Μαντς Μίκελσεν, τους οικονομικούς περιορισμούς και την ανέλπιστη ένταξη μιας αληθινής πολικής αρκούδας (!) στο ολιγομελές καστ της ταινίας.