FreeCinema

Follow us
03.099:44

«Χρυσή» η Σαρλίζ για τη νέα καμπάνια του J’adore.


Τα τελευταία 10 χρόνια, η Σαρλίζ Θέρον «δανείζει» το πρόσωπό (και την κορμάρα) της στον οίκο Dior, ως το μοντέλο του θρυλικού αρώματος J’adore. Στη νέα καμπάνια του, περισσότερο απαστράπτουσα από ποτέ, μας λέει ότι το μέλλον είναι λαμπερό, είναι χρυσό και είναι γυναίκα. Όταν δεις το video, θα συμφωνήσεις και… θα καταναλώσεις!

Το iconic άρωμα του οίκου Dior και η Σαρλίζ Θέρον γιορτάζουν τη δεκαετή επέτειο της συνεργασίας τους με μια νέα καμπάνια για το J’adore, στην οποία η ηθοποιός αναζητά ένα καλύτερο και… χρυσό μέλλον για τη γυναίκα που θέλει να είναι ανεξάρτητη. Βέβαια, επειδή δεν υπάρχουν και τόσες… θεϊκές γυναίκες όπως εκείνη, το διαφημιστικό spot επιχειρεί να δώσει μια ελπιδοφόρα ψευδαίσθηση στις πελάτισσες του αρώματος με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο…

J-ADORE-VIDEO2J-ADORE-VIDEO1

Το spot (την πλήρη version του οποίου μπορείς να παρακολουθήσεις στη video gallery, πάνω δεξιά) παρουσιάζει την απαστράπτουσα Σαρλίζ Θέρον σε ένα χρυσαφί φόρεμα από την πιο πρόσφατη σειρά Dior Haute Couture, να διασχίζει έναν πελώριο διάδρομο στο παλάτι των Βερσαλλιών και να… αναρριχάται με τη βοήθεια ενός υφάσματος ως την κορυφή του κτιρίου, αναζητώντας… το μέλλον και νέους, χρυσούς ορίζοντες.

J-ADORE-VIDEO3 J-ADORE-VIDEO4

Ο Ζαν-Μπατίστ Μοντινό κρύβεται πίσω από τη σκηνοθεσία του διαφημιστικού, ενώ οι London Grammar αναλαμβάνουν τη μουσική υπόκρουση με ένα αποκλειστικό remix των The Shoes στο τραγούδι «Hey Now» (το ακούς κι αυτό μέσα από τη video gallery). Εντάξει, we are sold!

J-ADORE-VIDEO5

Παρακολούθησε εδώ την παρουσίαση της συλλογής υψηλής ραπτικής του οίκου Dior για τη σεζόν Φθινόπωρο / Χειμώνας 2014 – 15, που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι τον περασμένο Ιούλιο, με μπόλικο celebrity alert από τον κόσμο του κινηματογράφου και το ζεύγος Σαρλίζ Θέρον – Σον Πεν να τραβά τη μεγαλύτερη προσοχή, φυσικά.