FreeCinema

Follow us
08.0411:30

Στα παρασκήνια του «Under the Skin».


Με τη βεβαιότητα ότι μας περιμένει μια από τις πιο… αλλόκοτες και θαυμαστές κινηματογραφικές εμπειρίες της φετινής σεζόν και μετρώντας τις μέρες, πλέον, για το «Under the Skin» του Τζόναθαν Γκλέιζερ, ιδού τα δύο πρώτα featurettes παρασκηνίων από την παραγωγή, αλλά και όσα film clips κυκλοφορούν από το φιλμ εκεί έξω.

Ο Δημήτρης Δημητρακόπουλος το είχε δει στο περσινό Φεστιβάλ Βενετίας και δε… βασανίζεται όπως εμείς, στο περίμενε, για την τρίτη, επιτέλους, ταινία του Τζόναθαν Γκλέιζερ («Sexy Beast», «Birth»), η οποία άνοιξε σε limited release (4 αίθουσες) στις ΗΠΑ το περασμένο τριήμερο. Με sold out παραστάσεις σε Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες και με διθυραμβικές κριτικές, το «Under the Skin» κατάφερε να πετύχει το δεύτερο καλύτερο screen average (35.000 δολάρια) για άνοιγμα περιορισμένου δικτύου διανομής φέτος, μετά το τεράστιο σουξέ του «Ξενοδοχείου Grand Budapest». Στους ελληνικούς κινηματογράφους έρχεται από την πρώτη μέρα του Μάη, με τον τίτλο σε πιστή απόδοση («Κάτω από το Δέρμα»).

Under the Skin filming1

Τα δύο πρώτα featurettes που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο επικεντρώνουν στον ιδιαίτερο τρόπο κινηματογράφησης της ταινίας και στην πιο εκκεντρική ερμηνεία στην καριέρα της πρωταγωνίστριας, Σκάρλετ Τζοχάνσον, η οποία κυκλοφορούσε ανάμεσα σε ανθρώπους που δε γνώριζαν ότι γυρίζεται ταινία, σχετικά αγνώριστη με το look της εξωγήινης ηρωίδας της, κυριολεκτικά περικυκλωμένη από κρυφές κάμερες! Το πρώτο video (πατάς play πάνω δεξιά) δείχνει μια… χαοτική εικόνα από τον άθλο των γυρισμάτων, ενώ στο δεύτερο η Τζοχάνσον μιλάει για την… εξωπραγματική εμπειρία του να υποδύεσαι ένα πλάσμα που προσπαθεί να μιμηθεί τη γήινη συμπεριφορά και να αποκτήσει μια τέτοια «ταυτότητα».

Under the Skin feat

Μιλώντας περί Γκλέιζερ, τον οποίο θεωρώ έναν από τους κορυφαίους σκηνοθέτες που υπάρχουν στον κόσμο σήμερα και αγαπούσα πριν καν κάνει σινεμά (από τη διαφήμιση και τα music promos), αντί bonus στο τέλος της video gallery, ανακάλυψε και το πιο πρόσφατο spot που σκηνοθέτησε για λογαριασμό της Nike και της καμπάνιας με γενικό τίτλο «Risk Everything». Το «φόντο» είναι το επερχόμενο Παγκόσμιο Κύπελλο που θα πραγματοποιηθεί στη Βραζιλία αυτό το καλοκαίρι και πρωταγωνιστούν μερικοί από τους κορυφαίους αστέρες του ποδοσφαίρου.

Under the Skin poster